Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-02
Katowice: Dostawa implantów ortopedycznych
Numer ogłoszenia: 13580 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2024025, faks 032 3598480, 2028754, 3598480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: w.w.w.gcm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów ortopedycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów ortopedycznych: Zad.1 - Endoprotezy kończyny górnej Zad.2 - Sprzęt do artroskopii Zad.3 - implanty do mikrochirurgii ręki Zad.4 - Śruby kostne Zad.5 - Klamry do wyciągu czaszkowego typu Cruchfield Zad.6 - Sprzęt do artroskopii Zad.7 - Implanty i narzędzia do zabiegów rekonstrukcyjnych artroskopowych Zad.8 - Zestaw do retransfuzji krwi pooperacyjnej i do odsysania z pola operacyjnego Zad.9 - Implanty i narzędzia do rekonstrukcyjnych zabiegów artroskopowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty 33.14.17.50 - Sztuczne stawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 3.629,48 zł w formie przewidzianej ustawą. Wykonawca winien dostarczyć, jako część swojej Oferty, wadium w wysokości: dla zad. nr 1 - 495,33,- dla zad. nr 2 - 130,84,- dla zad. nr 3 - 8,97,- dla zad. nr 4 - 155,55,- dla zad. nr 5 - 742,99,- dla zad. nr 6 - 179,44,- dla zad. nr 7 - 74,77,- dla zad. nr 8 - 1814,95,- dla zad. nr 9 - 26,64,-III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 2. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią wymagania podane w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców przystępujących do przetargu zobowiązany jest złożyć ofertę w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 , 5a do specyfikacji plus wycenione pakiety. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty (Pełnomocnictwo nie jest wymagane , jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub , jeżeli są wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). 3. Dowód wpłacenia wadium. 4.W celu potwierdzenia , ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP do oferty należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .5. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę . 6. W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do ofert należy dołączyć : wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług , przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawy i stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu , daty wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 ) SIWZ - referencje na przedmiot zamówienia ,Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych . 7. W przypadku , gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w paragrafie 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający do wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 8. Potwierdzony i zaakceptowany wzór umowy wg załącznika nr 4 8. Dostarczenie instrukcji obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim 9. świadectwo dopuszczeniowe do obrotu i używania pod każdym z zadań.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 74
- 2 - termin realizacji dostaw cząstkowych - 1
- 3 - jakość - 25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gcm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach, ul. Ziołowa 45/47 40 -635 Katowice, pok.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach, ul. Ziołowa 45/47 40 -635 Katowice, pok.30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 18.03.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Endoprotezy kończyny górnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy kończyny górnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8, 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 74
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 1
- 3. jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt do artroskopii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do artroskopii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8, 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 74
- 2. termin realizacji odstaw cząstkowych - 1
- 3. jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: implanty do mikrochirurgii ręki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: implanty do mikrochirurgii ręki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8, 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 74
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 1
- 3. jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Śruby kostne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śruby kostne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8, 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 74
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 1
- 3. jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Klamry do wyciągu czaszkowego typu Cruchfield.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klamry do wyciągu czaszkowego typu Cruchfield.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8, 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 74
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 1
- 3. jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt do artroskopii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do artroskopii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8, 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 74
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 1
- 3. jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Implanty i narzędzia do zabiegów rekonstrukcyjnych artroskopowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty i narzędzia do zabiegów rekonstrukcyjnych artroskopowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8, 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 74
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 1
- 3. jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw do retransfuzji krwi pooperacyjnej i do odsysania z pola operacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do retransfuzji krwi pooperacyjnej i do odsysania z pola operacyjnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8, 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 74
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 1
- 3. jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Implanty i narzędzia do rekonstrukcyjnych zabiegów artroskopowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty i narzędzia do rekonstrukcyjnych zabiegów artroskopowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8, 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 74
- 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 1
- 3. jakość - 25
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: "Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 - Etap II"
- Dostawa i montaż nowego sterownika DMX dla potrzeb sterowania iluminacją świetlną w obiekcie Hali Widowiskowo-Sportowej "SPODEK"
- MODERNIZACJA OZNAKOWANIA POZIOMEGO
- Przedłużenie wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji (ang. maintenance) dla oprogramowania Veeam Data Platform Foundation, Edition: Enterprise Plus - 140 Instances na okres 1 roku.
- DOSTAWA TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
- Usługa dzierżawy łączy światłowodowych i dostępu do sieci Internet dla CCOD w Raciborzu
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Dostawa narzędzi i implantów ortopedycznych - umowa ramowa ZP8/A/4/2025
- Dostawa endoprotez na okres 3 miesięcy
- Zakup materiałów do operacji ortopedycznych - implanty, kotwice
- zakup i dostawy implantów urazowych
- Dostawa implantów ortopedycznych
więcej: Sztuczne stawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.