eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokAZP/261/D/56/AZ-231/4/MEBLE-6/2016 - dostawa mebli wraz z monta¿em do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku, z podzia³em na 3 czê¶ci.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-07-14

Bia³ystok: AZP/261/D/56/AZ-231/4/MEBLE-6/2016 - dostawa mebli wraz z monta¿em do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku, z podzia³em na 3 czê¶ci.
Numer og³oszenia: 136073 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku , ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: AZP/261/D/56/AZ-231/4/MEBLE-6/2016 - dostawa mebli wraz z monta¿em do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku, z podzia³em na 3 czê¶ci..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z monta¿em do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku, z podzia³em na 3 czê¶ci. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 4 - Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia - dotycz±cy czê¶ci 1, 2 i 3, w tym opis i rysunek (czê¶æ 1), opis (czê¶æ 3), zdjêcie krzes³a (czê¶æ 3, poz. 1), zdjêcie konsoli (czê¶æ 3, poz. 2), zdjêcie sofy (czê¶æ 3, poz. 3) . 2. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia znajduj± siê jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - nale¿y przyj±æ, ¿e Zamawiaj±cy poda³ taki opis ze wskazaniem na typ i do-puszcza sk³adanie ofert równowa¿nych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-u¿ytkowych nie gorszych ni¿ te, podane pod pojêciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). 3. W przypadku z³o¿enia oferty, w której zostan± zaoferowane meble o parametrach równo-wa¿nych - Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie, ¿e oferta jest równowa¿na z opisem przedmiotu zamówienia (wg Za³±cznika nr 7 do SIWZ). Wykonawca powinien wskazaæ (podaæ) dokumenty potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ rozwi±zañ. Do oferty nale¿y do³±czyæ zdjêcia, rysunki, projekty lub karty katalogowe oferowanych produktów równowa¿nych, pozwalaj±ce na ocenê techniczn±, jako¶ciow± i funkcjonaln±, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez Wykonawcê na ¿±danie Zamawiaj±cego - dotyczy z³o¿enia oferty na produkty równowa¿ne. Zamawiaj±cy korzystaj±c ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwi±zañ oraz zdecyduje o ich równowa¿no¶ci. 4. Przed przyst±pieniem do realizacji zamówienia Wykonawca winien wszystkie wymiary sprawdziæ w naturze oraz ustaliæ z bezpo¶rednimi U¿ytkownikami kolorystykê mebli i tapicerek. 5. Meble winny byæ wykonane z elementów oraz materia³ów, które posiadaj± stosowne atesty dopuszczaj±ce do u¿ytkowania w Polsce, a parametry techniczne mebli spe³niaj± wymogi Polskich Norm..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postêpowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, tj: Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, minimum jedn± dostawê odpowiadaj±c± swoim rodzajem przedmiotowi za-mówienia w poszczególnych czê¶ciach, o warto¶ci nie ni¿szej ni¿: - dla czê¶ci 1 - 15 000,00 z³ brutto, - dla czê¶ci 2 - 2 000,00 z³ brutto, - dla czê¶ci 3 - 10 000,00 z³ brutto. Wykonawca wska¿e w wykazie dostaw - warto¶æ, przedmiot zamówienia, datê wykonania i podmiot, na rzecz którego dostawa zosta³a wykonana, na druku stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SIWZ, oraz za³±czy dowody potwierdzaj±ce, ¿e wykazane dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie; Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg for-mu³y: spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e w/w warunki Wykonawca spe³ni³.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    W CELU POTWIERDZENIA, ¯E OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJ¡ WYMAGANIOM OKRE¦LONYM PRZEZ ZAMAWIAJ¡CEGO, WYKONAWCA WINIEN ZA£¡CZYÆ DO OFERTY: 1) Zdjêcia, rysunki, projekty lub karty katalogowe oferowanych produktów równowa¿nych, pozwalaj±ce na ocenê techniczn±, jako¶ciow± i funkcjonaln±, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez Wykonawcê na ¿±danie Zamawiaj±cego - dotyczy z³o¿enia oferty na produkty równowa¿ne; 2) O¶wiadczenie, ¿e zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa ¶wiadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodno¶ci, itp. oraz spe³nia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeñstwa obs³ugi, oraz, ¿e dokumenty te dostarczy na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego - na Formularzu ofertowym - Za³±cznik nr 1 do SIWZ;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wype³niony przez Wykonawcê Formularz ofertowy - Za³±cznik nr 1 do SIWZ, 2) pe³nomocnictwo do podpisywania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± pod-pisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2. pkt 2 - w oryginale lub po¶wiadczone notarialnie, 3) wype³niony Formularz cenowy/Opis Przedmiotu Zamówienia - Za³±cznik nr 4 do SIWZ (w zale¿no¶ci od czê¶ci zamówienia, w której Wykonawca sk³ada ofertê), 4) wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom (je¿eli s± przewidywani - za³±czyæ Za³±cznik nr 5 do SIWZ). 5) wype³niony Za³±cznik Nr 7 do SIWZ - tylko w przypadku sk³adania oferty równowa¿nej z opisem przedmiotu zamówienia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 144 ustawy Prawo za-mówieñ publicznych. 2. Zmiana umowy jest mo¿liwa w sytuacji gdy: a) konieczno¶æ zmiany wynika z okoliczno¶ci, których nie da³o siê przewidzieæ w dacie zawarcia umowy, b) zmieni³y siê przepisy, których regulacje wp³ywaj± na prawa i obowi±zki stron, c) zmiana jest korzystna dla Kupuj±cego, d) istnieje konieczno¶æ przesuniêcia terminu wykonania umowy z przyczyn le¿±cych po stro-nie Kupuj±cego. 3. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany podmiotów wskazanych w § 6 ust. 1 i 2 umowy. Zmiana taka wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i nie stanowi zmiany umowy. Jednak¿e w przypadku zmiany serwisu gwarancyjnego, serwis ka¿dorazowo musi spe³niaæ wymogi dla serwisu okre¶lone w SIWZ, w tym byæ serwisem autoryzowanym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dzia³ Zamówieñ Publicznych (lewe skrzyd³o Pa³acu Branickich, i piêtro, pok. 231) Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria UMB (lewe skrzyd³o Pa³acu Branickich, parter) ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert Kryteria oceny ofert: 1. - cena: 90%, - okres gwarancji: 10%. 2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wy¿ej kryteriów zostanie dokonana wg nastêpuj±cych zasad: Oferta mo¿e uzyskaæ od oceniaj±cego cz³onka Komisji 100 punktów. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formu³±: kryterium CENA OFERTOWA (C): C min. WP (C) = ---------- x 100 pkt, C of. gdzie: C min. - cena najni¿sza spo¶ród badanych ofert C of. - cena oferty badanej. kryterium OKRES GWARANCJI (OG): OG of. WP (OG)= ---------------- x 100 pkt, OG max. gdzie: WGS of. - suma punktów przyznana ofercie badanej WGS max. - maksymalna liczba punktów mo¿liwych do zdobycia, wg skali ocen: Zaoferowany okres gwarancji: 12 miesiêcy (minimalny dopuszczony) - 0 pkt. Zaoferowany okres gwarancji: 24 miesi±ce - 5 pkt. Zaoferowany okres gwarancji: 36 miesiêcy - 10 pkt. UWAGA: Podstaw± oceny oferty w kryterium okres gwarancji jest wype³niony Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. Ocena ofert wg tego kryterium prowadzona bêdzie z zachowaniem powy¿szej skali oceny. 5. Punkty wyliczone przez ka¿dego oceniaj±cego cz³onka Komisji zostan± zsumowane z dok³adno¶ci± do 2 miejsc po przecinku i pomno¿one przez znaczenie % kryterium. 6. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SIWZ i która posiadaj±c najni¿sza cenê, uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów. 7. Je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, sk³adaj±c ofertê, informuje Zamawiaj±cego, czy wybór oferty bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, wskazuj±c nazwê (rodzaj) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do jego powstania, oraz wskazuj±c ich warto¶æ bez kwoty podatku..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: czê¶æ 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z monta¿em do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku, z podzia³em na 3 czê¶ci - czê¶æ 1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 4 - Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia - dotycz±cy czê¶ci 1 w tym opis i rysunek (czê¶æ 1)..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: czê¶æ 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z monta¿em do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku, z podzia³em na 3 czê¶ci - czê¶æ 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 4 - Formularz ceno-wy/Opis przedmiotu zamówienia - dotycz±cy czê¶ci 2..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: czê¶æ 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z monta¿em do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku, z podzia³em na 3 czê¶ci - czê¶æ 3 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 4 - Formularz ceno-wy/Opis przedmiotu zamówienia - dotycz±cy czê¶ci 3, w tym opis (czê¶æ 3), zdjêcie krzes³a (czê¶æ 3, poz. 1), zdjêcie konsoli (czê¶æ 3, poz. 2), zdjêcie sofy (czê¶æ 3, poz. 3) ..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.