To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-21
Warszawa: Przeprowadzenie badania świadomości i potrzeb przedsiębiorców w zakresie zrównoważonego rozwoju i sieci Natura 2000, w szczególności działalności prowadzonej na obszarach chronionych oraz poziomu wiedzy i usług świadczonych przez Instytucje Otoczenia Biznesu w ww. zakresie. Badanie prowadzone w ramach projektu indywidualnego POIiŚ.05.04.00-00.266/09 Natura i Gospodarka - podstawy dialogu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko
Numer ogłoszenia: 135721 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72741 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 57 922 89, faks 22 57 925 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badania świadomości i potrzeb przedsiębiorców w zakresie zrównoważonego rozwoju i sieci Natura 2000, w szczególności działalności prowadzonej na obszarach chronionych oraz poziomu wiedzy i usług świadczonych przez Instytucje Otoczenia Biznesu w ww. zakresie. Badanie prowadzone w ramach projektu indywidualnego POIiŚ.05.04.00-00.266/09 Natura i Gospodarka - podstawy dialogu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia badania świadomości i potrzeb przedsiębiorców w zakresie zrównoważonego rozwoju i sieci Natura 2000, w szczególności działalności gospodarczej prowadzonej na obszarach chronionych oraz poziomu wiedzy i usług świadczonych przez Instytucje Otoczenia Biznesu (zwane dalej: IOB) w powyższym zakresie. Badanie powinno być przeprowadzone na podstawie opracowania Metodologia i zakres badania (zwanego dalej: Metodologią), stanowiącego Załącznik Nr 1 do OPZ i obejmować, co najmniej następujące techniki badawcze: 1) analizę danych zastanych wraz z przygotowaniem raportu (zwaną dalej: desk reasearch) - 1 szt., 2) Indywidualne Wywiady Pogłębione (zwane dalej: IDI) - minimalna liczba IDI - 48 szt., 3) zogniskowane wywiady grupowe (zwane dalej: FGI) z lokalnymi liderami IOB - 2 szt., 4) wywiady telefoniczne ze wspomaganiem komputerowym (zwane dalej: CATI) wśród przedsiębiorców - 600 wywiadów, 5) wywiady telefoniczne ze wspomaganiem komputerowym CATI wśród IOB - 100 wywiadów, 6) komputerowe wywiady internetowe (zwane dalej: CAWI) ankiety uaktywniane na Platformie Dialogu skierowane do przedstawicieli IOB - 100 wywiadów, 7) studia przypadku wybranych obszarów Natura 2000 - 4 szt., 8) model oceny potencjału instytucjonalnego - diagnoza potencjału instytucjonalnego IOB 1 szt. 2. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy publikacje do desk research (zwane dalej: publikacjami) w formie elektronicznej zgodnie z Listą dokumentów potrzebnych do analizy danych zastanych (zwaną dalej: Listą) stanowiące Załącznik Nr 2 do OPZ. Publikacje stanowią podstawowy zakres materiałów niezbędnych do wykorzystania w analizie desk research. Wykonawca może rozszerzyć Listę 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo aktualizacji Listy, jeśli zaistnieją do tego przesłanki, np. w przypadku publikacji nowych dokumentów za zakresu ochrony środowiska i/lub istotnych z punktu widzenia przedsiębiorców, IOB. 4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania analizy i interpretacji dokumentów, co najmniej określonych w Załączniku Nr 2 do OPZ i przedstawienia jej wyników w formie raportu. Raport z analizy desk research ma mieć formę pisemną i wymaga akceptacji Zamawiającego. 5. Na podstawie wyników analizy desk research oraz Metodologii, Wykonawca przygotuje Raport metodologiczny badań zawierający szczegółowy opis planowanej metodologii wraz z narzędziami badawczymi i harmonogramem realizacji (zwany dalej: Raportem metodologicznym). Raport metodologiczny będzie uzgadniany z Zamawiającym, zostaną w nim określone i doprecyzowane w szczególności kryteria doboru respondentów, struktura i warstwowanie prób badawczych. 6. Raport metodologiczny, o którym mowa w ust. 5, powinien zawierać następujące elementy: 1) identyfikację obszarów badawczych oraz opracowanie i uszczegółowienie pytań badawczych; 2) metodologię wykonania badania; 3) opis sposobu zbierania danych, proponowanych technik i narzędzi badawczych; 4) opis sposobu doboru oraz wielkości prób badawczych; 5) opis sposobu warstwowania próby; 6) kwestionariusze wywiadów i scenariusze badań; 7) opracowane ankiety; 8) opis organizacji pracy wraz z proponowanym harmonogramem; 9) informację o podziale pracy na poszczególnych członków zespołu, 10) opis sposobu i narzędzi kontroli jakości realizowanych badań; 11) listę dokumentów, z którymi Wykonawca w związku z wykonywanym badaniem zamierza się dodatkowo zapoznać. 7. Po uzyskaniu akceptacji Raportu metodologicznego przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do realizacji pozostałych części badania, określonych w ust. 1 pkt 2-7, zgodnie z harmonogramem badania. 8. Wykonawca w ramach każdej wykorzystywanej techniki badawczej będzie zobowiązany do: 1) przygotowania baz danych respondentów zgodnie z kryteriami wyboru, 2) przygotowania systemu ankietowania, tj. przygotowania kwestionariuszy, ankiet do poszczególnych badań, przygotowania odpowiedniego oprogramowania, 3) przeszkolenia ankieterów realizujących badanie w zakresie sieci Natura 2000, 4) opracowania planu badania jakości badania, zawierającego rozwiązania służące zapewnieniu możliwie wysokiego poziomu realizacji, 5) przeprowadzenia badania przy użyciu technik badawczych zgodnie z harmonogramem i Raportem metodologicznym badania, o których mowa w ust. 6, 6) nadzorowania prowadzonych badań według standardów opracowanych przez Wykonawcę, 7) sprawdzenia wewnętrznej zgodności danych (tzw. czyszczenia danych), przekształcenie zmiennych w ten sposób, aby spełniały one wymóg spójności logicznej i zgodności z kwestionariuszami, 8) analizy danych, 9) opracowania wyników, 10) przygotowania raportu końcowego badania (zwanego dalej: raportem końcowym). 9. Wykonawca przygotuje raport końcowy omawiający wyniki badania świadomości przedsiębiorców i IOB przy użyciu technik badawczych określonych w ust. 1. Raport końcowy powinien syntetycznie, przekrojowo i w sposób problemowy przedstawiać otrzymane wyniki badań i nie może się sprowadzać do streszczenia uzyskanych danych i odpowiedzi respondentów. 10. Raport końcowy będzie przygotowany w języku polskim i ma zawierać następujące elementy: 1) streszczenie raportu - nie więcej niż 5 stron, 2) spis treści, 3) wprowadzenie, 4) źródła informacji wykorzystywanych w badaniu, 5) opis zastosowanej metodologii, 6) opis prób badawczych, 7) opis wyników badania, 8) wnioski i rekomendacje, 9) aneksy i załączniki. 11. Aneksy i załączniki do raportu końcowego będą tworzone przez Wykonawcę na bieżąco w toku realizacji niniejszego zamówienia i obejmują (oprócz elementów, o których mowa w ust. 10, także: 1) listę dokumentów, publikacji i innych materiałów źródłowych wykorzystanych w analizie desk research, 2) szczegółowy opis zastosowanej metodologii (Raport metodologiczny), 3) szczegółowe wyniki analiz treści i analiz statystycznych, w tym tabele (wykresy) rozkładów, 4) wszystkie wykorzystane podczas przedmiotowego badania scenariusze i kwestionariusze badawcze, 5) wszystkie uzyskane w czasie realizacji projektu narzędzia monitorujące, w szczególności pre - i posttesty, ankiety ewaluacyjne szkoleń i spotkań ewaluacyjnych od IOB i przedsiębiorców, 6) sprawozdanie z przeprowadzonej kontroli jakości badań, 7) prezentacja wyników (w formacie gwiazdka ppt) 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeglądu (odsłuchu) zarejestrowanych wywiadów FGI, IDI, CATI zrealizowanych przez Wykonawcę w ramach zamówienia. W związku z tym, Wykonawca powinien w odpowiedni sposób zabezpieczyć nagrania z przeprowadzonych wywiadów (anonimizacja respondentów, archiwizacja zebranego materiału). 13. Wykonawca przygotuje na podstawie raportu końcowego i przedłoży razem z nim maksymalnie 4-stronicowe opracowanie (format A5) w kształcie broszury. Broszura ta powinna być napisana językiem zrozumiałym dla szerokiego grona odbiorców i zawierać krótki opis badania oraz najważniejsze jego wyniki. Broszura powinna zawierać wykresy i być opracowana graficznie w formie umożliwiającej jej publikację bez dodatkowych korekt. Broszurę należy przedstawić w formie elektronicznej 14. Wykonawca dostarczy raport końcowy w wersji elektronicznej (CD-R, poczta elektroniczna, w plikach gwiazdka.doc, gwiazdka.pdf) oraz w wersji papierowej w pięciu egzemplarzach, całość ma być zszyta lub zbindowana. Na nośnikach elektronicznych powinna być również multimedialna prezentacja wyników badań (w plikach gwiazdka.ppt). Ponadto, Wykonawca przedstawi wyniki z raportu końcowego w formie publicznej prezentacji multimedialnej (co najmniej na 3 spotkaniach, np. w siedzibie Zamawiającego, na konferencji zamykającej realizację projektu). Od Wykonawcy oczekuje się ponadto zaprezentowania wyników badania desk reserach na jednym spotkaniu w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 5 do SIWZ, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.00.00 - Usługi badania rynku 79.31.50.00 - Usługi badań społecznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt indywidualny POIiŚ.05.04.00-00.266 09 Natura i Gospodarka - podstawy dialogu realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2007-2013, Priorytet V - Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych; Działanie 5.4 - Kształtowanie postaw społecznych sprzyjających ochronie środowiska, w tym różnorodności biologicznej. Beneficjentem projektu jest Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KORPORACJA BADAWCZA PRETENDENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KORPORACJA BADAWCZA PRETENDENT SP. Z O.O.
- Korporacja Badawcza PRETENDENT Sp. z o.o., ul. E. Orzeszkowej 40/9, 50-311 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105534,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84217,76
Oferta z najniższą ceną: 42000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 195471,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie badania opinii publicznej mieszkańców województwa mazowieckiego na temat samorządu województwa mazowieckiego
- Analiza i diagnoza marki Opolskie
- Kompleksowa realizacja usługi przeprowadzenia badań społecznych w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Organizacja, zaprojektowanie i przeprowadzenie badania delfickiego.
więcej: Usługi badania rynku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.