Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-05
Bartoszyce: Odbiór i utylizacja odpadów kuchennych
Numer ogłoszenia: 1357 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1248 , ul. Wojska Polskiego 4, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 762 74 99 w. 242, faks (089) 762 74 48.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i utylizacja odpadów kuchennych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i utylizacja odpadów kuchennych. Miejsce odbioru odpadów: - Kuchnia Jednostki Wojskowej 1248 miejscowość Bartoszyce ul. Wojska Polskiego 4, średnio 80 kg odpadów dziennie, - Kuchnia Jednostki Wojskowej 1248 miejscowość Morąg ul. Wojska Polskiego, średnio 40 kg odpadów dziennie, Odbiór odpadów w przypadku dostarczenia przez Zleceniobiorcę kontenera chłodniczego, odbywać się będzie: - co najmniej 1 raz w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godz. 7:30 do 13:00. W całym okresie obowiązywania umowy W przypadku nie dostarczenia kontenera chłodniczego odbiór odpadów odbywać się będzie: - co najmniej 2 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godz. 7:30 do 13:00. - w okresie letnim (tj. 1.05-30.09.2010r.) codziennie (od poniedziałku do soboty)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają: Warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z póżn. zm.) tj.: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, (na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych), Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w ofercie, dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formuła -spełnia, nie spełnia. Zbadana zostanie zgodność formy treści dokumentów z wymaganiami SIWZ. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona. Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu są zobowiązani dostarczyć dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Aktualne pozwolenie na odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wydanego przez właściwy organ administracji publicznej zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. ( tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 39 poz. 251). 5) Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego. W przypadku gdy wykonawca będzie realizował część zamówienia polegającą na transporcie odpadów z udziałem podwykonawcy należy dostarczyć decyzję wydaną przez Inspekcję Weterynaryjną dla podwykonawcy. 6) Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie i utylizacji odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. 7) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 8) Podpisany projekt umowy stanowiący część II SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1248 11-200 Bartoszyce, ul. Wojska Polskiego 4
nr tel. (089) 762 74 25, nr fax. (089) 762 74 48
Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek: 7.00 - 11.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1248 11-200 Bartoszyce, ul. Wojska Polskiego 4 Kancelaria ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- "2025-Zakup i dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej"
- Dostawa i montaż mebli na sale rozpraw do budynku Sądu Rejonowego w Bartoszycach ul. Warszawska 3.
- "Sukcesywne dostawy wyrobów do dializy nerkowej"
- Przebudowa pomostu na jeziorku mleczarskim i mała architektura na zbiornikach wodnych - w ramach projektu zielono -niebieskie Bartoszyce
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznej usługi sortowania tworzyw sztucznych i papieru na potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Toruniu
- Transport i zagospodarowanie odpadów odzieży (kod odpadu 20 01 10) i tekstyliów (kod odpadu 20 01 11), dostarczonych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz zebranych z pojemników(...)
- Rozdrabnianie odpadów wielogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK wraz z obsługą operatorską.
więcej: Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.