Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-20
Godów: Dowóz dzieci niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 135832 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Godów, ul. 1 Maja 53, 44-340 Godów, woj. śląskie, tel. 032 47 65 065, 47 65 063, fax 032 4765100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.godow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz ok. 25 dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Godów pod opieką wykwalifikowanego opiekuna do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Wodzisławiu Śl. przy ulicy Kopernika oraz przywóz dzieci do miejsca zamieszkania. Trasa przejazdu dziennego wynosi około 85 kilometrów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.34.00 - Transport osób niepełnosprawnych1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 380.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jednej usługi odpowiadającej swym rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. 2. Udokumentowanie posiadania wymaganych uprawnień dla osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. Udokumentowanie posiadania środka transportu do przewozu w/w ilości dzieci niepełnosprawnych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku o którym mowa w punkcie 1 muszą być : · wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, · referencje określające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku o którym mowa w punkcie 2 muszą być : · wykaz zawierający dane osób które będą wykonywać usługę (nazwisko i imię, wiek, posiadany staż pracy), · oświadczenie o przygotowaniu pielęgniarskim lub medycznym opiekuna poparte kserokopią odpowiedniego świadectwa lub dyplomu, · oświadczenie kierowców, że nie byli karani za przestępstwa określone w rozdziale XXV Kodeksu karnego, · oświadczenie o zapewnieniu zastępstwa w razie nieobecności kierowcy (na tych samych warunkach co w przedstawionej ofercie), · licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego, · dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub nieszczęśliwego wypadku. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku o którym mowa w punkcie 3 muszą być : · oświadczenie o posiadaniu odpowiedniego środka transportu do przewozu dzieci niepełnosprawnych - autobus 25 osobowy, posiadający miejsca siedzące skierowane przodem do kierunku jazdy, (należy potwierdzić kserokopią dowodu rejestracyjnego), · oświadczenie o zapewnieniu zastępczego środka transportu (w przypadku gdy wykonawca nie będzie mógł wykonać usługi jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu na warunkach przedstawionych w swojej ofercie). Dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. Wypełniony druk oferta, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. 1 Maja 53 44-340 Godów.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. 1 Maja 53 44-340 Godów pokój nr 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.