eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego, studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, dla projektów pn. -Nowe funkcje łódzkich domów kultury- oraz pn. -Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek-.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-14

Łódź: Przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego, studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, dla projektów pn. -Nowe funkcje łódzkich domów kultury- oraz pn. -Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek-.
Numer ogłoszenia: 135643 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi , ul. ks. I. J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego, studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, dla projektów pn. -Nowe funkcje łódzkich domów kultury- oraz pn. -Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek-..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego, studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, wraz z przygotowaniem stosownych wyjaśnień oraz aktualizacji dla w/w dokumentów podczas strategicznej, formalnej i merytorycznej oceny aplikacyjnej dla projektów pn. -Nowe funkcje łódzkich domów kultury- oraz pn. -Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek-. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: -co najmniej 2 usługi w zakres których wchodzą 2 opracowania i złożono co najmniej 2 wnioski o dofinansowanie wraz z wykonanym studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych związanych z obiektami kubaturowymi użyteczności publicznej, w celu uzyskania dofinansowania ze środków bezzwrotnych, i wnioski pozytywnie przeszły ocenę formalną i merytoryczną, potwierdzoną stosowną uchwałą jednostki pośredniczącej lub zarządzającej. -co najmniej 4 usługi w zakres których wchodzą 4 opracowania obejmujące przygotowanie programów funkcjonalno - użytkowych dla projektów inwestycyjnych związanych z obiektami kubaturowymi użyteczności publicznej, - co najmniej 2 usługi w zakres których wchodzą 2 opracowania obejmujące przygotowanie audytów energetycznych dla budynków użyteczności publicznej. UWAGA Zamawiający dopuszcza wykonanie usług w ramach jednej umowy. Budynek użyteczności publicznej - to budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny - zgodnie z treścią § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Dz. U. z 2015 r. poz.1422.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w drugim zdaniu w punkcie III.4.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punkcie III.4.2).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - GWARANCJA - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/ zamowienia@uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8, III piętro...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, składania ofert wariantowych, rozliczania w walutach obcych, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy. Zamawiający przewiduje wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Projekt - Nowe funkcje łódzkich domów kultury - , znajduje się w wykazie projektów podstawowych w Strategii Rozwoju Łódzkiego Obszaru Metropolitalnego Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych, w ramach trybu pozakonkursowego., RPO VI- Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, 6c- zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego. Projekt - Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek - , znajduje się w wykazie projektów podstawowych w Strategii Rozwoju Łódzkiego Obszaru Metropolitalnego Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych, w ramach trybu pozakonkursowego., RPO VI- Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, 6c- zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego, studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, dla projektu pn. -Nowe funkcje łódzkich domów kultury-..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA DLA PROJEKTU pn. - NOWE FUNKCJE ŁÓDZKICH DOMÓW KULTURY- OBEJMUJE: 1. Wykonanie audytów energetycznych oraz programów funkcjonalno-użytkowych dla: - budynku Poleskiego Ośrodka Sztuki w Łodzi przy ul. A. Struga 2a, - budynku Poleskiego Ośrodka Sztuki w Łodzi przy ul. Krzemienieckiej 2a, - budynku Widzewskiego Domu Kultury w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 133, - budynku Widzewskiego Domu Kultury w Łodzi przy ul. Gorkiego 18, - budynku Ośrodka Kultury w Łodzi przy ul. Siedleckiej 1. 2. Wykonanie studium wykonalności dla projektu pn. Nowe funkcje łódzkich domów kultury. 3. Przygotowanie wniosku o dofinansowanie wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, wraz z przygotowaniem stosownych wyjaśnień oraz aktualizacji dla w-w dokumentów podczas strategicznej, formalnej i merytorycznej oceny aplikacyjnej dla projektu pn. Nowe funkcje łódzkich domów kultury.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. GWARANCJA - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego, studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, dla projektu pn. -Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek-.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA DLA PROJEKTU PN. MODERNIZACJA, ROZSZERZENIE FUNKCJI I WYPOSAŻENIE BIBLIOTEK - OBEJMUJE: 1. Wykonanie audytów energetycznych oraz programów funkcjonalno-użytkowych dla: - budynku Filii bibliotecznej nr 14 w Łodzi przy ul. Powstańców Wielkopolskich 3, - budynku Filii bibliotecznej nr 25 w Łodzi przy ul. Boya Żeleńskiego 15. 2. Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla Łódzkiej Karty Bibliotecznej 3. Wykonanie studium wykonalności dla projektu pn. -Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek. 4. Przygotowanie wniosku o dofinansowanie wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, wraz z przygotowaniem stosownych wyjaśnień oraz aktualizacji dla w-w dokumentów podczas strategicznej, formalnej i merytorycznej oceny aplikacyjnej dla projektu pn. -Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. GWARANCJA - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.