Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-26
Kielce: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych
Numer ogłoszenia: 135595 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, faks 041 3497278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych określonych w pkt.III SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6) i 7).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 40.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: Część I: 96,00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt sześć) Część II: 48,00 zł (słownie złotych: czterdzieści osiem) Część III: 32,00 zł (słownie złotych: trzydzieści dwa) Część IV: 128,00 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia osiem ) Część V: 40,00 zł (słownie złotych: czterdzieści ) Część VI: 128 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia osiem ) Część VII: 51,00 zł ( słownie złotych: pięćdziesiąt jeden ) Część VIII: 32,00 zł (słownie złotych: trzydzieści dwa) Część IX : 64,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt cztery) Część X : 96,00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt sześć) Część XI : 16,00 zł (słownie złotych: szesnaście) Część XII: 32,00 zł (słownie złotych : trzydzieści dwa) Część XIII : 35,00 zł (słownie złotych: trzydzieści pięć) Część XIV : 240,00 zł (słownie złotych :dwieście czterdzieści ) Część XV : 21,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia jeden) Część XVI : 45,00 zł ( słownie złotych : czterdzieści pięć) Część XVII : 9,00 zł (słownie złotych: dziewięć) Część XVIII : 3,00 zł (słownie złotych: trzy ) Część XIX : 4,00 zł (słownie złotych : cztery) Część XX : 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć) Część XXI : 12,00 zł (słownie złotych: dwanaście) Część XXII : 18,00 zł (słownie złotych: osiemnaście) Część XXIII : 12,00 zł (słownie złotych: dwanaście) Część XXIV : 72,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt dwa) Część XXV : 257,00 zł (słownie złotych :dwieście pięćdziesiąt siedem ) Część XXVI : 72,00 zł (słownie złotych :siedemdziesiąt dwa ) Część XXVII : 48,00 zł (słownie złotych : czterdzieści osiem) Część XXVIII : 64,00 zł (słownie złotych : sześćdziesiąt cztery) Część XXIX : 130,00 zł (słownie złotych : sto trzydzieści) Część XXX : 56,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt sześć) Część XXXI : 72,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt dwa) Część XXXII : 48,00 zł (słownie złotych: czterdzieści osiem) Część XXXIII : 192,00 zł (słownie złotych: sto dziewięćdziesiąt dwa) Część XXXIV : 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć) Część XXXV : 32,00 zł (słownie złotych: trzydzieści dwa) Część XXXVI : 238,00 zł (słownie złotych: dwieście trzydzieści osiem) Część XXXVII : 88,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt osiem) Część XXXVIII : 19,00 zł (słownie złotych: dziewiętnaście) Część XXXIX : 46,00 zł (słownie złotych: czterdzieści sześć) Część XXXX : 1,00 zł (słownie złotych: jeden) Wadium dla wszystkich części wynosi : 2617,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset siedemnaście złotych) Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO - PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Handlowy Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208. Na dowodzie przelewu należy wpisać Wadium- Znak sprawy DP-2310-68-10 wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych część W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawcy do oferty winni dołączyć: 1)Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.Z treści załączonego oświadczenia winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (Druk ZP-17), zgodnie z formułą spełnia nie/spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący: a)posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali minimum jedną usługę/dostawę o charakterze i wielkości odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi dostawy/ zostały wykonane należycie.Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawcy do oferty winni dołączyć: 1)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług/dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa/dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi/dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Z treści załączonego dokumentu winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (Druk ZP-17), zgodnie z formułą spełnia nie/spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący: a)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawcy do oferty winni dołączyć:1)Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.Z treści załączonego oświadczenia winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (Druk ZP-17), zgodnie z formułą spełnia nie/spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący: a) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawcy do oferty winni dołączyć:1)Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.Z treści załączonego oświadczenia winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (Druk ZP-17), zgodnie z formułą spełnia nie/spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący: a)sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 10 000 PLN. Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawcy do oferty winni dołączyć: 1) Opłaconą polisę, a przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 10 000 PLN. Z treści załączonego dokumentu winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (Druk ZP-17), zgodnie z formułą spełnia nie/spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) dowód wpłaty wadium 2) wypełniony formularz ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość materiałów promocyjnych - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu wykonania i dostawy może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony, zaakceptowany wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia -dotyczy części od I do XXXIX
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.edu.ujk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 25-369 Kielce ,ul. Żeromskiego 5,
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2010 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO- PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Projekt Rozbudowa Infrastruktury Dydaktycznej Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach - II etap budowy Campusu Uczelnianego. 2.Projekt eduProgres-Edukacja na rzecz Gospodarki. 3.Projekt grantProgres - Program Zwiększania Liczby Absolwentów na kierunkach kluczowych dla Gospodarki. 4.Projekt Kompetentny nauczyciel wczesnej edukacji inwestycją w lepszą przyszłość..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów konferencyjnych w postaci zestawów piśmienniczych z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw piśmienniczy z nadrukiem- ilośc 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiów promocyjnych w postaci smyczy z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smycz metalowa z dodatkiem ekoskóry z nadrukiem- 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakośc materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci kubka z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kubek ceramicznyz nadrukiem - 200szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakośc materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci pendriva.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pendrive 4 GB z nadrukiem - 200szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci toreb reklamowych z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba reklamowa z nadrukiem- 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów konferencyjnych w postaci teczki A4 z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka A4 z nadrukiem - 200szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów konferencyjnych w postaci notesu z nadrukiem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notes A4 z nadrukiem - 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów konferencyjnych w postaci długopisów z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopis z nadrukiem - 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Druk materiałów konferencyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk folderu informacyjnego o projekcie - 1000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałow promocyjnych w postaci tabliczek informacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tabliczki przydrzwiowe z wymienną treścią oraz druk treści - 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci segregatorów z nadrukami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Segregator A4 z nadrukiem - 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci teczki papierowej A4 z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka papierowa na dokumenty z nadrukiem- 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych w postaci pojemnika z karteczkami z nadrukiem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik na karteczki z karteczkami z nadrukiem - 250 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych w postaci bluzy polarowej z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bluza polarowa z nadrukiem-100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych w postaci ołówków z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ołówek z nadrukiem -1750 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci zestawu piśmienniczego z nadrukami..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopis i pióro w etui z nadrukami- 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci segregatora z nadrukiem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: segregator z nadrukiem - 50szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci zeszytu A5 z nadrukiem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zeszyt A5 z nadrukiem - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci toreb reklamowych z nadrukiem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba reklamowa z nadrukiem - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci etui na CD z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etui na cd z nadrukiem - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci torby sportowej z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba sportowa z nadrukiem - 20szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci zegara z przybornikiem z nadrukiem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zegar z przybornikiem z nadrukiem - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałow promocyjnych w postaci teczki A4 z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka A4 z nadrukiem - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci Etui na długopisy z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etui na długopisy z nadrukiem - 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci teczki A4 z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka A4 z nadrukiem - 400szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci klipa do notatek z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klip do notatek z nadrukiem- 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci toreb reklamowych z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba reklamowa z nadrukiem - 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci segregatorów z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Segregator z nadrukiem - 400szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci teczki ofertowej z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka ofertowa z nadrukiem - 2000szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci breloka z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Brelok okrągły z nadrukiem - 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci zegara z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zegar ścienny z nadrukiem - 150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci czapki z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka z daszkiem z nadrukiem - 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci torby na ramię z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba na ramię z nadrukiem - 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjnych w postaci nalepek..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nalepka przeźroczysta z nadrukiem - 65 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów pomocniczych dla studentów, promocyjnych i konferencyjnych w postaci zeszytu A4 z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zeszyt A4 z nadrukiem - 500szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów pomocniczych dla studentów, promocyjnych i konferencyjnych w postaci pendriva z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pendrive z nadrukiem - 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci koszulki bawełnianej z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulka bawełniana z nadrukiem - 250 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałówpomocniczych dla studentów, promocyjnych i konferencyjnych w postaci teczki ofertowej z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka ofertowa z nadrukiem - 300szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów pomocniczych dla studentów, promocyjnych i konferencyjnych w postaci długopisów z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopis z nadrukiem - 3000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałow konferencyjnych z nadrukiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet składający się z : zeszytu, długopisu metalowego, teczki konferencyjnej, identyfikatora ze smyczą, planu miasta Kielce - ok. 150 kompletów z nadrukami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.92.94.10-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość materiałów - 20
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice".
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.