Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-25
Toszek: 10/PN/DEG/AM/2014 - Dostawa odczynników i podręcznego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku.
Numer ogłoszenia: 136013 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszku , ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 032 2334112 w. 212, faks 032 2334325, 2335244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltoszek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 10/PN/DEG/AM/2014 - Dostawa odczynników i podręcznego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę odczynników i podręcznego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7, 38.00.00.00-5, 38.90.00.00-4, 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 4.508,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset osiem złotych 00/100) - łącznie dla wszystkich pakietów, tj. szczegółowo w rozbiciu na poszczególne pakiety:pakiet I - 167,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt siedem złotych 00/100)pakiet II - 142,00 zł (słownie: sto czterdzieści dwa złote 00/100)pakiet III - 398,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt osiem złotych 00/100)pakiet IV - 206,00 zł (słownie: dwieście sześć złotych 00/100)pakiet V - 34,00 zł (słownie: trzydzieści cztery złote 00/100)pakiet VI - 1.053,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt trzy złote 00/100)pakiet VII - 385,00 zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt pięć złotych 00/100)pakiet VIII - 511,00 zł (słownie: pięćset jedenaście złotych 00/100)pakiet IX - 123,00 zł (słownie: sto dwadzieścia trzy złote 00/100)pakiet X - 201,00 zł (słownie: dwieście jeden złotych 00/100)pakiet XI - 1.288,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście osiemdziesiąt osiem złotych 00/100)Termin, sposób i miejsce złożenia wadium zostaną określone zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) certyfikat zgodności CE wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklaracja zgodności CE wydana przez producenta lub świadectwo rejestracji wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB przez producenta o wprowadzeniu na rynek polski produktów na podstawie Deklaracji CE dotyczy każdej pozycji asortymentowej z tym, że dla produktów, dla których nie jest wymagane posiadanie ww. dokumentów należy przedłożyć oświadczenie producenta / Wykonawcy o braku ww. wymogu;b) Ulotki/instrukcje używania w języku polskim spełniające wymagania zasadnicze określone w zał. nr 1, cz. II ust. 8.7, w szczególności pkt 4 i 8 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (Dz.U. 2004 Nr 251 poz. 2515 z późn. zm.). Metodyki należy przedstawić dla każdej pozycji asortymentu. /dotyczy pakietów I, VI - poz. 1-30, X - poz. 1-6 oraz pakiet XI poz. 1-11/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian1) zmiany w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienia asortymentu objętego umową odpowiednikiem w przypadku wycofania go z obrotu, przy czym zmiana ta jest dopuszczalna tylko przy zachowaniu tej samej ceny oraz kompatybilności z danym sprzętem laboratoryjnym,2) zmiany stawki podatku VAT - cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto, 3) zmiany danych Wykonawcy (np. wynikających z przekształceń, przejęć, zmiany adresu siedziby itp.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltoszek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - pokój nr 10 w budynku administracji SP ZOZ Szpital Psychiatrycznego ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, za opłatą 15,00 zł lub- za zaliczeniem pocztowym za opłatą 15,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego w budynku administracji szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SZYBKIE TESTY DIAGNOSTYCZNE JAKOŚCIOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i podręcznego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu I - Szybkie testy diagnostyczne jakościowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ODCZYNNIKI ORAZ MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO AVL typ AL. 816.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i podręcznego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu II - Odczynniki oraz materiały zużywalne do analizatora hematologicznego AVL typ AL. 816..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SPRZĘT LABORATORYJNY Z TWORZYW SZTUCZNYCH ORAZ POMOCNICZY SPRZĘT LABORATORYJNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i podręcznego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu III - Sprzęt laboratoryjny z tworzyw sztucznych oraz pomocniczy sprzęt laboratoryjny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ODCZYNNIKI, MATERIAŁY KONTROLNE I ZUŻYWALNE DO ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO MYTHIC 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i podręcznego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu IV - Odczynniki, materiały kontrolne i zużywalne do analizatora hematologicznego MYTHIC 18..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ODCZYNNIKI LABORATORYJNE DO ANALITYKI OGÓLNEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i podręcznego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu V - Odczynniki laboratoryjne do analityki ogólnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZESTAWY DIAGNOSTYCZNE DO CHEMII KLINICZNEJ, KALIBRATORY, SUROWICE KONTROLNE, MATERIAŁYZUŻYWALNE I EKSPLOATACYJNE POTRZEBNE DO PRACY NA ANALIZATORZE ERBA XL - 200 ORAZ NA FOTOMETRZE BTS - 330.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i podręcznego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu VI - Zestawy diagnostyczne do chemii klinicznej, kalibratory, surowice kontrolne, materiały zużywalne i eksploatacyjne potrzebne do pracy na analizatorze ERBA XL - 200 oraz na fotometrze BTS - 330.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ODCZYNNIKI I MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO ANALIZATORA Na+/K+/Li+ RAPIDCHEM 754.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i podręcznego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu VII - Odczynniki i materiały zużywalne do analizatora Na+/K+/Li+ Rapidchem 754..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ODCZYNNIKI I MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO ANALIZATORA RAPIDLAB 348.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i podręcznego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu VIII - Odczynniki i materiały zużywalne do analizatora Rapidlab 348..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PASKI TESTOWE ORAZ MATERIAŁY KONTROLNE DO CZYTNIKA MOCZU DIRUI H - 500.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i podręcznego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu IX - Paski testowe oraz materiały kontrolne do czytnika moczu DIRUI H - 500..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZESTAWY DIAGNOSTYCZNE DO KOAGULOLOGII I MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO PRACY NA KOAGULOMETRZE COAG CHROM 3003.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i podręcznego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu X - Zestawy diagnostyczne do koagulologii i materiały zużywalne do pracy na koagulometrze coag chrom 3003..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ODCZYNNIKI I MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO ANALIZATORA MINI VIDAS BLUE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i podręcznego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu XI - Odczynniki i materiały zużywalne do analizatora mini vidas blue..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA" - II postępowanie
- Dostawa asortymentu do zabiegów embolizacyjnych
- Dostawa osuszacza gazowego Drierite kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego analizatorem gazów GASMET Terra 5000 wraz z wymiennym wypełnieniem na rzecz IA PAN im. B. Dobrzańskiego w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wstrzykiwacza TK
- Dostawa materiałów niesterylnych i opatrunkowych
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.