eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu Razem dla pogranicza Dolny Śląsk - Saksonia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Wrocław: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu Razem dla pogranicza Dolny Śląsk - Saksonia
Numer ogłoszenia: 135665 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7769643, faks 71 7769141, 7769702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu Razem dla pogranicza Dolny Śląsk - Saksonia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu Razem dla pogranicza Dolny Śląsk - Saksonia z podziałem na zadania, z możliwością złożenia ofert częściowych. 1.1. Zadanie nr 1: 1. Teczka konferencyjna: 150 sztuk; 2. Teczka na dokumenty: 300 sztuk; 3. Długopis ze wskaźnikiem laserowym i pałeczką dotykową: 300 sztuk. 1.2. Zadanie nr 2: 1. Plakat: nakład: 500 sztuk; 2. Ulotki: nakład: 1000 sztuk; 3. Notatnik A4 - 2 rodzaje: 4. Notatnik A5 - 2 rodzaje: 5. Teczka papierowa z nadrukiem: 1.3. Zadanie nr 3: 1. Banery typu roll-up - wersja strong: 6 sztuk 2. Długopis 800 sztuk 3. Pendriv: 250 sztuk 4. Parasol transparentny typu Golf: 200 sztuk 5. Termos: 60 sztuk 6. Opaska na rękę z portfelem: 400 sztuk; 2. Na wszystkich materiałach promocyjnych będę wykorzystywane następujące znaki graficzne w wersji kolorowej bądź monochromatycznej oraz adres strony internetowej projektu i zapis informujący o współfinansowaniu przez UE ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007 - 2013. Układ graficzny logotypów zostanie zaprojektowany ściśle według wytycznych Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z zadania zawarty został we Wzorach Umów które stanowią załączniki nr 5a, 5b, 5c do SIWZ (wzory umów)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument okreslajacy zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawce reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, okreslajace zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy INFORMACJA UZUPEŁNIAJACA: Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastepuje sie je dokumentem zawierajacym oswiadczenie zło:one przed notariuszem, własciwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednia data wymagana dla tych dokumentów. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegajacych sie wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oswiadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców w imieniu swoim i pozostałych wykonawców. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegajacych sie wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzajace, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy wynikających z przepisów wewnętrznych Wykonawcy, jednakże zmiana zapisów umowy jest możliwa wyłącznie za zgodą Zamawiającego oraz musi być wyrażona w formie pisemnego aneksu do umowy (pod rygorem nieważności). Zamawiający wymaga złożenia pisemnego uzasadnienia takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umwd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław wejscie od ul. Mazowieckiej 15 pok. nr 124.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław pok. nr 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu Razem dla pogranicza Dolny Śląsk - Saksonia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Teczka konferencyjna: 150 sztuk; 2. Teczka na dokumenty: 300 sztuk; 3. Długopis ze wskaźnikiem laserowym i pałeczką dotykową: 300 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu Razem dla pogranicza Dolny Śląsk - Saksonia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Plakat: nakład: 500 sztuk; 2. Ulotki: nakład: 1000 sztuk; 3. Notatnik A4 - 2 rodzaje: 4. Notatnik A5 - 2 rodzaje 5. Teczka papierowa z nadrukiem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu Razem dla pogranicza Dolny Śląsk - Saksonia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Banery typu roll-up - wersja strong: 6 sztuk 2. Długopis 800 sztuk 3. Pendriv: 250 sztuk 4. Parasol transparentny typu Golf: 200 sztuk 5. Termos: 60 sztuk 6. Opaska na rękę z portfelem: 400 sztuk;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.