To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-27
Czerwony Bór: Dostawa, celem dalszej odsprzedaży RYB KONSERWOWANYCH I KONSERW RYBNYCH W OPAKOWANIACH PLASTIKOWYCH I TYPU ALUPAK do kantyny prowadzonej przez Zamawiającego, mieszczącej się w Zakładzie Karnym w Płocku, ul. Sienkiewicza 22.
Numer ogłoszenia: 135964 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260234 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej "BIELIK", Czerwony Bór 23, 18-400 Czerwony Bór, woj. podlaskie, tel. 86 216 36 04, faks 86 216 31 49.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, celem dalszej odsprzedaży RYB KONSERWOWANYCH I KONSERW RYBNYCH W OPAKOWANIACH PLASTIKOWYCH I TYPU ALUPAK do kantyny prowadzonej przez Zamawiającego, mieszczącej się w Zakładzie Karnym w Płocku, ul. Sienkiewicza 22..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: L.p. Asortyment Jm. Ilość 1. Łosoś wędzony 250g szt. 100 2. Sałatka śledziowa 150g( opakowanie plastik) szt. 2 000 3. Koreczki śledziowe 250g szt. 1 000 4. MARINUS MATJAS FILETY ŚLEDZIOWE W OLEJU 225G -tacka szt. 400 5. Filety śledziowe w sosie śmietanowym 300g szt. 2 000 6. Sałatka śledziowa 400g(opakowanie plastik) szt. 2 000 7. Paprykarz szczeciński 152g (alupak) szt. 1 000 8. Makrela kg. 600 9. Sałatka z makreli 130g(alupak) szt. 1 000.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPERIAL-KOŁOBRZEG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"IMPERIAL-KOŁOBRZEG" SP. Z O.O.
- IMPERIAL-KOŁOBRZEG A. Łuczka, Zb. Łuczka sp. j.,, ul. Albatrosa 11, Kołobrzeg,, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38170,00
Oferta z najniższą ceną: 38170,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38170,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.