Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-14
Lublin: Organizacja warsztatów szkoleniowych i seminariów w ramach projektów finansowanych ze środków UE
Numer ogłoszenia: 135665 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie , ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5354606, faks 81 5354313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja warsztatów szkoleniowych i seminariów w ramach projektów finansowanych ze środków UE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - organizacja warsztatów szkoleniowych w ramach realizacji projektu Międzynarodowa współpraca organów ścigania UE w zakresie walki z cyberprzestępczością, dofinansowanego z Programu Szczegółowego Komisji Europejskiej Zapobieganie i walka z przestępczością (ISEC) - realizacja usługi hotelarskiej i restauracyjnej obejmującej zakwaterowanie, wynajem sali konferencyjnej i wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe) oraz materiały seminaryjne dla 112 uczestników warsztatów szkoleniowych w ramach realizacji projektu Międzynarodowa współpraca organów ścigania UE w zakresie walki z cyberprzestępczością dofinansowanego z Programu Szczegółowego Komisji Europejskiej Zapobieganie i walka z przestępczością (ISEC) na terenie województwa lubelskiego w dniach od 22 do 28 listopada 2015 roku. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1A - Wycena Wykonawcy do SIWZ. Pakiet nr 2 - organizacja konferencji podsumowującej w ramach realizacji projektu Współpraca międzynarodowa organów ścigania w zakresie zapobiegania i walki z przestępczością gospodarczą i korupcyjną jako element zapewnienia bezpieczeństwa w UE dofinansowanego z Programu Szczegółowego Komisji Europejskiej Zapobieganie i walka z przestępczością (ISEC) - realizacja usługi hotelarskiej i restauracyjnej obejmującej zakwaterowanie, wynajem sali konferencyjnej i wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe) oraz materiały seminaryjne dla 115 uczestników konferencji podsumowującej w ramach realizacji projektu Współpraca międzynarodowa organów ścigania w zakresie zapobiegania i walki z przestępczością gospodarczą i korupcyjną jako element zapewnienia bezpieczeństwa w UE dofinansowanego z Programu Szczegółowego Komisji Europejskiej Zapobieganie i walka z przestępczością (ISEC) na terenie województwa lubelskiego w dniach 3 - 6 listopada 2015 roku. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1B - Wycena Wykonawcy do SIWZ. Pakiet nr 3 - organizacja seminarium podsumowującego realizację projektu Skuteczny instruktor -efektywny policjant - szkolenie zawodowe lubelskiej policji w wymiarze europejskim w ramach Programu Erasmus + - realizacja usługi hotelarskiej i restauracyjnej obejmującej zakwaterowanie, wynajem sali konferencyjnej i wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe) dla uczestników seminarium podsumowującego realizację projektu Skuteczny instruktor - efektywny policjant - szkolenie zawodowe lubelskiej policji w wymiarze europejskim w ramach Programu Erasmus + na terenie miasta Lublin oraz w odległości do 10 km od granic administracyjnych miasta w dniach od 16 do 19 listopada 2015 roku. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr C - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1C - Wycena Wykonawcy do SIWZ. Pakiet nr 4 - organizacja szkolenia obronnego - realizacja usługi hotelarskiej i restauracyjnej obejmującej zakwaterowanie, wynajem sali konferencyjnej i wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe) dla uczestników szkolenia obronnego w dniach od 16 do 17 listopada 2015 roku. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr D - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1D - Wycena Wykonawcy do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.11.00.00-7, 79.54.00.00-1, 55.32.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Pakiet nr 1 - 6 000,00 zł (sześć tysięcy zł) Pakiet nr 2 - 3 000,00 zł (trzy tysiące zł) Pakiet nr 3 - 500,00 zł (pięćset zł) Pakiet nr 4 - 200,00 zł (dwieście zł) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu - przelew na konto Zamawiającego - NBP Oddział Okręgowy w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Oferta, która będzie zabezpieczona inną formą wadium zostanie uznana przez Zamawiającego za nieważną. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna (gwarancja lub poręczenie) składane jest przez wykonawców w oryginale w Wydziale Finansów KWP w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin. Kopię gwarancji (poręczenia) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna w swej treści powinno określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiającego gwarancję lub poręczenie obowiązku zapłaty. W postępowaniu o zamówienie publiczne warunki te zostały określone przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art. 46 ust 4a i 46 ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy. Nie ma wymogu ścisłego cytowania tych przepisów. Określenie warunków może nastąpić poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiający gwarancję lub poręczenie będzie zobowiązany do zapłaty lub odesłanie do przepisów prawa te warunki określających czy też nawet w sposób lakoniczny poprzez wskazanie, że wystawiający gwarancję lub poręczenie zapłaci na zasadach określonych w ustawie. Niemniej jednak wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budzić wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia. 6. Termin wniesienia wadium - do godz. 10:30 dnia .09.2015 r. 7. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 8. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz: Pakiet nr 1: - wykaże się wykonaną 1 usługą obejmującą zakwaterowanie i wyżywienie o wartości minimum 150 000,00 zł brutto, (sto pięćdziesiąt tysięcy zł) wynikających z realizacji maksymalnie dwóch umów w w/w zakresie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie. Pakiet nr 2: - wykaże się wykonaną 1 usługą obejmującą zakwaterowanie i wyżywienie o wartości minimum 80 000,00 zł brutto, (osiemdziesiąt tysięcy zł) wynikających z realizacji maksymalnie dwóch umów w w/w zakresie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie. Pakiet nr 3: - wykaże się wykonaną 1 usługą obejmującą zakwaterowanie i wyżywienie o wartości minimum 25 000,00 zł brutto, (dwadzieścia pięć tysięcy zł) wynikających z realizacji jednej umowy w w/w zakresie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie. Pakiet nr 4: - wykaże się wykonaną 1 usługą obejmującą zakwaterowanie i wyżywienie o wartości minimum 3 000,00 zł brutto, (trzy tysiące zł) wynikających z realizacji jednej umowy w w/w zakresie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie. W przypadku składania oferty, przez jednego Wykonawcę, na więcej niż jeden pakiet Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia warunek na pakiet o wyższej wartości. * Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego usługi wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz: Pakiet nr 1: - wykaże się dysponowaniem miejscami noclegowymi w hotelu i salą konferencyjna zgodnie z wymogami: dysponowaniem hotelem znajdującym się na terenie województwa lubelskiego, o standardzie co najmniej 3 gwiazdki, posiadającym min. 112 miejsc noclegowych od 22 do 28 listopada 2015 roku, z czego 10 osób w pokojach jednoosobowych oraz 102 osoby w pokojach dwuosobowych, posiadającym salę konferencyjną dla 112 osób. Wymagane jest aby sala konferencyjna była umiejscowiona w hotelu, w którym będą nocować uczestnicy warsztatów szkoleniowych.* Pakiet nr 2: - wykaże się dysponowaniem miejscami noclegowymi w hotelu i salą konferencyjna zgodnie z wymogami: dysponowaniem hotelem znajdującym na terenie województwa lubelskiego, o standardzie co najmniej 3 gwiazdki, posiadającym min 115 miejsc noclegowych w dniach 3 - 6 listopada 2015 roku, z czego 9 osób w pokojach jednoosobowych oraz 106 osób w pokojach dwuosobowych, posiadającym salę konferencyjną dla 115 osób. Wymagane jest aby sala konferencyjna była umiejscowiona w hotelu, w którym będą nocować uczestnicy konferencji.* Pakiet nr 3: - wykaże się dysponowaniem miejscami noclegowymi w hotelu i salą konferencyjna zgodnie z wymogami: dysponowaniem hotelem znajdującym na terenie miasta Lublin oraz w odległości do 10 km od granic administracyjnych miasta, o standardzie co najmniej 3 gwiazdki, posiadającym min. 41 miejsc noclegowych z 16 na 17 listopada 2015 r., w tym 9 osób w pokojach jednoosobowych i 32 osoby w pokojach dwuosobowych oraz 9 noclegów w pokojach jednoosobowych w dniach od 17 do 19 listopada 2015 r., posiadającym salę konferencyjną dla 84 osób. Wymagane jest aby sala konferencyjna była umiejscowiona w hotelu, w którym będą zakwaterowani uczestnicy seminarium.* Pakiet nr 4: - wykaże się dysponowaniem miejscami noclegowymi w obiekcie hotelarskim i salą konferencyjna zgodnie z wymogami: dysponowaniem obiektem hotelarskim znajdującym na terenie województwa lubelskiego, posiadającym min. 50 miejsc noclegowych w dniach 16 - 17 listopada 2015 roku w pokojach dwu- i trzyosobowych, posiadającym salę konferencyjną dla 50 osób.* * Przez hotel Zamawiający rozumie obiekt opisany w art. 36 pkt. 1 ustawy o usługach turystycznych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 884). Przez obiekt hotelarski Zamawiający rozumie obiekty opisane w art. 36 pkt.1 - 3 ustawy o usługach turystycznych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 884). Wymagania dotyczące zaszeregowania obiektu do rodzaju, nadanie kategorii obiektu oraz informacja o liczbie miejsc noclegowych powinny zostać spełnione oddzielnie dla każdego rodzaju obiektu. Zamawiający zweryfikuje podane przez Wykonawcę obiekty w oparciu o dostępne dane.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz Dane o Wykonawcy - załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium - zgodnie z pkt VII SIWZ. 3. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - każdy członek konsorcjum - składa dokument wymieniony w pkt.: 2 a w zakresie, w którym spełnia warunek, 3 a i 3 b oraz w pkt 4, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. UWAGA! W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale. Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, nie spełniają wymogu formy pisemnej. Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada także dokument dotyczący tych podmiotów w zakresie wymaganym dla wykonawcy - tj. dokument wymieniony w pkt 3 litera a - tj. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załączniki do sIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych, Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul.Narutowicza 73, 20-019 Lublin, pokój nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2015 godzina 10:30, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych, Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul.Narutowicza 73, 20-019 Lublin, pokój nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie z budżetu projektów: -Międzynarodowa współpraca organów ścigania UE w zakresie walki z cyberprzestępczością- dofinansowanego z Programu Szczegółowego Komisji Europejskiej -Zapobieganie i walka z przestępczością (ISEC), - Współpraca międzynarodowa organów ścigania w zakresie zapobiegania i walki z przestępczością gospodarczą i korupcyjną jako element zapewnienia bezpieczeństwa w UE- dofinansowanego z Programu Szczegółowego Komisji Europejskiej - Zapobieganie i walka z przestępczością (ISEC) -Skuteczny instruktor - efektywny policjant - szkolenie zawodowe lubelskiej policji w wymiarze europejskim w ramach Programu Erasmus +.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja warsztatów szkoleniowych w ramach realizacji projektu: Międzynarodowa współpraca organów ścigania UE w zakresie walki z cyberprzestępczością dofinansowanego z Programu Szczegółowego Komisji Europejskiej Zapobieganie i walka z przestępczością (ISEC).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi hotelarskiej i restauracyjnej obejmującej zakwaterowanie, wynajem sali konferencyjnej i wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe) oraz materiały seminaryjne dla 112 uczestników warsztatów szkoleniowych w ramach realizacji projektu: Międzynarodowa współpraca organów ścigania UE w zakresie walki z cyberprzestępczością, dofinansowanego z Programu Szczegółowego Komisji Europejskiej -Zapobieganie i walka z przestępczością (ISEC) na terenie województwa lubelskiego w dniach od 22 do 28 listopada 2015 roku. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1A - Wycena Wykonawcy do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.11.00.00-7, 79.54.00.00-1, 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Standard hotelu - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja konferencji podsumowującej w ramach realizacji projektu: Współpraca międzynarodowa organów ścigania w zakresie zapobiegania i walki z przestępczością gospodarczą i korupcyjną jako element zapewnienia bezpieczeństwa w UE dofinansowanego z Programu Szczegółowego Komisji Europejskiej Zapobieganie i walka z przestępczością (ISEC).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi hotelarskiej i restauracyjnej obejmującej zakwaterowanie, wynajem sali konferencyjnej i wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe) oraz materiały seminaryjne dla 115 uczestników konferencji podsumowującej w ramach realizacji projektu: Współpraca międzynarodowa organów ścigania w zakresie zapobiegania i walki z przestępczością gospodarczą i korupcyjną jako element zapewnienia bezpieczeństwa w UE dofinansowanego z Programu Szczegółowego Komisji Europejskiej Zapobieganie i walka z przestępczością (ISEC) na terenie województwa lubelskiego w dniach 3 - 6 listopada 2015 roku. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1B - Wycena Wykonawcy do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.11.00.00-7, 79.54.00.00-1, 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Standard hotelu - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja seminarium podsumowującego realizację projektu Skuteczny instruktor -efektywny policjant - szkolenie zawodowe lubelskiej policji w wymiarze europejskim w ramach Programu Erasmus +.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi hotelarskiej i restauracyjnej obejmującej zakwaterowanie, wynajem sali konferencyjnej i wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe) dla uczestników seminarium podsumowującego realizację projektu Skuteczny instruktor - efektywny policjant - szkolenie zawodowe lubelskiej policji w wymiarze europejskim w ramach Programu Erasmus + na terenie miasta Lublin oraz w odległości do 10 km od granic administracyjnych miasta w dniach od 16 do 19 listopada 2015 roku. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr C - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1C - Wycena Wykonawcy do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.11.00.00-7, 79.54.00.00-1, 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Standard hotelu - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja szkolenia obronnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi hotelarskiej i restauracyjnej obejmującej zakwaterowanie, wynajem sali konferencyjnej i wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe) dla uczestników szkolenia obronnego w dniach od 16 do 17 listopada 2015 roku. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr D - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1D - Wycena Wykonawcy do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.11.00.00-7, 79.54.00.00-1, 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Standard hotelu - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup licencji, aktualizacji i subskrypcji oprogramowania informatyki śledczej
- "Sporządzenie mapy"
- ZZP.260.1.25.2024 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-5.
- Dostawa energii elektrycznej dla Państwowego Muzeum na Majdanku
- Organizacja Jarmarku Bożonarodzeniowego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 21-22 grudnia 2024 r.
- Usługa wykonania Programu Funkcjonalno - Użytkowego budowy budynku Uniwersyteckiego Ponadregionalnego Centrum Hematologii, Onkologii, Immunologii i Transplantacji Szpiku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Toruniu w okresie od dnia 18.11.2024 r. do 28.02.2025 r.
- dostawa gotowych posiłków oraz napojów (cateringu oraz serwisu kawowego) dla uczestników konkursu "Książka Mówi"
- Świadczenie usług cateringowych - przygotowanie i dostawa posiłków cateringowych dla dzieci, które będą uczęszczać w roku 2025 do żłobka i oddziałów przedszkolnych
- Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych i Przedszkola na terenie Gminy Grajewo z podziałem na części
- Prowadzenie stołówki szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, wraz z użyczeniem pomieszczeń (II)
- NA ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA I DOSTAWY CODZIENNYCH POSIŁKÓW DLA MIESZKAŃCÓW CENTRUM OPIEKUŃCZO - MIESZKALNEGO W LIPSKU
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.