Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-07
Zamość: Roboty ogólnobudowlane na terenie Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Lub.
Numer ogłoszenia: 136072 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396091 do 93, 6396977, fax 084 6393325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pozamosc.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty ogólnobudowlane na terenie Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Lub..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych na terenie Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Lub. 2.Kod CPV :45.00.00.00-7; 45.23.32.22-1; 45.21.33.12-3;45.34.20.00-6. 3.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 3.1.remont tarasu przy wejściu do budynku, 3.2.remont chodników i parkingu z drogą dojazdową, 3.3remont dwóch garaży, 3.4.remont ogrodzenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.21.33.12 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wykaże minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym , przynależącą do samorządu zawodowego. Zamawiający uzna ,że wykonawca spełnia wymagania gdy wykaże należyte wykonanie minimum 5 robót budowlanych o podobnej wartości zamówienia w okresie 5 lat przed wszczęciem obecnego postępowania. Jeżeli okres działania wykonawcy jest krótszy to w tym czasie przynajmniej 1 zadanie o wymienionej wyżej wartości lub wyższej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. W części B załącznika nr 3 do siwz należy podać zakres i czynności powierzone podwykonawcom, jeżeli przewidziano w zamówieniu udział podwykonawców. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4)Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 5)Wykaz wykonanych robót budowlanych(prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie). W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz .Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy będą go spełniać łącznie. 3.Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz załącznik nr 1 do siwz (jednocześnie załącznik nr 2 do umowy). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz (tylko w przypadku składania oferty wspólnej)oraz pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy jeżeli nie wynika to bezpośrednio z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej. 3)kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z załączonym wzorem, na podstawie przedmiaru robót.-załącznik nr 6 do siwz (jednocześnie załącznik nr 1 do umowy). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia , którego wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom (jeśli ich udział przewidziano). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 5)umowę stanowiącą załącznik nr 5 do siwz parafowaną na każdej stronie przez osoby upoważnione i podpisaną na ostatniej stronie. 6) umowę realizacji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowiącą załącznik nr 5a do siwz parafowana na każdej stronie i podpisana na ostatniej stronie przez osoby upoważnione. Ocena spełniania warunków odbędzie się metodą : spełnia , nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pozamosc.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, II piętro , pokój nr 27..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 09:45, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, II piętro, pokój nr 22..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa sprzętu do zamknięcia wad strukturalnych serca i zamknięcia uszka lewego przedsionka
- Dostawa testów alergologicznych i autoimmunologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa odzieży roboczej i branżowej w zakresie 2 części.
- Budowa placu zabaw w m. Chyża - etap II.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.