eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyDostawa fortepianu - 1 sztuka oraz pianina - 2 sztuki



Ogłoszenie z dnia 2017-01-25

Ogłoszenie nr 13580 - 2017 z dnia 2017-01-25 r.

Szamotuły: Dostawa fortepianu - 1 sztuka oraz pianina - 2 sztuki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 359371


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Wacława z Szamotuł, krajowy numer identyfikacyjny 30006677400000, ul. ul. 3 Maja  8, 64500   Szamotuły, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 2921318, faks 0-61 2921318, e-mail sekretariat@psmszamotuly.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Szkoła Muzyczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa fortepianu - 1 sztuka oraz pianina - 2 sztuki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Sz.M. - 3/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego - ul. 3-go Maja 8, 64-500 Szamotuły, fabrycznie nowego fortepianu- 1 sztuka oraz pianina - 2 sztuki dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Wacława z Szamotuł w Szamotułach. Opis parametrów zamawianych instrumentów został zawarty w załączniku nr 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również strojenie instrumentów po ich wniesieniu, ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego. 2. Wykonawca w ramach realizacji zadania winien dostarczyć i wnieść fortepian wraz z ławą koncertową i dwóch pianin do budynku sali koncertowej w Szkole Muzycznej I i II st. im. Wacława z Szamotuł w Szamotułach. 3. Dostarczone instrumenty mają być kompletne, sprawne i gotowe do pełnego użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 4. Dostarczone instrumenty winny być fabrycznie nowe nie będące przedmiotem ekspozycji sklepu. 5. Dodatkowe wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia: - wykonawca zobowiązany jest zapewnić profesjonalny pokrowiec do instrumentu, - Zamawiający wymaga minimum 5 lat gwarancji, W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki, do naprawy sprzętu w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku okresu naprawy wykraczającego poza termin 14 dni od daty zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy instrumentu zastępczego o klasie nie gorszej niż proponowany w przedmiotowym postępowaniu albo wymiany instrumentu na nowy. 6. Okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: a) w przypadku naprawy instrumentu: o okres wykonywania naprawy b) w przypadku dokonania wymiany : o okres gwarancji. - w okresie gwarancyjnym wykonawca dokona co najmniej dwa bezpłatne przeglądy serwisowe rocznie, - w cenie wykonawca zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny w okresie gwarancji, w tym na korekty intonacyjne i regulacje mechaniki, 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia instrumentu, jeśli nie będzie spełniać oczekiwań wskazanego przez Zamawiającego eksperta pod względem brzmieniowym i intonacyjnym, zgodnie z zapisami wzoru umowy, 8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane instrumenty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca wówczas zapewni możliwość sprawdzenia jednego fortepianu i dwóch pianin w swojej siedzibie w celach porównawczych. 9. Wykonawca wyda Zamawiającemu wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia dokumenty gwarancyjne, wystawione przez siebie lub osobę trzecią. 10. Wszystkie koszty związane z udziałem w postępowaniu oraz realizacją zamówienia pokrywa Wykonawca m.in. transport, ubezpieczenie, wniesienie instrumentu do Sali w siedzibie Zamawiającego, strojenie. 11. Za dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada Wykonawca do czasu jego protokolarnego odbioru przez Zamawiającego. 12. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie oceny przedmiotu zamówienia w celu przydzielenia punktacji w kryterium "jakość", na zasadach opisanych poniżej: a) W ramach prowadzonego postępowania Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium jakość fortepianu na podstawie testu - procesu badawczego instrumentu muzycznego dostarczonego wraz z ofertą do siedziby Zamawiającego w ilości jednego fortepianu i dwóch pianin. Ocena jakości oferowanych instrumentów będzie dokonywana przez 3 członków Komisji Przetargowej (powołanych w celu oceny jakości). W dniu dostarczenia, Wykonawca ma obowiązek nastroić oferowane instrumenty. b) Procedura oceny merytorycznej instrumentu przewidywana jest w dniu składania ofert. c) Celem przetestowania instrumentów jest potwierdzenie zgodności oferowanego instrumentu z przedmiotem zamówienia oraz ocena pod kątem kryterium oceny (jakość). d) Zamawiający zastrzega sobie, iż wskazany przez Wykonawcę na etapie testowania instrument, będzie tożsamy z tym, który w późniejszym terminie (w przypadku powierzenia realizacji zamówienia) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. Od strony praktycznej będzie to oznaczało dostarczenie przez Wykonawcę (pod rygorem wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy) instrumentu o numerach fabrycznych zaznaczonych na etapie testowania przez przedstawicieli Zamawiającego. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych czy też znaków towarowych, rozwiązań technicznych i technologicznych, zamawiający informuje, że wskazania takie mają wyłącznie charakter przykładowy wskazujący wyłącznie parametry użytkowe i techniczne, które są istotne dla Zamawiającego. W związku z powyższym w takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której zaproponowano przedmiot zamówienia o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca w takim przypadku obowiązany jest przedstawić w ofercie wykaz rozwiązań równoważnych, pozycję, której rozwiązanie równoważne dotyczy oraz szczegółowy opis rozwiązania równoważnego. Celem Zamawiającego jest jedynie pozyskanie w jak najniższych kosztach łącznych przedmiotu zamówienia najwyższej jakości i funkcjonalności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 37000000-8
Dodatkowe kody CPV: 37311000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT81300
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Salon Muzyczny Fan Grzegorz Walczyński,  ,  ul. Św. Wojciecha 1,  70-410 ,  Szczecin,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99999.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99999.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99999.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.