eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockOrganizacja imprezy plenerowej - V Festiwal Muzyki Reggae Reggaeland 2010.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2010-05-19

P³ock: Organizacja imprezy plenerowej - V Festiwal Muzyki Reggae Reggaeland 2010.
Numer og³oszenia: 135604 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 100752 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki O¶rodek Kultury i Sztuki, ul. Tumska 9, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 0-24 367 19 20, faks 0-24 367 19 20 wew. 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Organizacja imprezy plenerowej - V Festiwal Muzyki Reggae Reggaeland 2010..

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja imprezy plenerowej na pla¿y nad Wis³± w P³ocku, pod nazw± V Festiwal Muzyki Reggae ReggaeLand 2010 w dniach 9, 10, 11 lipca 2010 roku. W zakres organizacji wchodzi I) Organizacja imprezy masowej pod nazw± V Festiwal Muzyki Reggae ReggaeLand 2010 w dniach 9, 10, 11 lipca 2010 roku na terenie pla¿y nad Wis³± w P³ocku pod wzglêdem formalno - prawnym zgodnie z Ustaw± z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeñstwie imprez masowych (Dz.U. z 21 kwietnia 2009 roku, Nr 62, poz. 504). - terminowe pozyskanie niezbêdnych opinii s³u¿b miejskich miasta P³ocka - zezwolenia Prezydenta Miasta P³ocka na przeprowadzenie imprezy masowej - ubezpieczenie imprezy masowej. II) Organizacja w ramach V Festiwalu Muzyki Reggae ReggaeLand 2010 jarmarku reggae z asortymentem ¶ci¶le zwi±zanym z muzyk± reggae (min. stoiska z muzyk± reggae, odzie¿± zwi±zan± z reggae, gad¿etami reggae). III) Zabezpieczenie imprezy pod nazw± V Festiwal Muzyki Reggae ReggaeLand 2010 w dniach 9, 10, 11 lipca 2010 roku na terenie pla¿y nad Wis³± w P³ocku oraz Rynku Starego Miasta w P³ocku zgodnie z Ustawy z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeñstwie imprez masowych (Dz.U. z 21 kwietnia 2009 roku, Nr 62, poz. 504). - zabezpieczenie imprezy pod wzglêdem bezpieczeñstwa osób i mienia - zabezpieczenie medyczne zgodne z zaleceniami Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku - zabezpieczenie imprezy pod wzglêdem higieniczno - sanitarnym zgodnym z zaleceniami Pañstwowego Inspektora Sanitarnego w P³ocku - zabezpieczenie przeciw po¿arowe zgodne z zaleceniami Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w P³ocku IV) Organizacja koncertów na poszczególnych scenach zgodnie z poni¿szym minimalnym planem czasowym 1. Pla¿a nad Wis³± w P³ocku - impreza biletowana Main Stage 09.07.2010 roku - czas trwania koncertów od 17.00 do 2.00 (10.07.2010 r.) 10.07.2010 roku - czas trwania koncertów od 16.00 do 3.00 (11.07.2010 r.) 11.07.2010 roku - czas trwania koncertów od 17.00 do 1.00 (12.07.2010 r.) Namiot Systemu D¼wiêku 09.07.2010 roku - czas trwania koncertów od 20.00 do 7.00 (10.07.2010 r.) 10.07.2010 roku - czas trwania koncertów od 20.00 do 7.00 (11.07.2010 r.) 11.07.2010 roku - czas trwania koncertów od 20.00 do 5.00 (12.07.2010 r.) V) Zapewnienie wykonania koncertów gwiazd zagranicznych oraz polskich, zgodnie z poni¿szym wykazem ilo¶ciowym artystów 1. Main Stage 09.07.2010 roku - minimum 3 zespo³y z zagranicy w tym minimum 2 gwiazdy oraz minimum 3 zespo³y z Polski 10.07.2010 roku - minimum 3 zespo³y z zagranicy w tym minimum 2 gwiazdy oraz minimum 3 zespo³y z Polski 11.07.2010 roku - minimum 3 zespo³y z zagranicy w tym minimum 2 gwiazdy oraz minimum 2 zespo³y z Polski 2. Namiot Systemu D¼wiêku 09.07.2010 roku - minimum 2 soundsystemy z zagranicy w tym minimum 2 gwiazdy oraz 2 soundsystemy z Polski 10.07.2010 roku - minimum 2 soundsystemy z zagranicy w tym minimum 2 gwiazdy oraz 2 soundsystemy z Polski 11.07.2010 roku - minimum 2 soundsystemy z zagranicy w tym minimum 2 gwiazdy oraz 2 soundsystemy z Polski VI) Zapewnienie przeprowadzenia spotkañ uczestników imprezy (publiczno¶ci) z zespo³ami polskimi oraz zagranicznym (gwiazdami festiwalu) lub liderami zespo³ów wystêpuj±cych w ramach Festiwalu, w celu przybli¿enia historii zespo³ów oraz mo¿liwo¶ci zadawania pytañ go¶ciom przez publiczno¶æ. Spotkania mia³y by siê odbywaæ w Namiocie System D¼wiêku ka¿dego dnia imprezy w minimalnym przedziale godzinach od 12.00 do 15.00. VII) Zapewnienie koncertów niezbêdnej ilo¶ci artystów (gwiazd zagranicznych i polskich) w ilo¶ci zgodnej z zapisami par. V pkt. 1 i 2. Lista proponowanych zespo³ów, które chcieliby¶my zaprosiæ 1. Polska Indios Bravos, Vavamuffin, Trebunie Tutki & Twinkle Brothers, Habakuk, Izrael, Alicetea, Ragana, Natura Dread Killaz, Wszystkie Wschody S³oñca, Bakshish, DAAB, Parali¿ Band, Lion Vibrations, Druga Strona Lustra, Soul Operators, Love Sen - C Music, Tisztelet Soun System, Ras Luta, Papryka Korps, East West Rockers, Zjednoczenie Sound System, Grubson, Etna, Abra Dab, Konopians, Habakuk, Cinqu G, Dredsquad, Dzio³o, Maleo Reggae Rockers, Masama Soundsystem, Nataneal, Nefie, Oreggano, 2. Zagranica Skatalites, Third Word, Tokjo Ska Paradise Orchestra, Jaka, Damian Marley, Manu Chao & Radio Bemba, Matisyahu, Midnite, The Gladiators, Anthony B, Zion Train, Dub Inkorporation, Ziggy Marley, Gentleman, Seeed, Elephandman, Horsman Coyote, Radikal Dub Kolektiv, Azjan Dub Fundation, Shaggy, Sean Paul, Black Uhuru, Beenie Man, MasSicker, Jah Cure, Busy Signal, The Warrio King, Capleton, Jr Tshaka, Punky Donch, Tiken Jah Fakoly, Ska-P, Groundation, Pablo Moses, Rootz Underground, Vibronics, Ethio, Dj Meseta, Ras Shiloh, Natural Black, Dubzilla, Smiley Culture, Dub Terror, Dub Incorporation, King of the Dancehall VIII) Zapewnienie transportu lotniczego i l±dowego oraz zakwaterowania dla zespo³ów wystêpuj±cych podczas festiwalu. IX) Zapewnienie techniki scenicznej (Main Stage) 1. Profesjonalny, stabilny i odpowiednio zabezpieczony podest sceniczny o wymiarach minimum 13 m x 10 m i wysoko¶ci 2 m z podestów estradowych lub w systemie layher o powierzchni anty po¶lizgowej z barierkami zabezpieczaj±cymi (z trzech stron) o wysoko¶ci minimalnej 1,2 m, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. 2. Aluminiowe, stabilne i odpowiednio zabezpieczone zadaszenie, pokryte ognioodpornym poszyciem, na wysoko¶ci minimum 7 m od poziomu sceny do frontowej, poziomej belki zadaszenia, podparte na czterech aluminiowych s³upach w systemie layher, dopasowane do budowy sceny oraz nie zajmuj±ce powierzchni sceny, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. 3. Os³ona sceny z trzech stron (horyzont oraz 2 boki) wykonana z ognioodpornego materia³u w kolorze czarnym, posiadaj±ca Atesty P.Po¿ 4. Stabilne schody o szeroko¶ci minimum 2 m z barierkami zabezpieczaj±cymi po obu stronach schodów o wysoko¶ci minimalnej 1,2 m i stopniami anty po¶lizgowymi zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. 5. Os³ona podestu scenicznego (front i 2 boki) i podestów pod perkusjê materia³em w kolorze czarnym 6. Profesjonalny, stabilny, zadaszony, os³oniêty z trzech stron i odpowiednio zabezpieczony podest dla realizatora systemu monitorowego o wymiarach minimum 6 m x 2 m i wysoko¶ci 2 m z podestów estradowych lub w systemie layher o powierzchni anty po¶lizgowej z barierkami zabezpieczaj±cymi (z trzech stron) o wysoko¶ci minimalnej 1,2 m, ustawiony obok g³ównej sceny i nie zajmuj±cy powierzchni sceny zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. 7. Stabilne i odpowiednio zabezpieczone dwie wie¿e (zadaszone i os³oniête od frontu odpowiedni± siatk± która nie t³umi d¼wiêku) do podwieszenia systemu nag³o¶nieniowego o wymiarach minimum 2,5 m x 2,5 m i wysoko¶ci 11 m po obu stronach sceny wraz z podestami pod kolumny subbasowe o wymiarach minimum 2,5 m x 2,5 m i wysoko¶ci 0,2 m, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. Je¶li s³upy od g³ównego zadaszenia bêd± w systemie layher zostan± one na pewno wykorzystane jako wie¿e pod nag³o¶nienie, wiêc punkt 9 zostanie pominiêty (dodatkowo belka do podwieszenia systemu nag³o¶nieniowego o minimalnej no¶no¶ci 1.5 T.) 8. Stabilny i odpowiednio zabezpieczone trzypoziomowe stanowisko dla realizatora nag³o¶nienia ( I poziom na wysoko¶ci minimum 0,3 m), o¶wietlenia ( II poziom na wysoko¶ci minimum 2,5 m) i wizji multimedialnej (III poziom na wysoko¶ci minimum 4,5 m),stanowisko wyposa¿ony w pion komunikacyjny w postaci klatki schodowej, zadaszone i os³oniête z trzech stron materia³em ognioodpornym oraz barierkami zabezpieczaj±cymi z trzech stron na ka¿dym poziomie. Stanowisko o wymiarach minimum 6 m x 3 m i wysoko¶ci 6,5 m. oraz ustawione w odleg³o¶ci 30 m od sceny oraz w osi sceny, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. 9. Stabilna i odpowiednio zabezpieczona wie¿a o wymiarach minimum 2 m x 2 m i wysoko¶ci oko³o 11 m z zadaszeniem z materia³u ognioodpornego przystosowana do powieszenia lamp o¶wietlaj±cych teren imprezy. Wie¿a ustawiona w odleg³o¶ci ok. 50 m od sceny, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. Uwaga wszystkie w/w urz±dzenia winny posiadaæ aktualne atesty dopuszczaj±ce do u¿ytku na terenie Unii Europejskiej. X) Zapewnienie niezbêdnego backlineu na potrzeby koncertów gwiazd zagranicznych oraz polskich. Backline musi byæ zgodny z wymogami technicznym zespo³ów. XI) Zapewnienie nag³o¶nienia scenicznego P.A. oraz systemu monitorowego (Main Stage) 1. System P.A. renomowanych firm, preferowane L-ACOUSTICS V-DOSC lub MEYER SOUND MILO - Line Array Active System. Moc systemów P.A. adekwatna do powierzchni terenu imprezy. 2. System monitorowy zgodny z riderami technicznymi artystów preferowany d&b MAX, MEYER SOUND, TURBOSOUND. Uwaga wszystkie w/w urz±dzenia winny posiadaæ aktualne atesty dopuszczaj±ce do u¿ytku na terenie Unii Europejskiej. XII) Zapewnienie o¶wietlenia scenicznego (Main Stage) 1. O¶wietlenie sceniczne winno byæ zgodne z rider-ami technicznymi gwiazd zagranicznych. 2. O¶wietlenie sceniczne winno byæ nie mniejsze ni¿ L.p. Rodzaj urz±dzenia Ilo¶æ Uwagi 1. Lampy typu PAR 64 50 szt. Urzêdzenia nie gorszej jako¶ci jak firmy DTS. 2. Urz±dzenia inteligentne typu Mac 700 15 szt. Urzêdzenia nie gorszej jako¶ci jak firmy Martin. 3. Urz±dzenia inteligentne typu PAR 64 Moving Head 20 szt. Urzêdzenia nie gorszej jako¶ci jak firmy DTS. 4. Lampy profilowe typu PC 1000 W 10 szt. Urzêdzenia nie gorszej jako¶ci jak firmy Griven. 5. O¶wietlenie efektowe publiczno¶ci (ka¿da z 4 ¿arówkami) 6 szt. Urzêdzenia nie gorszej jako¶ci jak firmy DTS. 6. O¶wietlenie architektoniczne do wy¶wietlenia Wzgórza Tumskiego o minimalnej mocy 5000 W, Oraz o¶wietlenie terenu imprezy, terenu pola namiotowego o minimalne mocy 1000 w 5000 W - 3 szt. 1000 W PAR - 30 szt. 7. Urz±dzenia inteligentne typu Mac 500 15 szt. Urzêdzenia nie gorszej jako¶ci jak firmy Martin. 8. Lampy do wy¶wietlenia terenu imprezy o minimalnej mocy 1000 W ka¿da 15 szt. Urzêdzenia nie gorszej jako¶ci jak firmy DTS. 9. ¦wiat³o administracyjne zaplecza scenicznego o minimalnej mocy 500 W ka¿da 5 punktów ¶wietlnych Punkty ¶wietlne ustalone zostan± przez Zleceniodawcê. Tabela nr 1 Tablica o¶wietlenia scenicznego 3. Pozosta³y sprzêt, niezbêdny do realizacji i obs³ugi technicznej w/w o¶wietlenia nale¿y do wyboru oferenta, ale spe³niaj±cy odpowiednie wymogi i spe³niaj±cy Polskie Normy, czyli: pe³ne okablowanie (piony, DMX, kable sieciowe itd.), sterownik o¶wietlenia, koñcówki mocy (dimmery) i ewentualne dodatkowe trawersy do podwieszenia o¶wietlenia. Uwaga wszystkie w/w urz±dzenia winny posiadaæ aktualne atesty dopuszczaj±ce do u¿ytku na terenie Unii Europejskiej. XIII) Zapewnienie agregatów pr±dotwórczych (Main Stage, Namiot System D¼wiêku, namioty VIP oraz Art Lunch) 1. Agregaty do zasilenia techniki scenicznej Du¿ej Sceny: - agregat pr±dotwórczy zgodny z zapotrzebowaniem zasilenia nag³o¶nienia, o¶wietlenia scenicznego, multimedii minimum 500 kVA (cichy agregat przystosowany do pracy przy scenie) 2. Agregat do zasilenia namiotów VIP , Art Lunch oraz o¶wietlenia zaplecza scenicznego - agregat pr±dotwórczy zgodny z zapotrzebowaniem firmy cateringowej minimum 80 kVA (cichy agregat przystosowany do pracy przy scenie) 3. Agregat do zasilenia namiotu SoundSystem: - agregat pr±dotwórczy zgodny z zapotrzebowaniem zasilenia nag³o¶nienia, o¶wietlenia scenicznego, multimedii minimum 250 kVA (cichy agregat przystosowany do pracy przy scenie) Uwaga wszystkie w/w urz±dzenia winny posiadaæ aktualne atesty dopuszczaj±ce do u¿ytku na terenie Unii Europejskiej. XIV) Zapewnienie wyposa¿enia zaplecza scenicznego (Main Stage) 1. Garderoby minmum 4 wolno stoj±ce, stabilne, profesjonalne namioty przeznaczone na garderoby dla artystów o wymiarach minimum 5m x 5m i wysoko¶ci 2,3m, z równ±, anty po¶lizgow± pod³og± i wyposa¿eniem w ka¿dej garderobie w postaci - 10 stabilnych krzese³ z oparciem - 1 stabilny stó³ o wymiarach minimum 0,9m x 0,9m i wysoko¶ci 0,9m - 1 punkt ¶wietlny dobrze o¶wietlaj±cy ca³± garderobê - 1 lustro o wymiarach minimum 0,3m x 1m - 1 wieszak stoj±cy - 1 ch³odziarka do napojów 2. Namiot ArtLunch o minimalnej powierzchni 100 mkw z pod³og± i minimalnym wyposa¿eniem w postaci - sto³y i krzes³a dla 100 osób - stó³ szwedzki dla cateringu - wewnêtrzne o¶wietlenie namiotu 3. Namiot VIP o minimalnej powierzchni 100 mkw z pod³og± i minimalnym wyposa¿eniem w postaci - sto³y i krzes³a dla 100 osób - stó³ szwedzki dla cateringu - wewnêtrzne o¶wietlenie namiotu 4. O¶wietlenie zaplecza scenicznego minimum 5 punktów ¶wietlnych. 5. Utwardzenie doj¶æ od g³ównej drogi do sceny, namiotów ArtLunch i VIP oraz garderób i TOI - TOI w postaci p³yt typu plastry miodu lub podestów scenicznych. Doj¶cia o minimalnej szeroko¶ci 1 [m]. Uwaga wszystkie w/w urz±dzenia winny posiadaæ aktualne atesty dopuszczaj±ce do u¿ytku na terenie Unii Europejskiej. XV) Zapewnienie multimediów (Main Stage) 1. Dwa ekrany do tylnej projekcji o wymiarach minimum 4 x 3 [m] ustawione po bokach sceny. 2. Dwie bramki do podwieszenia ekranów do tylnej projekcji ustawione po bokach sceny 3. Dwa projektory multimedialne o minimalnej jasno¶ci 10000 Ansli Lumenów 4. Dwie konstrukcje o minimalnej wysoko¶ci 2 [m] do postawienia projektorów multimedialnych 3. Obs³uga kamerowa w postaci minimum 4 kamer - 1 kamera na wie¿y FOH - 1 kamera przed scen± (kram) - 2 kamery na scenie 4. Realizacja wizualizacji. 5. Ekran diodowy-LED o minimalnych wymiarach 4 X 3 wraz z bramk± lub podestem do Monta¿u, ekran do wy¶wietlania wizualizacji ustawiony centralnie na horyzoncie sceny 5. Obs³uga i realizacja wizji z kamer oraz z wizualizacji na ekrany diodowe. Uwaga wszystkie w/w urz±dzenia winny posiadaæ aktualne atesty dopuszczaj±ce do u¿ytku na terenie Unii Europejskiej. XVI) Zapewnienie hali namiotowej oraz techniki scenicznej (Namiot System D¼wiêku) 1. Profesjonalna, stabilna i odpowiednio zabezpieczona hala namiotowa o powierzchni minimum 300 mkw bez pod³ogi, zbudowana zgodnie z Polskimi Normami. 2. Hala namiotowa wyposa¿ona w - podest sceniczny o minimalnych wymiarach 8 x 6 x 0,5 [m] - nag³o¶nienie sceniczne P.A. renomowanej firmy oraz odpowiedniej mocy oraz monitorowe. Nag³o¶nienie zgodne z rider-ami technicznymi artystów. - o¶wietlenie sceniczne oraz efektowe w postaci 20 szt. PAR 64 - 1000 W 4 szt. urz±dzeñ inteligentnych nie gorszej jako¶ci ni¿ typu MAC 500 - Dwa projektory multimedialne o minimalnej mocy 5000 Ansli Lumenów do wy¶wietlania wizualizacji puszczanych z komputera. Uwaga wszystkie w/w urz±dzenia winny posiadaæ aktualne atesty dopuszczaj±ce do u¿ytku na terenie Unii Europejskiej. XVII) Adaptacja terenu rezerwowego z mo¿liwo¶ci± rozbicia namiotu 1. Zapewnienie bie¿±cej wody pitnej (woda z beczko wozu) 2. Namiot do rejestracji osób ¶pi±cych na polu namiotowym. XVIII) Promocja Festiwalu 1. Wykonanie projektu plakatu, zaproszenia, biletu, billboardu, ulotek. Projekt w pe³nym kolorze 2. Wydruki poligraficzne - plakat w formacie minimum B2 oraz gramatury 200 kreda w ilo¶ci 2000 szt. - ulotki reklamowe w formacie minimum B6 oraz gramatury 170g w ilo¶ci 100.000 szt. - zaproszenia w formacie DL w minimalnej ilo¶ci 200 szt. - billboardy (na no¶niki reklamowe min. w P³ocku, Warszawie, Wroc³awiu, Krakowie, Poznaniu, Olsztynie, Toruniu itp.) 3. Ekspozycja plakatów w miastach Warszawa, £ód¼, Toruñ, Kraków, Wroc³aw, Trój Miasto, Poznañ, Olsztyn, Lublin itp. (minimum 10 najwiêkszych miast w Polsce) 4. Kolporta¿ ulotek na terenie ca³ej Polski w 10 najwiêkszych miast Polski 5. Pozyskanie patronów medialnych (typu: TV, Radio, Prasa, Internet) 6. Zapewnienie umieszczenia banerów reklamowych na stronach internetowych o tematyce muzycznej..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 92.31.20.00 - Us³ugi artystyczne 92.31.21.20 - Us³ugi ¶wiadczone przez grupy wokalne 92.31.21.30 - Us³ugi ¶wiadczone przez zespo³y rozrywkowe 92.31.22.50 - Us³ugi ¶wiadczone przez indywidualnych artystów 92.37.00.00 - Us³ugi techników d¼wiêku .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WORLD MEDIA, ul. Witosa 13, 96-520 I³ów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 943134,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 500000,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 500000,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 500000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.