eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWYKONYWANIE USŁUG PROMOCYJNYCH, CZYLI AKTYWNEGO MARKETINGU W ADMINISTRACJI PRZEZ SPORT NA RZECZ MIASTA BYDGOSZCZY W TRAKCIE SEZONU ŻUŻLOWEGO I LIGI W 2011 R

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-12

Bydgoszcz: WYKONYWANIE USŁUG PROMOCYJNYCH, CZYLI AKTYWNEGO MARKETINGU W ADMINISTRACJI PRZEZ SPORT NA RZECZ MIASTA BYDGOSZCZY W TRAKCIE SEZONU ŻUŻLOWEGO I LIGI W 2011 R
Numer ogłoszenia: 135801 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99498 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, faks (052) 58 58 273.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUG PROMOCYJNYCH, CZYLI AKTYWNEGO MARKETINGU W ADMINISTRACJI PRZEZ SPORT NA RZECZ MIASTA BYDGOSZCZY W TRAKCIE SEZONU ŻUŻLOWEGO I LIGI W 2011 R.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYKONYWANIE USŁUG PROMOCYJNYCH, CZYLI AKTYWNEGO MARKETINGU W ADMINISTRACJI PRZEZ SPORT NA RZECZ MIASTA BYDGOSZCZY W TRAKCIE SEZONU ŻUŻLOWEGO I LIGI W 2011 R.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Żużlowy Klub Sportowy POLONIA Spółka Akcyjna, ul. Sportowa 2, 85-091 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487804,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 600000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 600000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 600000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport na rzecz Miasta Bydgoszczy, w trakcie sezonu żużlowego I ligi w 2011r. Sport żużlowy jest bezsprzecznie jednym z największych nośników promocji miasta Bydgoszczy, a dyscyplina ta cieszy się dużym zainteresowaniem sympatyków sportu. Sport żużlowy w Bydgoszczy ma ogromną tradycję, cieszy się w naszym mieście od kilkudziesięciu już lat ogromnym powodzeniem i jest w zainteresowaniu najliczniejszej rzeszy kibiców spośród wszystkich istniejących dyscyplin sportowych. Żużlowy Klub Sportowy POLONIA BYDGOSZCZ Spółka Akcyjna jest kontynuatorem bogatych tradycji bydgoskiego sportu żużlowego. Od 1949 roku drużyna występuje w najwyższej klasie rozgrywek żużlowych w Polsce. Przez wiele lat osiągnięto wiele sukcesów w kraju i za granicą. Sukcesy klubu to między innymi - Drużynowy Mistrz Polski (6-krotnie), Drużynowy Wicemistrz Polski (7-krotnie), Klubowy Puchar Europy (3-krotnie), Mistrz Polski Par Klubowych (11-krotnie). Żużel jest również sportem niezwykle popularnym w Polsce. Jego popularność lokuje go w 10-ce najbardziej wartościowych finansowo dyscyplin sportowych w naszym kraju. Samą wartość medialną żużla szacuje się na 50 do 60 mln złotych. Polska to również potęga sportowa w dziedzinie żużla. W roku 2010 Tomasz Gollob został indywidualnym mistrzem świata, a polska reprezentacja zdobyła tytuł drużynowych mistrzów świata. Ponadto Żużlowy Klub Sportowy POLONIA BYDGOSZCZ S.A. może poszczycić się organizacją wielu prestiżowych imprez, takich jak: turniej otwarcia sezonu żużlowego w Polsce - Kryterium Asów Polskich Lig Żużlowych(co roku), finał Złotego Kasku, który jest kwalifikacją polskich zawodników do indywidualnych Mistrzostw Świata na Żużlu, Grand Prix, w którym startują najlepsi polscy i zagraniczni zawodnicy. Na zawody żużlowe przychodzą nie tylko mieszkańcy Bydgoszczy, ale także przyjeżdżają kibice z całego kraju, co stanowi szerokie grono odbiorców przekazu informacyjnego (marketingowego). Marketing w administracji powinien uwzględnić dialog z klientami. Jego zadaniem jest też tworzenie warunków do integracji z daną gminą czy miastem oraz konkurencja między regionami. Niewątpliwie zasoby lokalne w postaci posiadania Żużlowego Klubu Sportowego POLONIA BYDGOSZCZ S.A., który jako jedyny posiada drużynę żużlową w Bydgoszczy stanowi źródło trwałej przewagi nad innymi gminami i z tego właśnie względu może być wykorzystywany w działaniach marketingowych administracji. Wysoką jakość wykonywanej usługi promocyjnej w 2011 roku na rzecz Miasta gwarantuje również bardzo silny personalnie zespół Polonia Bydgoszcz S.A. w składzie którego znajdują się m.in. brązowy medalista indywidualnych mistrzostw świata w 2009 roku Emil Sajfutdinow czy wielokrotny uczestnik zawodów Grand Prix i czołowy polski zawodnik Grzegorz Walasek. Usługę na rzecz Miasta Bydgoszczy Wykonawca będzie świadczył m.in. poprzez : 1)umieszczenie w nazwie drużyny wyrazu (Bydgoszcz) jako integralnego składnika, 2)umieszczenie na plastronach zawodników logo Miasta Bydgoszczy, 3)umieszczenie logo Miasta Bydgoszczy na osłonach kierownicy motocykli, 4)ekspozycję herbu Miasta Bydgoszczy na trybunie głównej stadionu, 5)umieszczenie baneru reklamowego Miasta Bydgoszczy 4,00m X 2,50m na koronie stadionu, 6)umieszczenie dziesięciu banerów reklamowych na bandzie toru żużlowego na prostej startowej oraz na łukach, 7)umieszczenie sześciu koziołków reklamowych o wymiarach 3,00m X 1,00m na płycie boiska, 8)umieszczenie poziomej reklamy o wymiarach 15,00m X 15,00m na płycie boiska, 9)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy na tablicy wywiadów w parku maszyn, 10)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy na tablicy podczas konferencji prasowych, 11)umieszczenie logo Miasta Bydgoszczy na strojach klubowych zawodników oraz osób funkcyjnych, 12)umieszczenie logo Miasta Bydgoszczy na pierwszej stronie programu zawodów oraz przy tabeli biegów, 13)umieszczenie reklamy Miasta Bydgoszczy na drugiej stronie programu zawodów, 14)przyznanie Miastu Bydgoszczy pakietu (Sponsor Biegu), 15)umieszczenie logo Miasta przy sponsorowanym biegu, 16)umieszczenie logo Miasta na tablicy świetlnej, 17)podanie komunikatu spikerskiego przed i po sponsorowanym biegu, 18)umieszczenie logo Miasta Bydgoszczy na wszystkich dokumentach firmowych klubu, 19)umieszczenie logo Miasta Bydgoszczy na karnetach i biletach wstępu na wszystkie zawody żużlowe w Bydgoszczy, 20)umieszczenie logo Miasta Bydgoszczy na stronie internetowej klubu z linkiem do strony internetowej Miasta. Nadto, każda impreza sportowa będzie miała na względzie promocję miasta, także za sprawą telemarketingu (informowanie w telewizji o wydarzeniach sportowych, TVP Bydgoszcz bądź Sport Klub). Informacje z meczów pojawiać się będą również na antenie Radia PiK oraz radia Gra. Szerokie relacje ze spotkań Wykonawcy znajdą się również w telewizji internetowej iTV 24 oraz w wielu portalach internetowych (m.in. Sportowe Fakty). Nie można więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 pkt. 18 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) jest jej zadaniem własnym. Miasto oczekuje, więc od marketingu i promocji przez ten sport kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu w tym samych zawodników, którzy są najlepszym i najefektywniejszym, żywym nośnikiem reklamy. Dobry, osiągający wysokie wyniki sportowe, zawodnik czy zespół osadzony w takim, a nie innym klubie sportowym nie tylko nobilituje klub, ale i wyrabia dobry wizerunek miasta. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia ww.Wykonawcy - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art.67 ust.1 pkt 1 lit a uPzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.