Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-19
Szczecin: Dostawa laboratorium sieci i mobilnych technologii przesyłu danych nawigacyjnych (LSTPD) oraz laboratorium innowacyjnych technologii (LITE) dla AM w Szczecinie na potrzeby projektu Centrum Technologii Nawigacyjnych na potrzeby innowacyjnej gospodarki morskiej
Numer ogłoszenia: 135948 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4809400, faks 091 4809575.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laboratorium sieci i mobilnych technologii przesyłu danych nawigacyjnych (LSTPD) oraz laboratorium innowacyjnych technologii (LITE) dla AM w Szczecinie na potrzeby projektu Centrum Technologii Nawigacyjnych na potrzeby innowacyjnej gospodarki morskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą stanowisk laboratoryjnych na potrzeby laboratorium sieci i mobilnych technologii przesyłu danych nawigacyjnych (LSTPD) oraz laboratorium innowacyjnych technologii (LITE) dla AM w Szczecinie na potrzeby projektu Centrum Technologii Nawigacyjnych na potrzeby innowacyjnej gospodarki morskiej Dokładny opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1a - laboratorium LSTPD i 1b - laboratorium LITE do SIWZ: 2. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.00-5, 30.23.20.00-4, 30.23.13.00-0, 30.20.00.00-1, 30.21.10.00-1, 48.15.10.00-1, 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8, 38.55.20.00-9, 38.34.20.00-4, 31.12.00.00-3, 38.43.40.00-6, 42.66.11.00-8, 39.18.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadania nr 1: wykaże wykonanie przynajmniej 2 dostaw systemów symulacyjnych i sprzętu o zbliżonych parametrach jak określone dla zadania nr 1 wraz z instalacją i uruchomieniem o wartości nie niższej niż 200.000 brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; dla zadania nr 2: wykaże wykonanie przynajmniej 2 dostaw systemów symulacyjnych i sprzętu o zbliżonych parametrach jak określone dla zadania nr 2 wraz z instalacją i uruchomieniem o wartości nie niższej niż 150.000 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty poprzez wypełnienie druku ZP - 17 - Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy: a) gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; b) gdy nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. Powyższe dopuszczalne jest tylko wówczas gdy konieczność taka powstanie w następstwie okoliczności których nie można było przewidzieć (w tym zmian w przepisach prawa); 2) Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 3) Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Morska w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 1-2
70-500 Szczecin
Tel. 091 48 09 400.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 08:30, miejsce: Akademia Morska w Szczecinie, Kancelaria pok. 73a., ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: POIG.02.01.00-32-142/08 Centrum Technologii Nawigacyjnych na potrzeby innowacyjnej gospodarki morskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa laboratorium sieci i mobilnych technologii przesyłu danych nawigacyjnych (LSTPD) oraz laboratorium innowacyjnych technologii (LITE) dla AM w Szczecinie na potrzeby projektu Centrum Technologii Nawigacyjnych na potrzeby innowacyjnej gospodarki morskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą stanowisk laboratoryjnych na potrzeby laboratorium sieci i mobilnych technologii przesyłu danych nawigacyjnych (LSTPD) oraz laboratorium innowacyjnych technologii (LITE) dla AM w Szczecinie na potrzeby projektu Centrum Technologii Nawigacyjnych na potrzeby innowacyjnej gospodarki morskiej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1a - laboratorium LSTPD i 1b - laboratorium LITE do SIWZ: 2. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. zadanie nr 1 - Laboratorium Sieci i Mobilnych Technologii Przesyłu Danych (LSTPD).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.00-5, 30.23.20.00-4, 30.23.13.00-0, 30.20.00.00-1, 30.21.10.00-1, 48.15.10.00-1, 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8, 38.55.20.00-9, 38.34.20.00-4, 31.12.00.00-3, 38.43.40.00-6, 42.66.11.00-8, 39.18.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa laboratorium sieci i mobilnych technologii przesyłu danych nawigacyjnych (LSTPD) oraz laboratorium innowacyjnych technologii (LITE) dla AM w Szczecinie na potrzeby projektu Centrum Technologii Nawigacyjnych na potrzeby innowacyjnej gospodarki morskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą stanowisk laboratoryjnych na potrzeby laboratorium sieci i mobilnych technologii przesyłu danych nawigacyjnych (LSTPD) oraz laboratorium innowacyjnych technologii (LITE) dla AM w Szczecinie na potrzeby projektu Centrum Technologii Nawigacyjnych na potrzeby innowacyjnej gospodarki morskiej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1a - laboratorium LSTPD i 1b - laboratorium LITE do SIWZ: 2. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. zadanie nr 2 - Laboratorium Innowacyjnych Technologii Elektronicznych i Komputerowych (LITE).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.00-5, 30.23.20.00-4, 30.23.13.00-0, 30.20.00.00-1, 30.21.10.00-1, 48.15.10.00-1, 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8, 38.55.20.00-9, 38.34.20.00-4, 31.12.00.00-3, 38.43.40.00-6, 42.66.11.00-8, 39.18.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego 5DIFF
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.