eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRemont instalacji elektrycznej, wykonanie stropu podwieszonego korytarza parteru, cyklinowanie i malowanie parkietów w salach lekcyjnych I-go piętra oraz malowanie pomieszczeń na parterze w Gimnazjum Nr 9 im. Św. Królowej Jadwigi w Rzeszowie przy ul. Orzeszkowej 8a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Rzeszów: Remont instalacji elektrycznej, wykonanie stropu podwieszonego korytarza parteru, cyklinowanie i malowanie parkietów w salach lekcyjnych I-go piętra oraz malowanie pomieszczeń na parterze w Gimnazjum Nr 9 im. Św. Królowej Jadwigi w Rzeszowie przy ul. Orzeszkowej 8a
Numer ogłoszenia: 135677 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum nr 9 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Św. Królowej Jadwigi , ul. Elizy Orzeszkowej 8A, 35-321 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 27 50, faks 17 748 27 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim9.vpolska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gimnazjum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznej, wykonanie stropu podwieszonego korytarza parteru, cyklinowanie i malowanie parkietów w salach lekcyjnych I-go piętra oraz malowanie pomieszczeń na parterze w Gimnazjum Nr 9 im. Św. Królowej Jadwigi w Rzeszowie przy ul. Orzeszkowej 8a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje 1. Wymianę instalacji elektrycznej aluminiowej na miedzianą, wyłączników, gniazd wtykowych oraz lamp oświetleniowych w : a) korytarzu parteru, b) salach lekcyjnych na parterze, c) sali gimnastycznej z zapleczem, d) bibliotece, e) WC parteru f) wymianę tablicy głównej ze skrzynek wnękowych w II klasie izolacji 1,5x1,5, rozłącznik główny160A z wyzwalaczem napięciowym230V szafka do montażu istniejących przekładników pomiarowych, szafka do montażu 2 istniejących liczników energi, listwy ska, kontrola napięcia w układzie pomiarowym (lampki) ochronniki przepięciowe typ 2(kpl), 5 rozłączników bezpiecznikowych 125A, 12 wyłączników instalacyjnych nadprądowych1-faz. B 10/0,03A, 2 wyłączniki instalacyjne nadprądowe 1-faz, B 16/0.03A, 2 wyłączniki instalacyjne nadprądowe 3-faz. 20A, 1 wyłącznik różnicowo-prądowy 3 faz.25/0.03 A, łącznik tablicowy 10A - Montaż tablicy rozdzielczej parteru obudowa skrzynkowa wnękowa w II klasie izolacji, do montażu aparatury modułowej, 96 modułów, rozłącznik główny 100A, 8 wyłączników instalacyjnych nadprądowych 1 faz. B 10/0,03A, 12 wyłączników instalacyjnych 1-faz. B 16/0.03A, 3 wyłączniki instalacyjno nadprądowe 3-faz. B 25/0,03A, 3 styczniki 3-faz. 20A, 3 przekaźniki bistabilne, lampki kontrolne zasilania. - Montaż tablicy rozdzielczej stołówki obudowa skrzynkowa wnękowa w II klasie izolacji, do montażu aparatury modułowej, 96 modułów, rozłącznik główny 100A, 3 wyłączniki instalacyjne nadprądowe 1-faz. B 10/0,03A, 6 wyłączników instalacyjnych nadprądowych1-faz B 16/0,03A, 6 wyłączników instalacyjnych nadprądowych 3-faz B 25/0,03A, 3 styczniki 3-faz.3 lampki kontrolne zasilania. - Montaż tablicy rozdzielczej Sali gimnastycznej obudowa skrzynkowa wnękowa w II klasie izolacji, do montażu aparatury modułowej, 54 moduły, rozłącznik główny 63A Montaż tablicy rozdzielczej Sali gimnastycznej obudowa skrzynkowa wnękowa w II klasie izolacji, do montażu aparatury modułowej, 54 moduły 5 wyłączników instalacyjnych nadprądowych1-faz B 16/0,03A, 2 wyłączników instalacyjnych nadprądowych 3-faz B 25/0,03A, 4 styczniki 3-faz. 20A, 4 wyłączniki instalacyjne nadprądowe 1 faz/B6, lampki kontrolne zasilania - Montaż tablicy rozdzielczej gabinetu stomatologicznego obudowa skrzynkowa wnękowa w II klasie izolacji, do montażu aparatury modułowej, 24 moduły, rozłącznik główny 50A, 2 wyłączniki instalacyjne nadprądowe 1-faz. B 10/0,03A, 3 wyłączniki instalacyjne nadprądowe 1-faz. B 16/0,03A, 1 wyłącznik instalacyjny nadprądowy 3-faz B 25/0,03A lampki kontrolne zasilania. 2. Wykonanie stropu podwieszonego kasetonowego na korytarzu parteru 3. Cyklinowanie i malowanie parkietów w salach lekcyjnych I-go piętra 100, 101, 104, 105, 106, 108, 109, 110, pokoju nauczycielskiego, sali 105 parter, polegających na uzupełnieniu, cyklinowaniu i malowaniu parkietu 4. Malowanie pomieszczeń parteru.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 2. Przedmiotem zamówień uzupełniających będą roboty tego samego rodzaju i zgodne z robotami wchodzącymi w zakres przedmiotu zamówienia podstawowego. 3. Wartość zamówień uzupełniających wynosić będzie maksymalnie 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych potwierdzających posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia o wartości min. 90 000,00 zł (brutto) każda Uwaga: Za roboty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia uważane będą roboty polegające na remoncie instalacji elektrycznych lub realizacji nowych robót instalacji elektrycznej w obiektach kubaturowych . Zamówienia te winny być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wskazać min. 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, legitymującą się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające ww. tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień. Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca dołączy do składanej oferty kserokopie;posiadania uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi; osoba kierująca jest aktualnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, na podstawie ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wymagania ogólne dotyczące sporządzenia oferty a.Wykonawcy powinni przedstawić oferty zgodne z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i należy ją sporządzić na lub w oparciu o Formularz oferty. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione. b.Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy .Oświadczenia Wykonawców, pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie i ewentualne pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę winny być przedłożone w oryginale. c.Ofertę składa się w formie pisemnej. d.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie ofert w postaci elektronicznej. e.Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem w 1 egzemplarzu. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy załączyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski. f.Oferta, załączniki, oświadczenia muszą być podpisane przez osobę,osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają z przedłożonych dokumentów wymaga się złożenie dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2.Postanowienia w przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych a.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b.Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty. c.Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy o wykonanie przedmiotowego zamówienia art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), ewentualnie przedłożyć umowę spółki lub uchwałę wspólników określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników art. 865 Kodeksu cywilnego d.Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. e.Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę,osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą. f.Kopie dokumentów i oświadczeń dotyczących każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, którego dokument lub oświadczenie dotyczy. g.Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad:formularz oferty i załączniki Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, podpisany przez pełnomocnika, załączniki do oferty winny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie, h.Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Ewentualne zmiany powinny być naniesione czytelnie. i.Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania przetargowego. j.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. k. Wykonawca winien zgromadzić wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty na własny koszt. Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej i dokonanie rzeczywistych obmiarów bo wynagrodzenie za wykonane roboty będzie w formie ryczałtu. Wszystkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie, w tym w szczególności dotyczy to przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, w następujących przypadkach: a.Udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych lub uzupełniających, od wykonania których uzależniona jest realizacja umowy, b.Ograniczenia zakresu rzeczowego umowy, c.Zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy, d.Sytuacji niezależnych od stron umowy, e.W przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy. f.Gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika z okoliczności natury technicznej i prawnej. 2.Zamawiający ponadto dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy w sytuacji, gdy: a.Wystąpią przeszkody natury prawnej lub technicznej. b.Wykonawca zakończy realizację przedmiotu umowy przed terminem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim9.vpolska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 9 w Rzeszowie 35-006 Rzeszów ul. Orzeszkowej 8a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum Nr 9 w Rzeszowie 35-006 Rzeszów ul. Orzeszkowej 8a (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 19.07.2013 r. o godz. 10:00 w Gimnazjum Nr 9 im. Św. Królowej Jadwigi w Rzeszowie przy ul. Orzeszkowej 8a w Sali Nr 15.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pani Marta Gubernat Gimnazjum Nr 9 w Rzeszowie ul. Orzeszkowej 8a, e-mail: księgowość@resman.pl tel. (17) 748-27-54,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.