eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicezakup i dostarczenie analizatorów hematologicznych i stacji uzdatniania wody

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Katowice: zakup i dostarczenie analizatorów hematologicznych i stacji uzdatniania wody
Numer ogłoszenia: 135699 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, faks 032 2514533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostarczenie analizatorów hematologicznych i stacji uzdatniania wody.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie: 1. analizatora hematologicznego 5 diff - Pakiet nr 1 2. analizatora hematologicznego 3 diff - Pakiet nr 2 3. stacji uzdatniania wody - Pakiet nr 3 wraz z : transportem i wniesieniem sprzętu do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, montażem, instalacją, uruchomieniem, integracją analizatora do laboratoryjnej sieci informatycznej - e-lab firmy ECLIPSE - dot. Pakietu nr 1,2 36 miesięcznym okresem gwarancji na sprzęt, szkoleniem personelu w zakresie obsługi sprzętu, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, 4. materiałów eksploatacyjnych: materiały eksploatacyjne do analizatora hematologicznego 5 diff - Pakiet nr 1A. materiały eksploatacyjne do analizatora hematologicznego 3 diff - Pakiet nr 2A. materiały eksploatacyjne do stacji uzdatniania wody - Pakiet nr 3A. obejmujących 36 miesięczny okres realizacji. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, z rokiem produkcji 2012r. Wymagane parametry techniczne sprzętu zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ. I. Wykonawca zapewnia: 1. W ramach gwarancji, w cenie oferty: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest: - nieprawidłową eksploatacją sprzetu, - ingerencją w sprzęt przez osoby nieautoryzowane nieupoważnione przez Wykonawcę, - uszkodzeniem, zniszczeniem w tym zdarzeniem typu pożar obiektu, zalaniem, katastrofą budowlaną, dewastacją w wyniku włamania, c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu, w przypadku napraw gwarancyjnych, e) łączna niesprawność sprzętu ( w przypadku awarii ) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych liczonych od daty zawarcia umowy z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego. f) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). 2. Serwis pogwarancyjny na okres 1 roku po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj. a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest: - nieprawidłową eksploatacją sprzętu, - ingerencją w sprzęt przez osoby nieautoryzowane/nieupoważnione przez Wykonawcę, - uszkodzeniem, zniszczeniem w tym zdarzeniem typu pożar obiektu, zalaniem, katastrofą budowlaną, dewastacją w wyniku włamania, c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) łączna niesprawność sprzętu ( w przypadku awarii) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresie 12 miesięcy liczonym od daty zawarcia umowy z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego, e) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy. 3. Dostępność części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety, z zastrzeżeniem, że składanie oferty na: Pakiet nr 1 odbywa się łącznie z Pakietem nr 1A Pakiet nr 2 odbywa się łącznie z Pakietem nr 2A Pakiet nr 3 odbywa się łącznie z Pakietem nr 3A.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W zakresie serwisu: zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 30 % zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2, 42.91.23.30-4, 33.69.62.00-7, 38.43.70.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: Za Pakiet nr 1 - 2 000,00 zł Za Pakiet nr 2 - 777,00 zł Za Pakiet nr 3 - 416,00 zł Pakiety nr 1A,2A,3A wolne od wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ, dokument dopuszczający sprzęt do obrotu w kraju, informacja o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego,nr telefonu i faxu do kontaktów zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych,wykaz dostawców zużywalnych części i materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę zaoferowanego urządzenia zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych,w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego 40-074 Katowice ul. Raciborska 26, Dział Księgowości.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: analizator hematologiczny 5 diff Wymagane parametry techniczne sprzętu zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50.00
    • 2. Koszt materiałów eksploatacyjnych do analizatora przez okres 36 miesięcy - 35.00
    • 3. Ocena parametrów technicznych - 5.00
    • 4. Cena brutto za jeden rok serwisu pogwarancyjnego - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: analizator hematologiczny 3 diff Wymagane parametry techniczne sprzętu zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50.00
    • 2. Koszt materiałów eksploatacyjnych do sprzętu przez okres 36 miesięcy - 40.00
    • 3. Cena brutto za jeden rok serwisu pogwarancyjnego - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stacja uzdatniania wody Wymagane parametry techniczne sprzętu zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50.00
    • 2. Koszt materiałów eksploatacyjnych do sprzętu przez okres 36 miesięcy - 40.00
    • 3. Cena brutto za jeden rok serwisu pogwarancyjnego - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 1A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne do analizatora hematologicznego 5 diff.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50.00
    • 2. Koszt materiałów eksploatacyjnych do analizatora przez okres 36 miesięcy - 35.00
    • 3. Ocena parametrów technicznych - 5.00
    • 4. Cena brutto za jeden rok serwisu pogwarancyjnego - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 2A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne do analizatora hematologicznego 3 diff.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50.00
    • 2. Koszt materiałów eksploatacyjnych do sprzętu przez okres 36 miesięcy - 40.00
    • 3. Cena brutto za jeden rok serwisu pogwarancyjnego - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 3A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne do stacji uzdatniania wody.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50.00
    • 2. Koszt materiałów eksploatacyjnych do sprzętu przez okres 36 miesięcy - 40.00
    • 3. Cena brutto za jeden rok serwisu pogwarancyjnego - 10.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.