Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-19
Opole: Remont nawierzchni jezdni Obwodnicy Północnej na wlocie do skrzyżowania z ul. Luboszyckiej od strony Wrocławia w Opolu.
Numer ogłoszenia: 136091 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, faks 0 77 454 98 44.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.um.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni Obwodnicy Północnej na wlocie do skrzyżowania z ul. Luboszyckiej od strony Wrocławia w Opolu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Roboty budowlano - montażowe obejmujące: - roboty rozbiórkowe, - wymianę nawierzchni jezdni, podbudowy i krawężnika betonowego, - odtworzenie pętli indukcyjnych sygnalizacji drogowej, - odtworzenie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej . Rodzaj i zakres prac: Frezowanie, wymiana nawierzchni jezdni, krawężnika betonowego, odtworzenie pętli indukcyjnych sygnalizacji drogowej, odtworzenie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej. Warunki dla Wykonawcy: -Realizacja robót zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas budowy; -Sporządzenie, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 23.06.2003r. (Dz.U. Nr 120, poz. 1126); Zakres rzeczowy: zgodnie z dokumentacją projektową ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizację zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji, oraz złożenia dokumentu w postaci aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się: wykonaniem co najmniej dwóch robót budowlanych zawierających roboty drogowe związanych z wykonaniem robót bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia dysponowania pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń . Osoba wymieniona w wykazie ma się wykazać aktualnym w dniu składania ofert wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. W przypadku wykazania w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający. Wzór wykazu w załączeniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8 pokój 118.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8 pokój 117B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej, elektrycznej, sanitarnej, architektoniczno - budowlanej w ramach zadania "Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska"
- Budowa szybu windowego z montażem windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 15
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- PSP nr 1 - dostosowanie obiektu do wymogów p.poż.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa nawierzchni ul. Akademickiej"
- Przebudowa ronda św. Urbana I Patrona Miasta (Wrocławska/ Pileckiego) na rondo turbinowe
- Remont mostu przez rzekę Złota Krzywula w km 617+409 drogi krajowej Nr 2 w m. Rogoźniczka
- Budowa ul. Duńskiej w Białych Błotach - etap II (na odcinku jednokierunkowym) oraz Projekt i budowa ul. Czeremchy w Białych Błotach (na odcinku od ul. Duńskiej do ul. Chlebowej)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 102829L w miejscowości Lasocin i Rososz od km 0+007,05 do km 1+919,70"
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Busówno-Kolonia i Wierzbica-Osiedle
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.