Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-19
Błonie:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Engelmana w Błoniu
Numer ogłoszenia: 136079 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Engelmana w Błoniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną, tj.: przyłączem wodociągowym, przyłączami kanalizacji sanitarnej i deszczowej, linią wewnętrznego oświetlenia terenu usytuowanego na działkach nr ew. 14/4, 15/4 oraz na działkach nr ew. 14/2 i 15/2 stanowiących pas drogowy ulicy Engelmana w Błoniu (obr. 17).
1. Budynek mieszkalny zaprojektowano wraz z infrastrukturą jako obiekt o wysokości 3,5 kondygnacji użytkowych nadziemnych, w tym poddasze użytkowe, podpiwniczony, 5-klatkowy, w którym znajduje się 58 mieszkań.
Budynek w konstrukcji murowanej tradycyjnej z elementami żelbetowymi wylewanym, przykryty dachem wysokim wielospadowym na więźbie drewnianej.
W piwnicy komórki lokatorskie, wózkownie i suszarnie.
Kotłownia gazowa dostępna z poziomu terenu - na fragmencie niepodpiwniczonym.
2. Budynek wyposażony będzie w następujące media techniczne:
- wodę zimną i ciepłą,
- kanalizację sanitarną,
- instalację centralnego ogrzewania,
- instalację elektryczną i teletechniczną,
- instalację domofonową,
- instalację odgromową,
- odprowadzenie wód opadowych do sieci kanalizacji deszczowej.
3. Charakterystyczne parametry techniczne:
- kubatura - 15 000 m3
- powierzchnia użytkowa mieszkań - 2 569,37 m2
- długość budynku - 76,39 m
- szerokość budynku - 13,39 m
- wysokość budynku (do kalenicy) - 16,46 m
- ilość mieszkań razem - 58
- ilość izb - 159
- ilość miejsc parkingowych - 58
4. Powierzchnia terenu objętego projektowaniem:
powierzchnia działek - 5 035,00 m2, powierzchnia zabudowy-budynek mieszkalny - 1 040,82 m2, parkingi - 924,60 m2, dojazd - droga pożarowa - 610,50 m2, plac manewrowy - 400,00 m2, chodniki - 240,90 m2, śmietnik - 15,75 m2, teren zielony - 1802,43 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100.000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione w jednej z form podanych w SIWZ przed upływem terminu składania ofertIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione niżej dokumenty:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia;
1.1. złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
2.1. wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zadania dotyczące budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych o podobnym stopniu skomplikowania technicznego co przedmiot zamówienia, o kubaturze każdego zadania co najmniej 10.000 m3, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu, daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie i w terminie,
2.2. wykażą, iż dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości niezbędnej do jego realizacji w wymaganym terminie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności:
- kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa,
- kierownik robót budowlanych - posiadający uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa,
- kierownik robót sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane sanitarne oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa,
- kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane elektryczne, świadectwo kwalifikacji D i E oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa,
2.3. złożą oświadczenie iż dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3.1. wykażą, iż posiadają na koncie bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 4.000.000,00. zł lub posiadają zdolność kredytową w tej wysokości. W tym celu przedłożą informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek bankowy potwierdzającą posiadane środki finansowe w wymaganej wysokości lub zdolność kredytową w wymaganej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3.2. wykażą, iż posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zakres obejmujący roboty stanowiące przedmiot zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;
4.1. złożą aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4.2. złożą aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie. Zamawiający będzie oceniał aktualność i zgodność złożonych dokumentów i oświadczeń z obowiązującymi przepisami, a następnie treść merytoryczną złożonych dokumentów i oświadczeń tj. zgodność przedstawionych informacji z warunkami jakich spełnienia wymagał Zamawiający. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK / NIE (spełnia / nie spełnia).. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blonie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Błoniu, ul. Rynek 6 w pok. nr 1 w Biurze Obsługi Interesantów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: 1. Agnieszka Kulesz (procedury przetargowe) - Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3, tel.: 022 725-30-04 w. 180, 2. Andrzej Krężlik (sprawy merytoryczne) - Urząd Miejski w Błoniu, ul. Nowakowskiego 10, Wydział Inwestycyjno-Techniczny, pok. nr 11, tel. 022 725-30-04 w.152.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku"
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.