eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraBudowa kanalizacji deszczowej na Osiedlu Czarkowo w ul. Łężyca - Budowlanych w m. Zielona Góra.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-27

Zielona Góra: Budowa kanalizacji deszczowej na Osiedlu Czarkowo w ul. Łężyca - Budowlanych w m. Zielona Góra.
Numer ogłoszenia: 136104 - 2016; data zamieszczenia: 27.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. , ul. Zjednoczenia 110a, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4519300, faks 068 4512959.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej na Osiedlu Czarkowo w ul. Łężyca - Budowlanych w m. Zielona Góra..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej na Osiedlu Czarkowo w ul. Łężyca Budowlanych w m. Zielona Góra. Teren inwestycji stanowi własność Gminy Zielona Góra o statusie miejskim z siedzibą przy ul. Podgórnej 22 w Zielonej Górze. Część sanitarna Całą nową kanalizację deszczową projektuje się z rur PP w zakresie średnic: 200mm, 250mm, 315mm, 400mm, 500mm i 800mm. Długości rurociągów do wykonania: Dn 200mm PP o łącznej długości około L = 93,0 m; Dn 250mm PP o łącznej długości około L = 118,0 m; Dn 315mm PP o łącznej długości około L = 43,0 m; Dn 400mm PP o łącznej długości około L = 78,0 m; Dn 500mm PP o łącznej długości około L = 108,0 m; Dn 800mm PP o łącznej długości około L = 151,0 m. Powyższe długości są długościami orientacyjnymi i ich przekroczenie nie będzie stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia. Wody opadowe z przedmiotowego odcinka zostaną odprowadzone do gruntu za pośrednictwem nowo projektowanego zbiornika podziemnego wykonanego ze skrzynek rozsączających. Zbiornik podziemny należy wykonać ze skrzynek rozsączających produkowanych z polipropylenu PP. Pojemność wodna netto skrzynki wynosi 206 dm3. Skrzynki posiadają pomiędzy poziomymi oraz pionowymi otworami wewnętrzny kanał o szerokości 200 mm, umożliwiający wykonanie inspekcji za pomocą kamery CCTV oraz wprowadzenie sprzętu czyszczącego. Skrzynki przeznaczone są do retencjonowania i rozsączania wody deszczowej i zgodnie z aprobatą techniczną IBDiM AT 2008-03-2402 mogą być układane z minimalnym przykryciem wynoszącym 0,8 m w terenach obciążonych ruchem kołowym ciężarowym oraz 0,4 m w terenach zielonych. Stopień zagęszczenia gruntu wokół skrzynek w terenach obciążonych ruchem kołowym powinien wynosić min. 95% ZMP Zmodyfikowanej metody Proctora, w terenach zielonych min. 90% ZMP. Zagęszczenie gruntu oraz dobór gruntu podatnego na zagęszczenie należy prowadzić zgonie z PN ENV 1046. Elementy systemu skrzynek należy posadowić na podłożu płaskim i równym z żwiru o granulacji 8-16 mm lub 12-24 mm i wysokości min. 10 cm. W gruntach przepuszczalnych spoistych słabo przepuszczalnych należy skrzynki dodatkowo obsypać żwirem w celu zwiększenia szybkości infiltracji. Skrzynki przeznaczone do rozsączania należy owinąć geowłókniną polipropylenową o wytrzymałości na przebicie statyczne CBR min. 1,2 kN wg EN ISO 12236 oraz na rozciąganie min. 8 kN na m wg EN ISO 10319. W ramach zadania należy wykonać zbiornik podziemny na wody opadowe o wymiarach w rzucie poziomym 30 x 19,8 m rys. nr 2 i 8 projektu wykonawczego. Ponadto w celu spełnienia wymagań wg miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wszystkie wody opadowe i roztopowe zostaną podczyszczone w separatorze lamelowym 60 na 600 oraz osadniku O S 2000mm V=6,0m3. W miejscu skrzyżowania się projektowanej kanalizacji deszczowej z istniejącymi sieciami cieplnymi należy zastosować rury osłonowe stalowe o średnicy 700mm i 630mm wraz z płozami i manszetami. W związku z prowadzeniem monitoringu należy wybudować piezometr zlokalizowany po stronie północnej od projektowanego zbiornika. Wszystkie roboty dotyczące kanalizacji deszczowej należy prowadzić w wykopach umocnionych wąskoprzestrzennych. Część drogowa W związku z budową kanalizacji deszczowej należy odtworzyć istniejącą nawierzchnię ulic na których będą prowadzone roboty budowlane. Odtworzenie konstrukcji nawierzchni drogi utwardzonej kruszywem o długości 360m: nawierzchnia z kruszywa łamanego naturalnego 0 do 63 15cm 1500 m2 Odtworzenie konstrukcji nawierzchni drogi o nawierzchni asfaltowej na długości 100m: podbudowa z kruszywa łamanego naturalnego 0do 63 25cm - 250 m2 warstwa ścieralna AC11S 7cm - 250 m2 Zakres zamówienia obejmuje wszystkie elementy wg Tabeli Elementów Rozliczeniowych oraz następujące prace i związane z tym koszty: sporządzenie planu BIOZ, organizację i utrzymanie zaplecza budowy, zasilanie w wodę i energię placu budowy oraz opłaty za zużytą wodę do prób szczelności, celów socjalnych i produkcyjnych, wszystkie prace geodezyjne związane z wytyczeniem, pomiarami powykonawczymi i dokumentacją powykonawczą całości realizowanego zadania w tym wykonanie map powykonawczych, uzyskanie zgody właścicieli poszczególnych dróg na zajęcie pasa drogowego wraz ze sporządzeniem i uzyskaniem dla tego celu niezbędnych dokumentów, oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót zgodnie z projektem organizacji ruchu, z zapewnieniem dojazdu do wszystkich posesji, koszty zajęcia terenu w tym pasa drogowego, zawiadomienie mieszkańców o prowadzonych robotach, odtworzenie nawierzchni pasa drogowego i odbiór przez Departament Inwestycji Miejskich i Zarządzania Drogami w Zielonej Górze, lub inną, właściwą dla danego terenu jednostkę administracyjną, wraz z uporządkowaniem terenu po robotach budowlanych, wywiezienie na wysypisko gruzu i innych materiałów rozbiórkowych wraz z kosztami wysypiska, utylizacji odpadów itp. koszty wszystkich nadzorów branżowych, których konieczność narzucają uzgodnienia projektu, oraz uzyskanie we własnym zakresie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót, uzyskanie protokołu odbioru końcowego zadania oraz udzielenie Zamawiającemu gwarancji jakości wykonanych robót na okres 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót, potwierdzonego protokołem odbioru Załącznikami do SIWZ są: Projekt budowlany w tym STWiOR, projekt wykonawczy dla ww. zadania oraz pomocniczo - tabela elementów rozliczeniowych robót. Tabela elementów rozliczeniowych stanowi materiał pomocniczy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego, nie stanowi podstawy wyceny..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.39.00 - 45.23.39.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie (jako wykonawca lub podwykonawca) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch oddzielnych zamówień na roboty budowlane, odpowiadające swym rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na budowie kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód do zbiornika podziemnego wykonanego ze skrzynek rozsączających, każda o wartości zadania min. 800 000 zł netto oraz złoży oświadczenie wg zał. nr 7 - Wykaz robót budowlanych, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie należy sumować wartości robót objętych odrębnymi zamówieniami w celu uzyskania wymaganej minimalnej wartości.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał średnio rocznie przynajmniej 10 pracowników, w tym przynajmniej 1 osobę kadry kierowniczej oraz złoży oświadczenie wg zał. nr 9.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą, odpowiedzialną za realizację zamówienia z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w wykonawstwie sieci wod-kan, która będzie sprawowała funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej - sanitarnej, zgodnie z wymogami ustawy z dn. 7.07.1994 r. - Prawo budowlane z późn. zm. oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa oraz złoży oświadczenie wg zał. nr 10 Wykaz osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na sumę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca załączy do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej jak 1.000.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oraz jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca załączy do oferty kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - skrócenie terminu - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015r. poz. 2164) dopuszcza wprowadzanie zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, na warunkach określonych we wzorze umowy § 17, stanowiącej Załącznik nr 16 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110a, 65-120 Zielona Góra..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2016 godzina 11:30, miejsce: Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110a, 65-120 Zielona Góra, sekretariat pok. nr 107 - piętro I.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.