eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielany › Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi w zakresieDemontarz, transport i unieszkodliwianie odpadów azbestowych z terenu Gminy Bielany.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Bielany: Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi w zakresie: Demontarz, transport i unieszkodliwianie odpadów azbestowych z terenu Gminy Bielany.
Numer ogłoszenia: 136009 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielany, ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany, woj. mazowieckie, tel. 025 7878013 w. 24, fax 025 7878013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.bumsoft-2.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bielany.bumsoft-2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi w zakresie: Demontarz, transport i unieszkodliwianie odpadów azbestowych z terenu Gminy Bielany..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest demontaż, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego położonych na terenie Gminy Bielany. Zamawiający przewiduje do usunięcia 15.000 m² odpadów zawierających azbest. Rozliczenie nastąpi wg faktycznego wykonania. Zobowiązania wykonawcy: - Demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów azbestowych zgodnie z art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r., nr 39, poz. 251 ze zm.), - prowadzenie prac zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004r., nr 71, poz. 649)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.23.00.00 - Usługi usuwania azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium w przedmiotowym postępowaniu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. 5.2 Warunki szczegółowe w zakresie posiadania stosownych uprawnień: 1) Wykonawca posiada decyzję administracyjną wydaną przez właściwego starostę zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest (kod klasyfikacji odpadów 17 06 01 i 17 06 05) lub pozwolenie na wytwarzanie tych odpadów na terenie powiatu zawierciańskiego wydane na podstawie ustawy z dn. 17 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007r., Nr 39, poz.251 z późn.zm). 2) Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu wyżej wymienionych odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 39, poz.251 z późn.zm) Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie badania załączonych do oferty dokumentów, kserokopii dokumentów lub/i oświadczeń. 5.3 Warunki w zakresie powierzenia części zamówienia do wykonania przez podwykonawców Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania części zamówienia przez podwykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania ogólnych warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1.1 Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy pzp - zał. nr 2 1.2 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.3 aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2 Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 2.1 decyzję administracyjną wydaną przez właściwego starostę zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest (kod klasyfikacji odpadów 17 06 01 i 17 06 05) lub pozwolenie na wytwarzanie tych odpadów na terenie powiatu sokoło0wskiego wydane na podstawie ustawy z dn. 17 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007r., Nr 39, poz.251 z późn.zm). 2.2 zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu wyżej wymienionych odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 39, poz.251 z późn.zm) 3 Dokumenty, o których mowa powyżej, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 4 W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 5 W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale nr VII niniejszej specyfikacji składa następujące dokumenty 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty określone w rozdziale VII. winny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.bumsoft-2.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bielany ul. Sloneczna 2 08-311 Bielany pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bielany ul. Sloneczna 2 08-311 Bielany pokój nr 7 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.