Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-20
Warszawa: Likwidacja dwóch otworów studziennych nr 3 i 4 ujmujących wodę z utworów czwartorzędowych zlokalizowanych przy ul. Vogla na terenie Stacji Uzdatniania Wody na Zawadach w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 135687 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6426001 w. 201, fax 022 6427643.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja dwóch otworów studziennych nr 3 i 4 ujmujących wodę z utworów czwartorzędowych zlokalizowanych przy ul. Vogla na terenie Stacji Uzdatniania Wody na Zawadach w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja dwóch otworów studziennych nr 3 i 4 ujmujących wodę z utworów czwartorzędowych zlokalizowanych przy ul. Vogla na terenie Stacji Uzdatniania Wody na Zawadach w Warszawie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)Wykażą się posiadaniem aktualnego (zgodnego ze stanem faktycznym i prawnym) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Wykażą się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robót budowlanych tj:min. 1 robotą budowlaną, która dotyczy likwidacji otworów studziennych o wartości brutto min 40 000 zł., z podaniem daty i miejsca jej wykonania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana należycie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wyżej wymienionych dokumentów. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robotą budowlaną z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana należycie dla n/w robót: min. 1 robotą budowlana, która dotyczy likwidacji otworów studziennych o wartości brutto min. 40 000 zł., z podaniem daty i miejsca ich wykonania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana należycie. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 45 000,00 zł obejmującą terminem ważności termin realizacji zamówienia przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dzielnica Wilanów, 02-958 Warszawa, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11,Wydział Zamówień Publicznych, pokój 201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Dzielnica Wilanów, 02-958 Warszawa, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11,Wydział Zamówień Publicznych, pokój 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
- Remont hali sportowej w Kamieńcu Ząbkowickim
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Pisanicy - z podziałem na V części.
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.