eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie ubezpieczenia brzegu kanału Piasek w rejonie m. Piasek na długości około 700 m

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-25

Szczecin: Wykonanie ubezpieczenia brzegu kanału Piasek w rejonie m. Piasek na długości około 700 m
Numer ogłoszenia: 135703 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121236 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4411200, faks 091 4411300.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ubezpieczenia brzegu kanału Piasek w rejonie m. Piasek na długości około 700 m.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na zadaniu inwestycyjnym pn.: Wykonanie ubezpieczenia brzegu kanału Piasek w rejonie m. Piasek na długości około 700m oznaczonych kodem CPV: kod główny: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej kod dodatkowy: 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby kod dodatkowy: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne kod dodatkowy: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej; który obejmuje swoim zakresem w szczególności: 1) Roboty budowlane polegające na wykonaniu ubezpieczenia brzegu, zgodne z opracowaną dokumentacją, tzn. między innymi: a. wycięciu 275 sztuk drzew wraz z wykarczowaniem oraz wycięciu 50 metrów kwadratowych krzewów przeznaczonych do wycięcia. Pozyskany materiał należy usunąć, przetransportować, poza obszar wpływu wód powodziowych oraz zagospodarować zgodnie z życzeniem Inwestora. UWAGA: W tym drewno pochodzące z wycinki 11 sztuk drzew gatunku wierzba znajdujących się na działce nr 343/3 obręb Piasek gmina Cedynia stanowi własność Agencji Nieruchomości Rolnych. Wykonawca musi ustalić wykonanie wycinki z Sekcją Zamiejscową Gospodarowania Zasobem w Pyrzycach. Przekazanie drewna pozyskanego w wyniku wycinki powinno nastąpić protokolarnie po wykonaniu prac. Za wszelkie szkody powstałe w trakcie realizacji robót, w tym straty w plonach i rekultywację, jeżeli teren nie zostanie doprowadzony do stanu pierwotnego po zakończeniu prac, odszkodowanie wypłaci Wykonawca. b. wytyczeniu charakterystycznych parametrów inwestycji; c. usunięciu darni z terenu inwestycji; d. wykonaniu zasypów ze żwiru o średnicy fi 2 do 16 milimetrów na gruncie istniejącym i wykopów gruncie istniejącym, aby uzyskać projektowane nachylenie skarp; e. przedłużenie istniejących czynnych wylotów: pierwszy fi 160 znajduje się około 330 metrów od początku ubezpieczenia, drugi fi 300 znajduje się około 530 metrów od początku ubezpieczenia, kolejny fi 600 znajduje się około 830 metrów od początku ubezpieczenia; f. wykonaniu materacy z geotkaniny wzmocnionych kiszkami faszynowymi fi 15 centymetrów w kracie 2,0 na 2,0 metra wraz z ich wbudowaniem; g. wykonaniu palisady drewnianej z palików drewnianych fi 10 do 12 centymetrów o długości 1,50 metra, wbijanych pionowo od strony drogi gruntowej; h. wykonaniu narzutu kamiennego z kamienia łamanego fi 15 do 45 cm o grubości około 40 centymertów. 2) Projekt oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót, oraz Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Dz. U. Nr 120, poz. 1126, które Wykonawca przed przystąpieniem do robót musi wykonać i uzgodnić z Zamawiającym w terminie do 5 dni po podpisaniu umowy. 3) Roboty związane z oznakowaniem nawigacyjnym szlaku żeglownego zgodnie z uzgodnionym Projektem oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót. 4) Przygotowanie obiektu do odbioru w tym dokumentów niezbędnych do tego celu, dokumentacja powykonawcza, to znaczy między innymi: a. projektu powykonawczego wykonanego na bazie projektu zatwierdzonego pozwoleniem na budowę; b. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, na dzień zgłoszenia prac do odbioru, dokumentacja geodezyjna powinna być co najmniej zgłoszona do zarejestrowania w odpowiednim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej; c. nowy obiekt przedstawiony, odwzorowany graficznie, w formacie ESRI Shapefile na zewnętrznym nośniku danych. Plik shapefile odwzorowany w układzie PUWG 2000, warstwa liniowa, powinien zawierać wypełnioną tabelę atrybutów w zakresie co najmniej: nazwę cieku, województwo, gmina, powiat, miejscowość. Wymagana dokładność pozioma prezentacji pomiaru poniżej 0,2 metra. d. sondaż dna po zakończeniu robót, z rejonu prac wykonany w pasie 20 metrów o rozdzielczości poziomej co najmniej 5,0 na 5,0 metrów i pionowej 0,1 metra przedstawiony w formacie .dwg i Shapefile na zewnętrznym nośniku danych. e. raportu nurkowego, wykonanego przez firmę posiadającą zezwolenie na wykonywanie prac podwodnych na obszarach wód śródlądowych będących w jurysdykcji Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, potwierdzającego czystość dna w pasie około 20,0 metrów od obiektu oraz w rejonie prowadzonych prac wykonanego po zakończeniu prac; f. raportu nurkowego, wykonanego przez firmę posiadającą zezwolenie na wykonywanie prac podwodnych na obszarach wód śródlądowych będących w jurysdykcji Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, potwierdzającego jakość wykonanej pracy w części podwodnej; g. atestów, aprobat technicznych bądź deklaracji zgodności na zastosowane materiały i kart gwarancyjnych; h. dziennika budowy; i. pozostałych dokumentów wymaganych przepisami i związanych z wykonanym przedmiotem zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.11.20.00-5, 45.11.00.00-1, 45.24.64.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego ODRA 3 Sp. z o. o., Nadodrzańska 1, 70-034 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6627657,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2454874,48

  • Oferta z najniższą ceną: 2454874,48 / Oferta z najwyższą ceną: 4970098,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.