Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-20
Ostrów Wielkopolski: Operator wózka widłowego + wymiana butli + program komputerowy Subiekt
Numer ogłoszenia: 135879 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, Al. Powstańców Wielkopolskich 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7354311, fax 062 7354311.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.apraca.pl/poow
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://pup.ostrowwlkp.ibip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Operator wózka widłowego + wymiana butli + program komputerowy Subiekt.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 16 osób bezrobotnych i 5 osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostrowie Wielkopolskim, w zakresie: Operator wózka widłowego + wymiana butli + program komputerowy Subiekt - część I szkolenia finansowane ze środków EFS 16 osób bezrobotnych - część II szkolenia finansowane ze środków PFRON 5 osób poszukujących pracy. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Nazwa: Usługi szkolenia zawodowego Kod: 80423000-5
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli wyznaczono pełnomocnika należy załączyć oryginał pełnomocnictwa określającego jego zakres. Wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentowania wykonawcy - w przypadku spółki także umowa, z której wynika jej skład. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców występujących wspólnie, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Spełnianie wymaganych warunków będzie oceniane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków albo z przedłożonych oświadczeń i dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , zamawiający żąda następujących dokumentów: - koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez WUP. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu osób, które będą realizowały zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, specjalności, doświadczenia zawodowego (potwierdzonych dyplomami i certyfikatami) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Zał. 5 do SIWZ, - dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - sprawnych, jakie posiada wykonawca, - wykazu co najmniej trzech usług szkoleniowych objętych przedmiotem zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem nazw i adresów odbiorców instytucjonalnych wraz z telefonami oraz dokumentów (np. referencje) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - (dokumenty potwierdzające mogą być w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpieczny - 10
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 4. Miejscowość, w której będzie odbywało się szkolenie i odległość od miasta, w którym znajduje się siedziba Urzędu - 5
- 5. Posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług związanych bezpośrednio z tematyką szkolenia - 5
- 6. Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
- 7. Proponowany program szkolenia został stworzony z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępny - 5
- 8. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonych szkoleń - 5
- 9. Zaangażowanie w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 10. Odpowiednie instrumenty pozwalające na sprawdzenie efektów przeprowadzonego szkolenia - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.ostrowwlkp.ibip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim Al. Powstańców Wlkp. 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim Al. Powstańców Wlkp. 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny Kapitał Ludzki / PFRON
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator wózka widłowego + wymiana butli + program komputerowy Subiekt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I szkolenia finansowane ze środków EFS 16 osób bezrobotnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator wózka widłowego + wymiana butli + program komputerowy Subiekt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część II szkolenia finansowane ze środków PFRON 5 osób poszukujących pracy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Olchowej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Jaworowej w Ostrowie Wielkopolskim, na odcinku od ul. Ekologicznej do ul. Owoców Leśnych
- Świadczenie usług cateringowych w roku 2025
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z o.o.
- ,Świadczenie usługi ręcznego sortowania i sprasowania odpadów oraz wykonywania prac pomocniczych i porządkowych na terenie ZOiGO "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.