Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-09
Wrocław: Dostawa pierwszego zestawu materiałów promocyjnych - 3 zadania
Numer ogłoszenia: 13557 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Komitet Organizacyjny - Światowe Igrzyska Sportowe 2017 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Rynek 13, 50-101 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 777 94 45, faks 71 777 94 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.theworldgames2017.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pierwszego zestawu materiałów promocyjnych - 3 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego dostawa pierwszego zestawu materiałów promocyjnych zawierających elementy logotypów według wzorów/ projektów przekazanych przez Zamawiającego - dla Wrocławskiego Komitetu Organizacyjnego - Światowe Igrzyska Sportowe 2017 Sp. z o.o. na potrzeby Mistrzostw Europy w Tańcach Standardowych. 2.Szczegóły zamówienia, w tym zakres, sposób wykonania, terminy i obowiązki Wykonawcy określa Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ. 3.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 22.14.00.00 -3 Ulotki 22.46.20.00 -6 Materiały reklamowe 22.46.00.00 -2 Handlowe materiały reklamowe, handlowe katalogi i przewodniki 39.15.11.00 - 6 Stojaki 35.12.16.00 - 4 Zawieszki 18.33.10.00 - 8 Koszulki 79.81.00.00 - 5 Usługi drukowania 30.23.31.32 -5 Napędy dyskowe.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.14.00.00-3, 22.46.20.00-6, 22.46.00.00-2, 39.15.11.00-6, 35.12.16.00-4, 18.33.10.00-8, 79.81.00.00-5, 30.23.31.32-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców) oraz: -na podstawie wykazu wykonanych (wykonywanych) dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów (np. referencje, listy polecające itd.) że zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowanego doświadczenia w realizacji zamówień, poprzez zrealizowanie co najmniej 3 dostaw wykonania i dostarczenia materiałów promocyjnych na kwotę minimum 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców), -na podstawie polisy OC działalności gospodarczej Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (będącej przedmiotem zamówienia), na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Ogólne warunki umowy zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia z Wykonawcą (jednej) umowy na wykonanie więcej niż jednego zadania. 3.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a.zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług, b.zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: -siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, -innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę zmian postanowień umowy, strony umowy zobowiązane są do poinformowania o tym fakcie drugą stronę i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 5.Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.theworldgames2017.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławski Komitet Organizacyjny - Światowe Igrzyska Sportowe 2017 Sp. z o.o.
Siedziba: ul. Rynek 13, 50-101 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć na adres: Wrocławski Komitet Organizacyjny - Światowe Igrzyska Sportowe Sp. z o.o. Siedziba: ul. Rynek 13, 50-101 Wrocław (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pierwszego zestawu materiałów promocyjnych- Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Baner, z wydrukiem (150 cm x 1500cm); gramatura 440-510 gr; technologia CMYK; trwałość do 2 lat, 1 szt 2.Roll up, wymiary: 80 cm-110 cm x 200 cm-220 cm; nadruk jednostronny, CMYK 4/0, wydruk 680-72-dpi, matt, 10 szt., 3.Beach flaga typu kropla/lotka, wymiary: 105-115 x 260-270 cm; full kolor; z masztem, materiał flagowy 100-120g, 10 szt, podstawa krzyżakowa wraz z dostawą na miejsce, 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.15.11.00-6, 35.12.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pierwszego zestawu materiałów promocyjnych- zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Plakat, Format B1 ( 980x680 mm), druk: jednostronnie kolorowy (4/0) , papier: powlekany połysk (kreda) 150-170 g/m2, uszlachetnienie standardowe: lakier dyspresyjny, 250 szt., 2.Ulotka, Format: A5 ( 210x148 mm), druk: jednostronnie kolorowy (4/0) papier: powlekany połysk (kreda) 170g, ,uszlachetnienie standardowe: lakier dyspresyjny, 2000 szt., 3.Biuletyn (katalogi szyte), Format: A5 ( 210x148mm), szycie: zeszytowe po długim boku, druk: okładka 4/4, środek 4/4, papier całość: powlekany połysk (kreda) 150-170 g/m2, ilość stron: do 16 (całość), uszlachetnienie: standardowe: lakier dyspresyjny, cena wydruku wraz z dostawą na miejsce, 500 szt., 4.Zaproszenia, Format: 2x DL składane do DL, poziomy ( 420/100 do 210/100) , druk dwustronnie kolorowy (4/4), papier: kreda mat 300g, uszlachetnienie: folia mat i lakier UV wybiórczy jednostronnie, falcowanie do DL, 100 szt., 5. Akredytacje, Format:100x 130, druk dwustronnie kolorowy, 4/4, zaokrąglone rogi, sztywny laminat, otwór na zawieszenie, identyfikatory personalizowane, 600 szt...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.14.00.00-3, 22.46.20.00-6, 22.46.00.00-2, 79.81.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pierwszego zestawu materiałów promocyjnych - zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Torby materiałowe, Materiał: bawełna lub len, kolor: czarny, uchwyt: 70 cm, grubość materiału: min. 130 g/m2, wzmacniające szwy krzyżowe przy łączeniu uchwytów, wymiary: 38cmx42cm, pole nadruku min. 30 x 35 cm, logo i napisy naniesione metoda sitodruku, 500 szt., 2. Teczki papierowe, Format: A4, typ: standard jednobiegowa, druk jednostronnie kolorowy (4/0), papier: kreda mat 300g, uszlachetnienie: folia mat, 500 szt., 3. Długopisy, Aluminiowy w kolorze białym, metalowa skuwka, przycisk i końcówka, srebrne ozdobne pierścienie, niebieski wkład, nadruk: full kolor, pole zadruku: min. 60x6 mm, 500 szt., 4. Smycze Kolor smyczy biały, nadruk jednostronny: pełen kolor, karabińczyk + zawieszka na telefon, materiał: taśma satynowa, barwienie techniką sublimacji, szerokość taśmy: 15 mm, długość: 45cm, 500 szt., 5. Pen drive, Skórzany 4GB, kolor: czarny, rozmiar: 8,7 x 3,2 x 1,6 cm, znakowanie: grawer laserowy, wielkość znakowania: 2,9x,09 cm, 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.14.00.00-3, 22.46.20.00-6, 22.46.00.00-6, 18.33.10.00-8, 30.23.31.32-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa druków małoformatowych i materiałów reklamowych do Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
- DZP.261.6.2025 świadczenie usług drukowania i dostawy publikacji Wydawnictwa NCK w 2025 r.
- "Dostawa materiałów reklamowych z logo dla Wydziału Medycznego Uniwersytetu Warszawskiego"
- Zakup artykułów promocyjnych oznakowanych logiem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie i nazwą wydziału.
więcej: Koszulki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.