eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryPrzebudowa remizy strażackiej w m. Mirostowice Dolne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Żary: Przebudowa remizy strażackiej w m. Mirostowice Dolne.
Numer ogłoszenia: 135686 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żary, Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4707300, 4707301, 4707317, fax 068 4707303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa remizy strażackiej w m. Mirostowice Dolne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane: naprawa i wzmocnienie konstrukacji,roboty rozbiórkowe,murarskie,tynkarskie, malowanie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,dekarskie, glazurnicze i wykończeniowe; instalacyjne: przyłącze i intalacja wodociągowa, instalacja kanalizacyjna, instalacja CO o wentylacja; elektryczne: tablice rozdzielcze i WLZ, okablowanie, montaż opraw i osprzętu, instalacja wyrównawcza.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamowienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655/ i SIWZ. Ocena spełnienia warunków: na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków przedłozyć nalezy następujące dokumenty i oświadczenia: 1/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2/aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3/aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art..24 ust.1 pkt.9 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływu terminu składania ofert, 4/aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5/oświadczenie Wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych; 6/informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie :dwieście tysięcy złotych zł) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7/wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nich czynności , w tym: kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno -budowlanej potwierdzone przynależnością do regionalnej izby inżynierów budownictwa, osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa, osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa, 8/ wykaz sprzętu przewidzianego do użycia przy realizacji zamówienia: koparka, samochód wywrotka, samochód dostawczy, rusztowania , betoniarka, żuraw przyścienny, elektronarzędzia, 9/informację w sprawie części i wartości zamówienia , jakie Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom; 10/dane o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzone wykazem robót realizowanych w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie ,z których przynajmniej jedna jest o wartości co najmniej 600.000 (słownie:sześćset tysięcy zł) i polegała na budowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 1000 m3, 11.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy zł),przynajmniej na czas realizacji przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminazary.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Żarach 68-200 Żary Al. Jana Pawła II 6.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Żarach 68-200 Żary Al. Jana Pawła II 6 pok. 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.