eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa w zakresie edukacji osób dorosłych - przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na stacjonarnych kursach języka angielskiego 1., 2. i 3. poziomu, uzupełniających 2. i 3. poziomu oraz doskonalących 1. poziomu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-13

Poznań: Usługa w zakresie edukacji osób dorosłych - przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na stacjonarnych kursach języka angielskiego 1., 2. i 3. poziomu, uzupełniających 2. i 3. poziomu oraz doskonalących 1. poziomu
Numer ogłoszenia: 13580 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie edukacji osób dorosłych - przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na stacjonarnych kursach języka angielskiego 1., 2. i 3. poziomu, uzupełniających 2. i 3. poziomu oraz doskonalących 1. poziomu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie edukacji osób dorosłych. Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie 12.284 godzin zajęć dydaktycznych na kursach języka angielskiego wg STANAG 6001: stacjonarnych 1., 2. i 3. poziomu, uzupełniających 2. i 3. poziomu oraz doskonalących 1. poziomu w Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych im. Stefana Czarnieckiego (CSWLąd) w Poznaniu. 2. Szczegółowy zakres usługi został określony w harmonogramie kursów. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby grup na poszczególnych poziomach oraz terminów realizacji szkolenia. Zmiany takie mogą nastąpić jedynie na podstawie pisemnego powiadomienia Wykonawcy w formie aneksu do umowy. 4. W przypadku odwołania zajęć lub kursu suma jednostek lekcyjnych ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 5. Termin realizacji zamówienia: od dnia 10.02.2014r. do 06.02.2015r. w przypadku przedłużenia się procedury udzielenia zamówienia termin realizacji usługi będzie liczony od dnia podpisania umowy do dnia 06.02.2015r. 6. Realizacja umowy w kolejnym roku 2015 roku Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), rozpoczęcie realizacji umowy w 2015 roku i zakres jej realizacji nastąpi pod warunkiem zawieszającym, odpowiednio - utrzymania wielkości środków finansowych w zatwierdzonym projekcie planu finansowego na 2015 rok, do 31 grudnia 2014 roku środków finansowych na wykonanie usług w zakresie określonym w przedmiocie umowy i do wysokości z planu finansowego Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega obowiązek świadczenie osobistego wykonania całego przedmioty zamówienia przez Wykonawcę z zastrzeżeniem art. 36a ust. 3 ustawy. Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom na etapie realizacji umowy ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (usługa niepriorytetowa) tj. klasyfikowanie według szczegółowych kryteriów ocen (wykształcenie lingwistyczne-nauczycielskie, doświadczenie wojskowo-specjalistyczne, doświadczenie w prowadzeniu zajęć w wojsku metodą e-learningu).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował 15 osobami (lektorami) posiadającymi obowiązkowo: - dyplom minimum licencjata języka angielskiego, - kwalifikacje pedagogiczne. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie wykazu złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta musi zawierać: a) formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, b) dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie) 2. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzających wykazane w załączniku nr 5 do SIWZ kwalifikacje i doświadczenie osób przewidzianych do realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - wykształcenie lingwistyczne (nauczycielskie) - 15
  • 3 - doświadczenie wojskowo-specjalistyczne - 10
  • 4 - doświadczenie w prowadzen iu zajęć w wojsku metodą e-learingu - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w treści umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ (część III SIWZ)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań- Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 5, wejście C, pokój nr 6 i 7, w dniach od pon-pt w godz. 7.00-15.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2014 godzina 12:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań- Kancelaria Jawna budynek nr 2, pokój 17A w dniach od pon-pt w godz. od 7.30-11.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.