Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2007-08-07
Wieprz: Remont budynku WDK Giera³towice
Numer og³oszenia: 136091 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieprz, 217, 34-122 Wieprz, woj. ma³opolskie, tel. 033 8755100.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wieprz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont budynku WDK Giera³towice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi remont budynku WDK Giera³towice, który polega na: - malowaniu dachu oraz p³otków ¶niegowych - wymianie stolarki okiennej i drzwiowej - izolacji stropu nad scena i hollem - dociepleniu elewacji wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej akrylowej
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.12.20 - Malowanie dachów i inne roboty dotycz±ce ok³adzin Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.26.12.20 - Malowanie dachów i inne roboty dotycz±ce ok³adzin Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± ubiegaæ siê oferenci, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: a) posiadaj± uprawnienia niezbêdne do wykonania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; - prowadz± dzia³alno¶æ gospodarcz± na zasadach okre¶lonych w Ustawy z 2 lipca 2004 roku swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej (Dz.U.Nr 173, poz.1807 z pó¼ñ.zm); -nie zalegaj± z op³acaniem podatków i op³at na rzecz urzêdu skarbowego oraz op³at i sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne w w³a¶ciwym oddziale ZUS/KRUS lub ¿e uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci albo wstrzymanie w ca³o¶ci wykonanie decyzji w³a¶ciwego organu; b) posiadaj± niezbêdn± wiedz± i do¶wiadczeniem oraz dysponuj± potencja³em technicznym a tak¿e dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - oferent winien wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5lat (lub w okresie prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej) zrealizowa³ min 2 roboty budowlane odpowiadaj±c± swoim zakresem, rodzajem i warto¶ciom przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich warto¶ci, daty oraz miejsca realizacji oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. Za robotê odpowiadaj±c± swoim rodzajem robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia, Zamawiaj±cy uwa¿a zadanie polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych zwi±zanych z wymian± stolarki wraz z dociepleniem ¶cian zewnêtrznych o warto¶ci min. 200 ty¶ brutto, przy czym powierzchnia docieplenia nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 600m2, a powierzchnia wymienionej stolarki nie mniejsza ni¿ 60m2. - Oferent winien wykazaæ, ¿e dysponuje min 1 osob± odpowiedzialn± za prowadzenie robót (kierownik budowy) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i nadzoru w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej; c) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, d) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art.24,ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowi±zañ w imieniu oferenta oraz pe³nomocnictwa udzielane osobom podpisuj±cym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; 2. w przypadku z³o¿enia oferty wspólnej przez kilka podmiotów winien zostaæ ustanowiony pe³nomocnik do reprezentowania w postêpowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. orygina³ lub kserokopia, po¶wiadczona przez oferenta za zgodno¶æ z orygina³em, aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 4. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub KRUS potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6. wykaz wykonanych w ci±gu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, daty oraz miejsca realizacji oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie; oferent winien wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5lat (lub w okresie prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej) zrealizowa³ min 2 roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim zakresem, rodzajem i warto¶ciom przedmiotowi niniejszego zamówienia. Za robotê odpowiadaj±c± swoim rodzajem robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia, Zamawiaj±cy uwa¿a zadanie polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych zwi±zanych z wymian± stolarki wraz z dociepleniem ¶cian zewnêtrznych o warto¶ci min. 200 ty¶ brutto, przy czym powierzchnia docieplenia nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 600m2, a powierzchnia wymienionej stolarki nie mniejsza ni¿ 60m2. 7. Wykaz osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia - oferent winien wykazaæ, ¿e dysponuje min 1 osob± odpowiedzialn± za prowadzenie robót (kierownik budowy) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i nadzoru w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej. - za³±cznik nr 7. Do wykazu nale¿y do³±czyæ kserokopie dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie wymaganych uprawnieñ i kwalifikacji oraz kopie za¶wiadczenia potwierdzaj±cego przynale¿no¶æ do OIIB i o op³aceniu sk³adek od odpowiedzialno¶ci cywilnej - w przypadku kierownika budowy. Kserokopie w/w uprawnieñ winny byæ opatrzone oryginalnymi podpisami i pieczêci± ich w³a¶ciciela. 8. O¶wiadczenia z³o¿one na podstawie art.22 i 24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 19, poz. 177z pó¼ñ.zm.)-za³±cznik 2,3 i4; POZOSTA£E DOKUMENTY 9. O¶wiadczenie z³o¿one na podstawie art.44 ustawy p.z.p. - za³±cznik nr 5; 10. Wykaz czê¶ci (elementów) zamówienia, której wykonanie oferent powierzy podwykonawcom- za³±cznik nr 8
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Wieprz 34-122 Wieprz 217 IP. pok.10 osobi¶cie - p³atno¶æ 9,00 lub za zaliczeniem pocztowym - koszt 21,90.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy Wieprz 34-122 Wieprz 217 Ip. pok.10.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zadanie bêdzie finansowane w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i Modernizacja Sektora ¯ywno¶ciowego oraz Rozwój Obszarów Wiejskich 2004-2006 w ramach dzia³ania: Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego
INNE PRZETARGI WIEPRZ
wiêcej: przetargi WIEPRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
- Budowa zespo³u dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± oraz zagospodarowaniem terenu w D±biu woj. wielkopolskie
- Remont ³azienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
- Remont budynku Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Przysusze.
- Utworzenie ¿³obka publicznego w Mie¶cie Radymnie
- PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W SUCHEDNIOWIE - II postêpowanie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.