eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszAktualizacja projektu pn.Przebudowa ul. Łódzkiej w Kaliszu na odcinku od mostu nad rzeką Swędrnią do granicy miasta wraz z uzupełnieniem odwodnienia, w ramach zadania pn.Przebudowa DK nr 12 w Kaliszu wraz ze skrzyżowaniami na odcinku ul. Łódzkiej - od mostu na rzece Swędrni do granicy miasta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-22

Kalisz: Aktualizacja projektu pn.: Przebudowa ul. Łódzkiej w Kaliszu na odcinku od mostu nad rzeką Swędrnią do granicy miasta wraz z uzupełnieniem odwodnienia, w ramach zadania pn.: Przebudowa DK nr 12 w Kaliszu wraz ze skrzyżowaniami na odcinku ul. Łódzkiej - od mostu na rzece Swędrni do granicy miasta
Numer ogłoszenia: 136035 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104335 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Złota 43, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 59 85 200, faks 62 59 85 201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja projektu pn.: Przebudowa ul. Łódzkiej w Kaliszu na odcinku od mostu nad rzeką Swędrnią do granicy miasta wraz z uzupełnieniem odwodnienia, w ramach zadania pn.: Przebudowa DK nr 12 w Kaliszu wraz ze skrzyżowaniami na odcinku ul. Łódzkiej - od mostu na rzece Swędrni do granicy miasta.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z treścią Siwz: 4.2. Zakres przedmiotowego opracowania obejmuje aktualizację dokumentacji technicznej znajdującej się u Zamawiającego, obejmującej w szczególności: 4.2.1. dane wyjściowe do aktualizacji projektu, spisane w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, 4.2.2. projekt branży drogowej obejmujący m.in. - rozpoznanie konstrukcji istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie niezbędnych w tym celu badań, - wzmocnienie nawierzchni jezdni z zastosowaniem cichej nawierzchni, - przebudowę oraz budowę chodników, budowę ścieżki rowerowej, budowę ciągu pieszo - rowerowego, budowę oraz przebudowę zjazdów na posesje, przebudowę i budowę zatok autobusowych oraz miejsc postojowych - przebudowę skrzyżowań, 4.2.3. projekt uzupełnienia odwodnienia, 4.2.4. projekt budowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach: ul. Łódzkiej z ul. Okrąglicką oraz ul. Łódzkiej z ul. Mazowiecką i ul. Sieradzką, przebudowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Łódzkiej z ul. Nędzerzewską i ul. Lubelską. 4.2.5. projekty usunięcia ew. kolizji z infrastrukturą techniczną, 4.2.6. projekt stałej organizacji ruchu wraz z planem sytuacyjnym określającym projektowaną geometrię ulicy, które wymagają na etapie projektowania akceptacji Zamawiającego, 4.2.7. projekt zieleni, 4.2.8. kolorową planszę uzbrojenia podziemnego, 4.2.9. informację do planu BIOZ, 4.2.10. szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 4.2.11. zaktualizowany przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej, kosztorys inwestorski (wersja papierowa i elektroniczna - format ATH), 4.2.12. projektant jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w terminie 2 tygodni od dnia otrzymania zlecenia. 4.2.13. zaktualizowane wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, 4.2.14. zaktualizowaną opinię ZUDP, 4.2.15. uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeśli będzie wymagane), 4.2.16. przygotowanie wniosku o udzielenie pozwolenia na budowę/ decyzji - zezwolenia na realizację inwestycji drogowej wraz z wymaganymi załącznikami. W przypadku konieczności uzyskania decyzji ZRID wykonanie projektów podziałów nieruchomości zleci Zamawiający w oparciu o przedstawiony przez wykonawcę plan sytuacyjny z zaznaczonymi liniami rozgraniczającymi teren inwestycji, 4.2.17. mapę własności terenu z jednoznacznie określonym przebiegiem projektowanego pasa drogowego i granicami działek wraz z aktualnym wykazem właścicieli działek przez które przebiega projektowana trasa, 4.2.18. opracowanie w formie papierowej i elektronicznej edytowalnej i nieedytowalnej -całość opracowania; preferowany format PDF oraz DWG inne do uzgodnienia z Zamawiającym 4.2.19. uzgodnienie projektu z Konserwatorem Zabytków i spełnienie narzuconych wymagań 4.2.20. pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania Projektant nie może powierzyć sprawowania nadzoru autorskiego innym osobom 4.3. Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zabezpiecza Wykonawca. 4.4. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem. 4.5. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca. 4.6. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiot zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a wskazaniu takiemiu towarzyszą wyrazy lub równoważny. 4.7. Projektant opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4.8. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności: - wymogami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. 156 poz. 1118 z późn. zm.), - wymogami ustawy Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2005 r. Nr 113 poz. 954), - Ustawą z dnia 18.07.2001r. - Prawo Wodne (Dz. U. z 2001 r. Nr 115 poz. 1229 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 63, poz. 735 z 2000r. § 40.2 - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43 poz. 430), - obowiązującymi normami, - wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. nr 170 poz. 1393), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr. 177 poz. 1729), - Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach (9 Załącznik do Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.), 4.9. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Aktualizacja projektu pn.: Przebudowa ul. Łódzkiej w Kaliszu na odcinku od mostu nad rzeką Swędrnią do granicy miasta wraz z uzupełnieniem odwodnienia, w ramach zadania pn.: Przebudowa DK nr 12 w Kaliszu wraz ze skrzyżowaniami na odcinku ul. Łódzkiej - od mostu na rzece Swędrni do granicy miasta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROMOST Sp. z o.o., ul. Trójpole 3b, Poznań, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69479,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 135300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 145140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.