Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-14
Łódź: Przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego, studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, dla projektów pn. -Nowe funkcje łódzkich domów kultury- oraz pn. -Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek-.
Numer ogłoszenia: 135643 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi , ul. ks. I. J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego, studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, dla projektów pn. -Nowe funkcje łódzkich domów kultury- oraz pn. -Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek-..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego, studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, wraz z przygotowaniem stosownych wyjaśnień oraz aktualizacji dla w/w dokumentów podczas strategicznej, formalnej i merytorycznej oceny aplikacyjnej dla projektów pn. -Nowe funkcje łódzkich domów kultury- oraz pn. -Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek-. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: -co najmniej 2 usługi w zakres których wchodzą 2 opracowania i złożono co najmniej 2 wnioski o dofinansowanie wraz z wykonanym studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych związanych z obiektami kubaturowymi użyteczności publicznej, w celu uzyskania dofinansowania ze środków bezzwrotnych, i wnioski pozytywnie przeszły ocenę formalną i merytoryczną, potwierdzoną stosowną uchwałą jednostki pośredniczącej lub zarządzającej. -co najmniej 4 usługi w zakres których wchodzą 4 opracowania obejmujące przygotowanie programów funkcjonalno - użytkowych dla projektów inwestycyjnych związanych z obiektami kubaturowymi użyteczności publicznej, - co najmniej 2 usługi w zakres których wchodzą 2 opracowania obejmujące przygotowanie audytów energetycznych dla budynków użyteczności publicznej. UWAGA Zamawiający dopuszcza wykonanie usług w ramach jednej umowy. Budynek użyteczności publicznej - to budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny - zgodnie z treścią § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Dz. U. z 2015 r. poz.1422.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w drugim zdaniu w punkcie III.4.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punkcie III.4.2).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - GWARANCJA - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/ zamowienia@uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8, III piętro...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, składania ofert wariantowych, rozliczania w walutach obcych, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy. Zamawiający przewiduje wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Projekt - Nowe funkcje łódzkich domów kultury - , znajduje się w wykazie projektów podstawowych w Strategii Rozwoju Łódzkiego Obszaru Metropolitalnego Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych, w ramach trybu pozakonkursowego., RPO VI- Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, 6c- zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego. Projekt - Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek - , znajduje się w wykazie projektów podstawowych w Strategii Rozwoju Łódzkiego Obszaru Metropolitalnego Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych, w ramach trybu pozakonkursowego., RPO VI- Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, 6c- zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego, studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, dla projektu pn. -Nowe funkcje łódzkich domów kultury-..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA DLA PROJEKTU pn. - NOWE FUNKCJE ŁÓDZKICH DOMÓW KULTURY- OBEJMUJE: 1. Wykonanie audytów energetycznych oraz programów funkcjonalno-użytkowych dla: - budynku Poleskiego Ośrodka Sztuki w Łodzi przy ul. A. Struga 2a, - budynku Poleskiego Ośrodka Sztuki w Łodzi przy ul. Krzemienieckiej 2a, - budynku Widzewskiego Domu Kultury w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 133, - budynku Widzewskiego Domu Kultury w Łodzi przy ul. Gorkiego 18, - budynku Ośrodka Kultury w Łodzi przy ul. Siedleckiej 1. 2. Wykonanie studium wykonalności dla projektu pn. Nowe funkcje łódzkich domów kultury. 3. Przygotowanie wniosku o dofinansowanie wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, wraz z przygotowaniem stosownych wyjaśnień oraz aktualizacji dla w-w dokumentów podczas strategicznej, formalnej i merytorycznej oceny aplikacyjnej dla projektu pn. Nowe funkcje łódzkich domów kultury.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.41.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. GWARANCJA - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego, studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, dla projektu pn. -Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA DLA PROJEKTU PN. MODERNIZACJA, ROZSZERZENIE FUNKCJI I WYPOSAŻENIE BIBLIOTEK - OBEJMUJE: 1. Wykonanie audytów energetycznych oraz programów funkcjonalno-użytkowych dla: - budynku Filii bibliotecznej nr 14 w Łodzi przy ul. Powstańców Wielkopolskich 3, - budynku Filii bibliotecznej nr 25 w Łodzi przy ul. Boya Żeleńskiego 15. 2. Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla Łódzkiej Karty Bibliotecznej 3. Wykonanie studium wykonalności dla projektu pn. -Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek. 4. Przygotowanie wniosku o dofinansowanie wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, wraz z przygotowaniem stosownych wyjaśnień oraz aktualizacji dla w-w dokumentów podczas strategicznej, formalnej i merytorycznej oceny aplikacyjnej dla projektu pn. -Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. GWARANCJA - 10
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ - serwery i macierz
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa aparatu do izolacji DNA
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.