eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćOpracowanie IV Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta Zamość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-18

Zamość: Opracowanie IV Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta Zamość
Numer ogłoszenia: 135821 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie IV Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta Zamość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie IV Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta Zamość, zgodnie z trybem określonym w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zmianami), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. nr 164, poz. 1587) oraz innymi przepisami szczególnymi. Lokalizacja: Gmina Miejska Zamość, obręb miasto Zamość. Granice obszarów objętych IV Zmianą planu przedstawia zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji; łączna powierzchnia obszaru objętego planem - ok. 175,4 ha. Opis części zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dwie (2) części tj.: CZĘŚĆ I - tereny o łącznej powierzchni około 115,90 ha w jednostkach strukturalnych: 1) Nr 10 - Janowice - Cz. Południowa 2) Nr 11 - Janowice - Cz. Północna 3) Nr 12 - Wschodnia Karolówka - Cz. Północna 4) Nr 13 - Wschodnia Karolówka - Cz. Południowa 5) Nr 14 - Zachodnia Karolówka - Cz. Północna 6) Nr 15 - Zachodnia Karolówka - Cz. Południowa 7) Nr 16 - Mała Dzielnica Przemysłowa CZĘŚĆ II - tereny o łącznej powierzchni około 59,50 ha w jednostkach strukturalnych: 1) Nr 1 - Stare Miasto 2) Nr 5 - III Obwód Strategiczny - Cz. Północna 3) Nr 20 - Zachodnie Przedmieście Lubelskie - Cz. Zachodnia 4) Nr 21 - Zachodnie Przedmieście Lubelskie - Cz. Wschodnia 5) Nr 22 - Wschodnie Przedmieście Lubelskie - Cz. Zachodnia 6) Nr 23 - Wschodnie Przedmieście Lubelskie - Cz. Wschodnia 7) Nr 24 - Centralna Dzielnica Przemysłowa Zadaniem projektowanej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Zamość jest analiza i realizacja zgromadzonych przez Urząd Miasta wniosków właścicieli nieruchomości oznaczonych w załączniku graficznym do SIWZ. Opracowanie winno zawierać: 1. Opracowanie materiałów wyjściowych do zmian w planie: - przygotowanie materiałów do projektowania - inwentaryzacja fotograficzna, urbanistyczna, - zbadanie struktury władania terenu, - opracowanie ekofizjograficzne. 2. Wykonanie prac projektowych: - sporządzenie projektu zmian planu zagospodarowania przestrzennego w skali 1:2000: - część tekstowa i graficzna planu w skali 1:2000 wydrukowana w technice barwionej trwałej - 5 egz., - część tekstowa i graficzna /CAD z plikiem ustawień wydruku oraz JEPG/ planu w skali 1:2000 w formie zapisu cyfrowego na płytach CD - 1 egz., - sporządzenie prognoz oddziaływania na środowisko - w formie wydrukowanej oraz cyfrowej na płycie CD - 1 egz.; - opracowanie ekofizjograficzne w formie wydrukowanej oraz cyfrowej na płycie CD - 1 egz. - sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - w formie wydrukowanej oraz cyfrowej na płycie CD - 1 egz. 3. Czynności związane z procedurą formalno-prawną: - przygotowanie rejestru wniosków wraz z koncepcją ich rozstrzygnięcia, bieżące opiniowanie wniosków składanych w urzędzie dot. obszarów opracowania, - przygotowanie wykazu opinii i uzgodnień, - wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, - ponowne uzgodnienie projektu planu (w przypadku stwierdzenia takiej konieczności), - ogłoszenie o wyłożeniu projektu zmiany planu do wglądu, - rozpatrzenie uwag i wprowadzenie zmian do projektu zmiany planu, - przedstawienie Radzie Miejskiej projektu uchwały wraz z załącznikiem graficznym oraz listy uwag i wniosków do zmiany planu w celu uchwalenia, - prace końcowe, sporządzenie dokumentacji planistycznej z przebiegu procedury, - przygotowanie uchwały do przekazania wojewodzie i do publikacji w dzienniku urzędowym województwa w ilości i formatach wymaganych przepisami Zamawiający wymaga obecności projektanta planu prowadzącego temat na prezentacji projektu Zamawiającemu, podczas opiniowania projektu przez Miejską Komisję Urbanistyczno-Architektoniczną, w czasie dyskusji publicznej oraz sesji RM związanej z uchwaleniem planu. Realizacja zamówienia będzie prowadzona zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik do umowy jaka będzie zawarta w wyniku postępowania przetargowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: Część I : 450,00zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych), Część II: 350,00zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wyszczególnionych w art 45 ust. 6. ustawy Prawo

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum wykonawców, zdolnym do wykonania prac projektowych określonych w SIWZ 2) posiada wiedzę oraz doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w planowaniu przestrzennym, która jest członkiem Izby Urbanistów - główny projektant planu, 3) musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej trzy zamówienia /prace projektowo-planistyczne/ polegające na opracowaniu /zmian/ miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udokumentował, że zmiany lub miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego zostały opublikowane w Dzienniku Urzędowym danego województwa. Dla wykazanych zamówień Wykonawca zobowiązany jest również przedłożyć dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich Zamawiających, potwierdzających należyte wykonanie tych prac, 4) spełnia wymogi określone w artykule 22 ust.1 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 5) wniesienie wadium przetargowego w wysokości określonej w pkt 8 SIWZ, 6) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS). W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 siwz, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia tych warunków wg kryteriów spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1. Formularz oferty przetargowej (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Wniesienie wymaganego wadium (w/g pkt. 8 SIWZ) zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść oddzielnie. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6-miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników, chcących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowania o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej określająca osoby uprawnione do reprezentowania. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 prac projektowo - planistycznych wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych prac /udokumentowane publikacje w Dziennikach Urzędowych danego województwa/, 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez nie uprawnień do pełnienia funkcji głównego projektanta planu. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w sytuacji, jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia. 9. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust.1 i 2 Pzp - formularz nr 2 do siwz 10. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty ofertowe powinny być ułożone i ponumerowane chronologicznie wg ppkt 1-10 wymienionych w pkt. 6 SIWZ . W przypadku oferty Konsorcjum każdy z członków konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt. 3,4,5 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ) członkowie Konsorcjum mogą złożyć razem lub oddzielnie. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 3, 4 i 5 niniejszego działu, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można także uzyskać w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miasta Zamość, Wydział Planowania Przestrzennego Budownictwa i Ochrony Zabytków, ul. Kołłątaja 1, 22-400 Zamość cena: 50 zł, pokój nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość pokój nr 7 (Sekretariat Prezydenta Miasta Zamość).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość pokój nr 12 dnia 27 sierpnia 2009 r. o godz. 11:30. Pracownicy uprawnieni do udzielenia informacji: inż. Anna Gruszka - inspektor Wydziału Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Ochrony Zabytków Urzędu Miasta Zamość, ul. Kołłątaja 1, (tel.0-609-858-838) mgr inż. Anna Jasiak - inspektor Wydziału Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Ochrony Zabytków Urzędu Miasta Zamość, ul. Kołłątaja 1, (tel. 0-84 677-24-76, 0-84 638-64-48) annajasiak@zamosc.um.gov.pl.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - tereny o łącznej powierzchni około 115,90 ha.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - tereny o łącznej powierzchni około 115,90 ha w jednostkach strukturalnych: 1) Nr 10 - Janowice - Cz. Południowa 2) Nr 11 - Janowice - Cz. Północna 3) Nr 12 - Wschodnia Karolówka - Cz. Północna 4) Nr 13 - Wschodnia Karolówka - Cz. Południowa 5) Nr 14 - Zachodnia Karolówka - Cz. Północna 6) Nr 15 - Zachodnia Karolówka - Cz. Południowa 7) Nr 16 - Mała Dzielnica Przemysłowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2, 71.41.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - tereny o łącznej powierzchni około 59,50 ha.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - tereny o łącznej powierzchni około 59,50 ha w jednostkach strukturalnych: 1) Nr 1 - Stare Miasto 2) Nr 5 - III Obwód Strategiczny - Cz. Północna 3) Nr 20 - Zachodnie Przedmieście Lubelskie - Cz. Zachodnia 4) Nr 21 - Zachodnie Przedmieście Lubelskie - Cz. Wschodnia 5) Nr 22 - Wschodnie Przedmieście Lubelskie - Cz. Zachodnia 6) Nr 23 - Wschodnie Przedmieście Lubelskie - Cz. Wschodnia 7) Nr 24 - Centralna Dzielnica Przemysłowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2, 71.41.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.