Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-08
Kluczbork: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Kluczborku
Numer ogłoszenia: 135786 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Katowicka 4, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 77 447 20 70, faks 77 417 21 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Kluczborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Kluczborku w ilościach: 1. Bulion warzywny w opak. do 5 kg - CPV 15891500-5 1200 kg 2. Cukier biały kryształ w opak. do 25 kg - CPV 15831000-2 5400 kg 3. Cynamon w opak. do 3 kg - CPV 15870000-7 10 kg 4. Czosnek mielony w opak. do 1 kg - CPV 15870000-7 65 kg 5. Dżem truskawkowy niskosłodzony w wiaderkach do 10 kg - CPV 15332296-5 600 kg 6. Fasola typu Jaś w opak. do 25 kg - CPV 15331130-7 1700 kg 7. Groszek zielony konserwowy w puszce do 1 kg - CPV 15331462-3 220 kg 8. Groch łuskany w opak. do 25 kg - CPV 03212200-2 1100 kg 9. Herbata w opak. od 0,10 do 2 kg - CPV 15863000-5 370 kg 10. Kasza jęczmienna w opak. do 25 kg - CPV 15613100-9 1400 kg 11. Kasza manna w opak. do 5 kg - CPV 15613100-9 1000 kg 12. Kawa zbożowa w opak. do 25 kg - CPV 15861000-1 700 kg 13. Koncentrat pomidorowy 30% w opak. od 0,9 do 5 kg - CPV 15331134-5 2600 kg 14. Konserwa szprot w pomidorach w opak. od 0,30 do 0,33 kg - CPV 15240000-2 1100 kg 15. Konserwa sałatka z makreli w opak. od 0,30 do 0,33 kg - CPV 15240000-2 1400 kg 16. Konserwa turystyczna w opak. od 0,10 do 0,33 kg - CPV 15131000-5 1100 kg 17. Konserwa tyrolska w opak. od 0,10 do 0,33 kg - CPV 15131000-5 1100 kg 18. Liść laurowy w opak. do 3 kg - CPV 15870000-7 25 kg 19. Majeranek suszony w opak. do 3 kg - CPV 15870000-7 40 kg 20. Makaron czterojajeczny kolanka w opak. do 20 kg - CPV 15851100-9 2200 kg 21. Makaron czterojajeczny nitki w opak. do 20 kg - CPV 15851100-9 2200 kg 22. Makaron czterojajeczny świderki w opak. do 20 kg - CPV 15851100-9 2200 kg 23. Marmolada w opak. do 15 kg - CPV 15332230-5 1700 kg 24. Mąka pszenna w opak. do 25 kg - CPV 15612100-2 3500 kg 25. Mąka ziemniaczana w opak. do 10 kg - CPV 15312000-8 400 kg 26. Mleko w proszku w opak. 0,50 do 2 kg - CPV 15511700-0 700 kg 27. Musztarda w opak. do 5 kg - CPV 15871250-1 250 kg 28. Ocet 10% w butelkach. od 0,5 do 1 l - CPV 15871110-8 250 l 29. Ogórki konserwowe w opak. od 0,9 do 2 kg - CPV 15331500-2 400 kg 30. Oregano suszone w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1 20 kg 31. Papryka mielona w opak. do 3 kg - CPV 15870000-7 60 kg 32. Paprykarz w opak. od 0,30 do 0,33 kg - CPV 15240000-2 1600 kg 33. Pasztet drobiowy w opak. alum. od 0,10 do 0,13 kg - CPV 15131310-1 1400 kg 34. Pasztet mazowiecki w opak. od 0,10 do 0,33 kg - CPV 15131310-1 1200 kg 35. Pieprz czarny mielony w opak. do 5 kg - CPV 15872100-2 140 kg 36. Przyprawa do zup w płynie w opak. do 1 l - CPV 15871000-4 2000 l 37. Ryż biały w opak. do 25 kg - CPV 15614100-6 2500 kg 38. Soja granulat w opak. do 25 kg - CPV 15800000-6 600 kg 39. Sos biały w opak. do 5 kg - CPV 15871260-4 30 kg 40. Sos grzybowy w opak. do 5 kg - CPV 15871260-4 40 kg 41. Sos pieczeniowy w opak. do 5 kg - CPV 15871260-4 100 kg 42. Sos pomidorowy w opak. do 5 kg - CPV 15871260-4 60 kg 43. Sól spożywcza drobnoziarnista w opak. do 25 kg - CPV 15872400-5 1800 kg 44. Woda mineralna gazowana w butelkach 1,5 l - CPV 15981000-8 600 l 45. Woda mineralna niegazowana w butelkach 1,5 l - CPV 15981000-8 600 l 46. Ziele angielskie w opak. do 3 kg - CPV 15870000-7 10 kg 47. Zupa barszcz czerwony w opak. do 5 kg - CPV 15891400-4 200 kg 48. Zupa grzybowa w opak. do 5 kg - CPV 15891400-4 140 kg 49. Zupa pomidorowa w opak. do 5 kg - CPV 15891400-4 60 kg 50. Zupa selerowa w opak. do 5 kg - CPV 15891400-4 130 kg 51. Zupa żurek w opak. do 5 kg - CPV 15891400-4 160 kg Artykuły żywnościowe takie jak konserwy rybne i mięsne powinny być dostarczane w łatwo otwieranych puszkach (samootwieracz, bez konieczności użycia otwieracza mechanicznego) 1. Realizacja dostaw musi odbywać się zgodnie w wymogami sanitarnymi określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 06.171.1225) 2. Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem i na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonej partii towaru). Ustala się iż, każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony umowy. 3. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach muszą być świeże i posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie zamawiającego skierowane do wykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub jej poszczególnego elementu na nowa partię na własny koszt i ryzyko wykonawcy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw poszczególnych produktów zmniejszenia do 20%, ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych, bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami. Z tytułu zmniejszenia ilości dostaw, wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. 5. Odbiór jakościowy, gwarancja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić w tym samym dniu wadliwą partię towaru. Przedmiot zamówienia winien być odpowiednio oznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r.) oraz posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny. 6. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie dostawy (na następną dostawę). Zamówienia będą składane przez zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 12.00 na podstawie zapotrzebowania zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalna jest zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy dostawcą i odbiorcą (w godzinach pracy magazynu)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.33.11.30 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa 15.61.31.00 - Produkty przemiału owsa 15.86.10.00 - Kawa 15.33.11.34 - Pomidory przetworzone 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.33.22.30 - Marmolady 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.31.20.00 - Produkty ziemniaczane 15.51.17.00 - Mleko w proszku 15.33.15.00 - Warzywa konserwowane w occie 15.13.13.10 - Pasztety 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.87.12.60 - Sosy 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.89.14.00 - Zupy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 51.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy. Formularz ofertowy musi mieć formę pisemną i należy go złożyć na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji, 2) pełnomocnictwo, (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin Płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zmiana nie dotyczy ceny jednostkowej netto; 2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpiła zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia; 4) zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych przez producenta (ceny niższe niż zawarte w umowie). Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Kluczborku, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Kluczborku, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarach wiejskich w gminie Kluczbork- budowa sieci wodociągowej w Smardach Górnych i Kolonii Piecowej oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Ligocie Górnej
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy pieczywa oraz przypraw i innych produktów spożywczych
- Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Dostawa naturalnej wody mineralnej dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Janowie Podlaskim w 2025 roku (II postępowanie)
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIELIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 4- MATERIAŁY NA WARSZTATY DIETETYCZNE
więcej: Konserwy i przetwory z mięsa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.