To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-25
Ogłoszenie nr 13602 - 2017 z dnia 2017-01-25 r.
Ciężkowice: Wykonywanie usług komunalnych w Gminie Ciężkowice: zimowe utrzymanie ulic, dróg, placów oraz całoroczne utrzymanie czystości w 2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 372694 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ciężkowicach, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Tysiąclecia
19,
33190
Ciężkowice, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
146 510 051, faks
146 510 944, e-mail
ug@ciezkowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.malopolska.pl/ugciezkowice
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.malopolska.pl/ugciezkowice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług komunalnych w Gminie Ciężkowice: zimowe utrzymanie ulic, dróg, placów oraz całoroczne utrzymanie czystości w 2017r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GI.271.59.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie usług komunalnych w Gminie Ciężkowice: zimowe utrzymanie ulic, dróg,placów oraz całoroczne utrzymanie czystości w 2017r. w następującym zakresie: a)W okresie zimowym: - odśnieżanie ulic, placów, chodników w Ciężkowicach (ulice na odcinku 18 km, wykazane w załączniku do umowy) - zwalczanie śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym ulic, placów, chodników w Ciężkowicach - odśnieżanie i zwalczanie śliskości placu targowego przy ul. Jana Brońka oraz przy ul. Krynickiej - odśnieżanie parkingu w Skamieniałym Mieście - w czasie roztopów udrażnianie kratek ściekowych i studzienek ulicznych - w czasie tygodnia po ustaniu akcji zimowej dokonać generalnego sprzątania - na wykonanie w/w usług materiał zapewnia wykonawca b) W okresie całego roku systematyczne opróżnianie koszy ulicznych - systematyczne opróżnianie koszy nazatoce (skamieniałe miasto) - wywóz na bieżąco odpadów z cmentarza komunalnego w Ciężkowicach - sprzątanie zatok i wiat przystankowych na terenie gminy przy drogach wojewódzkich, powiatowych i gminnych. Zadanie to należy wykonywać minimum raz w miesiącu a w razie potrzeby częściej i obejmuje wszystkie miejscowości Gminy za wyjątkiem Turska. c)W okresie wiosenno - letnim i jesiennym oczyszczanie ulic placów i chodników: - utrzymanie w ciągłej czystości placów ulic i chodników i placów targowych na łącznej powierzchni 22000 m2 - utrzymanie stałej drożności kratek ściekowych i studzienek ulicznych - raz w roku odnowienie pasów na przejściach - systematyczne koszenie trawy na skarpach wokół rynku ulicach oraz placach - jesienią na bieżąco usuwanie liści - koszenie trawy na placu między parkingiem a rzeką Białą przy ul. Krynickiej, koszenie trawy i utrzymanie czystości na placu koło amfiteatru na ul. Parkowej oraz na terenie parku przy ul. Równej ( na powierzchni 2,5 ha). - koszenie trawy i utrzymanie czystości na zatoce w Skamieniałym Mieście d)Przywracanie przejezdności po silnych opadach śniegu na odcinkach dróg: -wskazanych przez sołtysów wsi Ostrusza , Tursko oraz miejscowości Ciężkowice. ( przyjmuje się 220 godz. pracy pługa odśnieżnego) e) W okresie letnim koszenie wałów koło rzeki Białej i potoku Ostruszanka -przyjmuje się 50 godz. pracy kosiarki ciągnikowej. f) Wykonanie usługi transportowej przy bieżącym utrzymaniu ulic -przyjmuje się 250 godzin usługi ransportowej samochodem samowyładowczym o DMC powyżej 12 ton. 3.Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP: 1) Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.) - wykonanie czynności odśnieżania ulic, chodników i placów. 2)Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności oraz czynności opisanym w kryterium "Aspekty społeczne realizacji przedmiotu zamówienia" będzie polegało na: a. Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenia zgodnie z treścią Załącznika 1 do SIWZ, b. Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. oświadczenia osób wykonujących ww. czynności, potwierdzające że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczeń, bądź przedstawienie oświadczeń niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90610000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT318453.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 343930.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CIĘŻKOWICE
więcej: przetargi CIĘŻKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.