eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnobródDostawa artykułów żywnościowych dla Kuchni Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego dla Dzieci im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-31

Krasnobród: Dostawa artykułów żywnościowych dla Kuchni Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego dla Dzieci im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie
Numer ogłoszenia: 135964 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79504 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne dla Dzieci im. Janusza Korczaka, ul. Sanatoryjna 1, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 084 6607102, faks 084 6607339.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Kuchni Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego dla Dzieci im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Kuchni Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego dla Dzieci im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie, w obrębie niżej wymienionych części dostaw: Część 1: Dostawa pieczywa (CPV: 15810000-9), Część 2: Dostawa artykułów spożywczych (CPV: 15800000-6), Część 3: Dostawa mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich (CPV: 15100000-9), Część 4: Dostawa produktów mleczarskich (15500000-3), Część 5: Dostawa mrożonek (15331170-9, 15220000-6). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz artykułów), stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie, niż ten wskazany przez Zamawiającego, pod warunkiem że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna (podać nazwę oferowanego produktu). Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Artykuły, o których mowa w pkt. 1 SIWZ oraz w załączniku nr 1 do SIWZ, powinny odpowiadać obowiązującym normom technicznym, smakowym i sanitarnym i spełniać wymogi określone przepisami ustawy z 25.08.2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej. 5. Dowóz artykułów żywnościowych odbywać się będzie na koszt i ryzyko transportem wykonawcy do siedziby (magazynu) zamawiającego. 6. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe środkami transportu spełniającymi wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19.12.2002r w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności. 7. Ilości artykułów żywnościowych podane w częściach zamówienia od 1 do 4 w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu). Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega, że umowa będzie realizowana w okresie jej trwania, do wysokości kwoty, wymienionej w ofercie przetargowej wykonawcy, za całość dostaw (jest to kwota maksymalna). 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wyszczególnionego w załączniku nr 1 do SIWZ asortymentu na inne typowe artykuły oferowane przez wykonawcę. Wartość powyższej zmiany nie może przekroczyć 20% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. 10. Osobami upoważnionymi do kontroli jakościowej dostarczonego towaru są: Starszy Magazynier, Szef Kuchni lub osoba przez niego upoważniona. W przypadku złej jakości dostarczonych produktów żywnościowych, Zamawiający nie dokona ich odbioru. Jeżeli zła jakość dostarczonych produktów żywnościowych zostanie stwierdzona później niż w dniu dostawy, wówczas wykonawca zobowiązany jest do wymiany partii żywności nie odpowiadającej wymaganiom jakości zdrowotnej, na własny koszt w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do załatwienia reklamacji w terminie 3 dni oraz zapewnia możliwość zgłaszania reklamacji telefonicznie oraz faksem. 11. Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie za 1kg/szt, na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części w niniejszym postępowaniu, jednakże w obrębie danej części może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w obrębie konkretnej części. Każda z części traktowana jest oddzielnie i podlegała będzie odrębnej ocenie. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza w obrębie danej części dostaw..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.33.11.70-9, 15.22.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa pieczywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. Zakład Piekarniczy Krzysztof, Paweł Kłyż s.c., ul. 3 maja 37, 22-440 Krasnobród, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27065,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39397,05

  • Oferta z najniższą ceną: 39397,05 / Oferta z najwyższą ceną: 39397,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa artykułów spożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLADEX L. Zaborniak, M. Zaborniak Spółka Jawna, ul. Fryderyka Szopena 53F, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59991,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80505,72

  • Oferta z najniższą ceną: 80505,72 / Oferta z najwyższą ceną: 86221,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU GRAMAR Spółka z o.o, ul. Przemyslowa 6, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41002,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59167,60

  • Oferta z najniższą ceną: 59167,60 / Oferta z najwyższą ceną: 62560,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Mleczarska BIELUCH, ul. Chemiczna 4, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52337,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61283,79

  • Oferta z najniższą ceną: 61283,79 / Oferta z najwyższą ceną: 61283,79

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa mrożonek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FARUTEX Sp. z o.o, ul. Bursaki 6, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15887,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14051,38

  • Oferta z najniższą ceną: 14051,38 / Oferta z najwyższą ceną: 15176,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.