Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-07
Szprotawa: Poprawa Stanu Infrastruktury Sportowej na Stadionie Miejskim w Szprotawie
Numer ogłoszenia: 135890 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Szprotowa, Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa Stanu Infrastruktury Sportowej na Stadionie Miejskim w Szprotawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Poprawa Stanu Infrastruktury Sportowej na Stadionie Miejskim w Szprotawie - część I zamówienia 1.1 Bieżnia wokół stadionu. - Rozebrać istniejącą nawierzchnię i obrzeża chodnikowe - Wykonać koryto na całej szerokości bieżni o głębokości ok. 30cm - Zamontować nowe obrzeża chodnikowe 30x8cm na podsypce piaskowej spoiny wypełnić zaprawą cementową. - Wykonać odwodnienie liniowe bieżni (rura PCW fi 160mm) wraz z odprowadzeniem wody do projektowanych studni chłonnych (fi 1000 mm) - Wykonać warstwę podsypkową z piasku gr. 10cm - Wykonać podbudowę z kruszywa łamanego 4-31,5mm gr. 15cm - Wykonać warstwę wyrównawczą z klińca 0-4mm gr. 5cm 1.2 Korty tenisowe - boisko wielofunkcyjne. - Rozebrać istniejącą nawierzchnię - Wykonać koryto na całej powierzchni kortu o głębokości ok. 30cm - Wykonać odwodnienie liniowe boiska wraz z odprowadzeniem wody do projektowanych studni chłonnych. Odwodnienie kortów polega na ułożeniu wzdłuż krawędzi północnej i południowej korytek modułowych odwadniających (zgodnie z rysunkiem nr 8) Na końcach zamontować kratki spływowe wraz ze studzienką z tworzywa sztucznego. Odprowadzenie wód studzienek zbiorczych rurami PCV Ø 160 do studzienek chłonnych z kręgów betonowych Ø 1000 głębokości 2,0 m zlokalizowanych poza obrębem boiska -kortów - Wykonać warstwę podsypkową z piasku gr. 10cm - Wykonać podbudowę z kruszywa łamanego 4-31,5mm gr. 15cm - Wykonać warstwę wyrównawczą z klińca 0-4mm gr. 5cm - Przebudować ogrodzenie kortów (ogrodzenie z siatki ogrodzeniowej powlekanej o wysokości 4m. Słupki z rur stalowych o śr. min. 80mm w rozstawie 2,5 - 3m) Przebudowa ogrodzenia wokół kortów polega na pozostawieniu na odcinku 36 m wzdłuż północnej i południowej krawędzi boiska istniejących słupków ogrodzeniowych a następnie montaż na nich siatki ogrodzeniowej powlekanej . Na pozostałych odcinkach wzdłuż ww. krawędzi boiska , jak również wzdłuż krawędzi wschodniej i zachodniej należy wykonać nowe ogrodzenie wraz z cokołem betonowym. Rozstaw słupków 2,5 - 3m .Siatka ogrodzeniowa powlekana . Od strony zachodniej wykonać bramę wjazdową dla obsługi boiska szer. 3 m oraz furtkę szer. 1,2 m. - Wykonać nową linię oświetleniową kablem YKY 5x10mm2 - Zamontować 8 stalowych słupów oświetleniowych 6m z wysięgnikiem 1m - Zamontować oprawy oświetleniowe SGS 101 z lampą SON T 70W - Zamontować skrzynkę zasilająco - sterującą oświetleniem -Zamontować trybunę typową o konstrukcji stalowej na ok. 32 miejsca siedzące 1.3 Obiekty do dyscyplin technicznych. 1.Stanowisko do rzutu dyskiem : Należy wykorzystać istniejące koło do rzutu dyskiem, istniejącą klatkę należy rozebrać i wykonać nową zgodnie z przepisami PZLA (klatka wykonana z metalowych słupków o wys. min 4 m fi 10 cm i rozstawie 2,5 m w kształcie litery U -szerokość wylotu klatki powinna wynosić 6m . Wylot powinien znajdować się w odległości 7m od środka koła rzutów. Siatka klatki wykonana z włókna syntetycznego o wymiarach oczek nie większych niż 44 mm. 2. Stanowisko do rzutu kulą Należy rozebrać istniejące i wykonać nowe koło do rzutu kulą z progiem zgodnie z projektem i przepisami PZLA.( Obręcz koła wykonana z taśmy stalowej, wnętrze koła wykonane z betonu, wymiary zgodnie z wymaganiami PZLA) 3.Stanowisko do rzutu oszczepem -Rozebrać istniejącą nawierzchnię i obrzeża chodnikowe - Wykonać koryto na całej szerokości o głębokości ok. 25cm - Zamontować nowe obrzeża chodnikowe 25x8cm - Wykonać warstwę podsypkową z piasku gr. 10cm - Wykonać płytę betonową z betonu B20 gr. 12cm ze spadkiem 0,8-1%. 4. Stanowisko do skoku wzwyż - Rozebrać istniejącą nawierzchnię - Wykonać koryto na całej szerokości o głębokości ok. 30cm - Zamontować nowe obrzeża chodnikowe 30x8cm - Wykonać warstwę podsypkową z piasku gr. 10cm - Wykonać warstwę dolną podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - Wykonać warstwę górną podbudowy z kruszyw łamanych gr. 5 cm 5.Stanowisko do skoku w dal -Jako rozbieg skoczni należy wykorzystać jeden z torów bieżni tartanowej. -wykonać skrzynię drewniana o wymiarach 9 m x 3m zgodnie z Projektem -zamontować jedną deskę z plasteliną i z pokrywą zgodnie z Projektem 2 Poprawa Stanu Infrastruktury Sportowej na Stadionie Miejskim w Szprotawie część II zamówienia Zakres robót do wykonania: Bieżnia wokół stadionu. - Wykonać nawierzchnię poliuretanowo-gumową np. CONIPUR SP + ET o parametrach określonych wyżej. - Wykonać linie graniczne torów Korty tenisowe - boisko wielofunkcyjne. - Wykonać nawierzchnię z tzw. sztucznej trawy uniwersalnej (dla boisk wielofunkcyjnych i kortów) o parametrach określonych wyżej wraz z wykonaniem linii boisk. - Zamontować osprzęt (siatki, krzesełka sędziowskie, bramki do piłki ręcznej aluminiowe lub stalowe bez elementów drewnianych itp.) Obiekty do dyscyplin technicznych. 1.Stanowisko do rzutu oszczepem - Wykonać nawierzchnię poliuretanowo-gumową np. CONIPUR SP 2. Stanowisko do skoku wzwyż - Wykonać nawierzchnię poliuretanowo-gumową wraz z podbudową ET np. CONIPUR SP+ET - -Wyposażyć stanowiskowo skoku wzwyż w niezbędne akcesoria spełniające wymogi PZLA (stojaki, podpórki do poprzeczki, poprzeczka, zeskocznia, garaż najazdowy)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, czyli: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (tj. wykonali przynajmniej jedną robotę budowlaną o zakresie zbliżonym co do zakresu przedmiotu zamówienia w okresie 5 ostatnich lat. Przez zakres podobny Zamawiający będzie rozumiał wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przynajmniej jednego zadania, którego przedmiotem była: -w zakresie części II zamówienia: budowa boiska o nawierzchni sztuczna trawa o powierzchni min 1500 m² oraz bieżni z tworzywa poliuretanowo-gumowego tzw. tartan o powierzchni min 2000m² -w zakresie części I zamówienia: wykonanie podbudowy z tłucznia pod boisko lub bieżnię o nawierzchni sztuczna trawa lub tzw. tartan o powierzchni min. 800 m² oraz potencjał techniczny i ludzki tj: -dla części II zamówienia: dysponowanie rozkładarką mas poliuretanowo - gumowych, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. ( kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności drogowej ) -dla części I zamówienia: dysponowanie spycharką a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.( kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności drogowej ) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przedłoży zaświadczenie z Banku potwierdzające wielkość posiadanych środków finansowych na min. 300 tys. zł lub zdolność kredytowa wykonawcy w wysokości min. 300 tys. zł d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia według paragrafu 24 ust.1 i 2 prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane: 1.1 - formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru -dowód wniesienia wadium - informacja ogólna o oferencie - załącznik nr 1 -kosztorys ofertowy -harmonogram rzeczowo finansowy planowanych robót 1.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 1.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 3, załącznik powinien zawierać przynajmniej następujące osoby: a) kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności drogowej, do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót wraz z ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa. -wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( z uwzględnieniem rozdziału II pkt 2 niniejszej SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wielkości (powierzchnia bieżni w m², boiska w m², ilość wykonanych podbudów w m³ ), wartości oraz daty i miejsca wykonania. Załącznik nr 4 z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Referencje muszą umożliwiać ich weryfikację, zawierać nr telefonu do osoby wystawiającej; -Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia Załącznik nr 5 ( z uwzględnieniem rozdziału II pkt 2 niniejszej SIWZ), 1.4 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Zaświadczenie z Banku potwierdzające wielkość posiadanych środków finansowych (na min. 300 tys. zł ) lub zdolność kredytowa wykonawcy w wysokości min. 300 tys. zł
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szprotawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa pok nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa Sala Rycerska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z programu Interreg III A
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Poprawa Stanu Infrastruktury Sportowej na Stadionie Miejskim w Szprotawie - część I zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Bieżnia wokół stadionu. - Rozebrać istniejącą nawierzchnię i obrzeża chodnikowe - Wykonać koryto na całej szerokości bieżni o głębokości ok. 30cm - Zamontować nowe obrzeża chodnikowe 30x8cm na podsypce piaskowej spoiny wypełnić zaprawą cementową. - Wykonać odwodnienie liniowe bieżni (rura PCW fi 160mm) wraz z odprowadzeniem wody do projektowanych studni chłonnych (fi 1000 mm) - Wykonać warstwę podsypkową z piasku gr. 10cm - Wykonać podbudowę z kruszywa łamanego 4-31,5mm gr. 15cm - Wykonać warstwę wyrównawczą z klińca 0-4mm gr. 5cm 2 Korty tenisowe - boisko wielofunkcyjne. - Rozebrać istniejącą nawierzchnię - Wykonać koryto na całej powierzchni kortu o głębokości ok. 30cm - Wykonać odwodnienie liniowe boiska wraz z odprowadzeniem wody do projektowanych studni chłonnych. Odwodnienie kortów polega na ułożeniu wzdłuż krawędzi północnej i południowej korytek modułowych odwadniających (zgodnie z rysunkiem nr 8) Na końcach zamontować kratki spływowe wraz ze studzienką z tworzywa sztucznego. Odprowadzenie wód studzienek zbiorczych rurami PCV Ø 160 do studzienek chłonnych z kręgów betonowych Ø 1000 głębokości 2,0 m zlokalizowanych poza obrębem boiska -kortów - Wykonać warstwę podsypkową z piasku gr. 10cm - Wykonać podbudowę z kruszywa łamanego 4-31,5mm gr. 15cm - Wykonać warstwę wyrównawczą z klińca 0-4mm gr. 5cm - Przebudować ogrodzenie kortów (ogrodzenie z siatki ogrodzeniowej powlekanej o wysokości 4m. Słupki z rur stalowych o śr. min. 80mm w rozstawie 2,5 - 3m) Przebudowa ogrodzenia wokół kortów polega na pozostawieniu na odcinku 36 m wzdłuż północnej i południowej krawędzi boiska istniejących słupków ogrodzeniowych a następnie montaż na nich siatki ogrodzeniowej powlekanej . Na pozostałych odcinkach wzdłuż ww. krawędzi boiska , jak również wzdłuż krawędzi wschodniej i zachodniej należy wykonać nowe ogrodzenie wraz z cokołem betonowym. Rozstaw słupków 2,5 - 3m .Siatka ogrodzeniowa powlekana . Od strony zachodniej wykonać bramę wjazdową dla obsługi boiska szer. 3 m oraz furtkę szer. 1,2 m. - Wykonać nową linię oświetleniową kablem YKY 5x10mm2 - Zamontować 8 stalowych słupów oświetleniowych 6m z wysięgnikiem 1m - Zamontować oprawy oświetleniowe SGS 101 z lampą SON T 70W - Zamontować skrzynkę zasilająco - sterującą oświetleniem -Zamontować trybunę typową o konstrukcji stalowej na ok. 32 miejsca siedzące 3 Obiekty do dyscyplin technicznych. 1.Stanowisko do rzutu dyskiem : Należy wykorzystać istniejące koło do rzutu dyskiem, istniejącą klatkę należy rozebrać i wykonać nową zgodnie z przepisami PZLA (klatka wykonana z metalowych słupków o wys. min 4 m fi 10 cm i rozstawie 2,5 m w kształcie litery U -szerokość wylotu klatki powinna wynosić 6m . Wylot powinien znajdować się w odległości 7m od środka koła rzutów. Siatka klatki wykonana z włókna syntetycznego o wymiarach oczek nie większych niż 44 mm. 2. Stanowisko do rzutu kulą Należy rozebrać istniejące i wykonać nowe koło do rzutu kulą z progiem zgodnie z projektem i przepisami PZLA.( Obręcz koła wykonana z taśmy stalowej, wnętrze koła wykonane z betonu, wymiary zgodnie z wymaganiami PZLA) 3.Stanowisko do rzutu oszczepem -Rozebrać istniejącą nawierzchnię i obrzeża chodnikowe - Wykonać koryto na całej szerokości o głębokości ok. 25cm - Zamontować nowe obrzeża chodnikowe 25x8cm - Wykonać warstwę podsypkową z piasku gr. 10cm - Wykonać płytę betonową z betonu B20 gr. 12cm ze spadkiem 0,8-1%. 4. Stanowisko do skoku wzwyż - Rozebrać istniejącą nawierzchnię - Wykonać koryto na całej szerokości o głębokości ok. 30cm - Zamontować nowe obrzeża chodnikowe 30x8cm - Wykonać warstwę podsypkową z piasku gr. 10cm - Wykonać warstwę dolną podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - Wykonać warstwę górną podbudowy z kruszyw łamanych gr. 5 cm 5.Stanowisko do skoku w dal -Jako rozbieg skoczni należy wykorzystać jeden z torów bieżni tartanowej. -wykonać skrzynię drewniana o wymiarach 9 m x 3m zgodnie z Projektem -zamontować jedną deskę z plasteliną i z pokrywą zgodnie z Projektem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Poprawa Stanu Infrastruktury Sportowej na Stadionie Miejskim w Szprotawie część II zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania: Bieżnia wokół stadionu. - Wykonać nawierzchnię poliuretanowo-gumową np. CONIPUR SP + ET o parametrach określonych wyżej. - Wykonać linie graniczne torów Korty tenisowe - boisko wielofunkcyjne. - Wykonać nawierzchnię z tzw. sztucznej trawy uniwersalnej (dla boisk wielofunkcyjnych i kortów) o parametrach określonych wyżej wraz z wykonaniem linii boisk. - Zamontować osprzęt (siatki, krzesełka sędziowskie, bramki do piłki ręcznej aluminiowe lub stalowe bez elementów drewnianych itp.) Obiekty do dyscyplin technicznych. 1.Stanowisko do rzutu oszczepem - Wykonać nawierzchnię poliuretanowo-gumową np. CONIPUR SP 2. Stanowisko do skoku wzwyż - Wykonać nawierzchnię poliuretanowo-gumową wraz z podbudową ET np. CONIPUR SP+ET - -Wyposażyć stanowiskowo skoku wzwyż w niezbędne akcesoria spełniające wymogi PZLA (stojaki, podpórki do poprzeczki, poprzeczka, zeskocznia, garaż najazdowy).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZPROTAWY
- Roboty budowalne polegające na zmianie sposobu użytkowana obiektu biurowego na cele zabudowy mieszkaniowej wraz z infrastrukturą w Szprotawie, ul. Sobieskiego, działka nr 271/22
- Opracowanie planu ogólnego gminy Szprotawa
więcej: przetargi w Szprotawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Lubawie
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Placówek Oświatowych w Zielonej
- "Budowa boisk sportowych wraz z bieżnią lekkoatletyczną oraz oświetleniem zewnętrznym na potrzeby szkoły podstawowej w Widomej" - postępowanie nr 2
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ulicy Pułtuskiej w Winnicy
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w Róży.
- "Budowa toru rowerowego typu "Pumptrack" w ramach projektu, pn.: "Utworzenie strefy aktywności"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.