Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Kielce: zakup wraz z dostawą preparatów dezynfekcyjnych do powierzchni, narzędzi i wyposażenia oraz dezynfekcji błon śluzowych i skóry dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Numer ogłoszenia: 136116 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii , ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: ww.bip.onkol.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą preparatów dezynfekcyjnych do powierzchni, narzędzi i wyposażenia oraz dezynfekcji błon śluzowych i skóry dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1 - preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów Załącznik nr 2- preparat dezynfekcyjny do powierzchni Załącznik nr 3- Preparaty zalecane przez producentów sprzętu do myjni endoskopów Załącznik nr 4- preparaty zalecane przez producentów sprzętu do automatów do Centralnej Stacji Łóżek Załącznik nr 5- preparaty zalecane przez producentów sprzętu do myjni w Zakładzie Panedoskopii Załącznik nr 6- preparaty zalecane przez producentów sprzętu dla Działu Nefrologii Załącznik nr 7- Preparat do myci chirurgicznego i higienicznego oraz pielęgnacji rąk w gabinetach zabiegowych. Załącznik nr 8- Preparaty do mycia rąk w strefie Bloku Operacyjnego . Załącznik nr 9- Preparat do myci chirurgicznego i higienicznego oraz pielęgnacji rąk w gabinetach zabiegowych Załącznik nr 10- Preparat do dezynfekcji małych powierzchni i sprzętu medycznego w Dziale Rehabilitacji Załącznik nr 11- Sporal S Załącznik nr 12- preparat do dezynfekcji ścieków Załącznik nr 13-Dezynfekcja błon śluzowych i skóry.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 9.888,00 ZŁ./DLA ZAŁĄCZNIKÓW OD 1-13/III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu Art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i2 Prawo zam. pub. 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. na podstawie art. 24 ust.1 i2 Prawo zam. pub.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) druk Oferta 2) formularz cenowy oferty 3) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawa Zamówień Publicznych. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług. 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej-odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 6) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 7) dowód wniesienia wadium 8) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- min 2 dostawy zbliżone do przedmiotu zamówienia 9) koncesja lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej- w przypadku braku konieczności posiadania - oświadczenie ( którego Załącznika dotyczy ). 10) Potwierdzić stosownym dokumentem działanie bójcze oferowanych środków wymaganego spektrum poparte opinią np. PZH lub sprawozdaniem z badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ( odpowiednie stosowanie §67 rozp. Ministra Zdrowia z dn. 11.08.2005r( Dz. Ust 160 poz. 1358) - pogrupowany i oznaczony zgodnie z Załącznikiem 11) Potwierdzenie wpisu do rejestru Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku braku konieczności posiadania - oświadczenie. dot. Zał. 1,2,3,4,5,6,10,11,12,13. - pogrupowany i oznaczony zgodnie z Załącznikiem 12) Karta charakterystyki proponowanego preparatu dot. Załączników 1,2,3,4,5,6,10,11,12,. 13) Katalog lub folder w języku polskim dla każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierający opis składu jakościowego, ilościowego i spektrum działania dot. Załączników od 1-13 14) Zgłoszenie do Krajowego Systemu Informacji o Kosmetykach ( dot. Załączników nr 7,8,9). 15 ) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896). CE dot. Załączników 1,2,3,4,5,6,10,11,12. -pogrupowane i oznaczone zgodnie z Załącznikiem -w przypadku braku konieczności posiadania -oświadczenie 16) oświadczenie, że asortyment zawarty w Załączniku nr 13 posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego zgodnie z ustawą- Prawo Farmaceutyczne z dn.6 września 2001r. ( Dz. U. 01.126.1381 z póź. zmianami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - STAŁOŚĆ CENY - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.onkol.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM ONKOLOGII UL ARTWIŃSKIEGO 3C KIELCE POK. NR 319/SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 10:00, miejsce: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM ONKOLOGII UL ARTWIŃSKIEGO 3C KIELCE POK. /SEKRETARIAT/POK. NR 212..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.06.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAŁĄCZNIK NR 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1 - preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. STAŁOSĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 2- preparat dezynfekcyjny do powierzchni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.36.31.60-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 3- Preparaty zalecane przez producentów sprzętu do myjni endoskopów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 4- preparaty zalecane przez producentów sprzętu do automatów do Centralnej Stacji Łóżek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 5- preparaty zalecane przez producentów sprzętu do myjni w Zakładzie Panedoskopii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 6- preparaty zalecane przez producentów sprzętu dla Działu Nefrologii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 7- Preparat do myci chirurgicznego i higienicznego oraz pielęgnacji rąk w gabinetach zabiegowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 8- Preparaty do mycia rąk w strefie Bloku Operacyjnego ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 9- Preparat do myci chirurgicznego i higienicznego oraz pielęgnacji rąk w gabinetach zabiegowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZAŁĄCZNIK NR 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 10- Preparat do dezynfekcji małych powierzchni i sprzętu medycznego w Dziale Rehabilitacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 11- Sporal S.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 12- preparat do dezynfekcji ścieków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 13-Dezynfekcja błon śluzowych i skóry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. STAŁOŚĆ CENY - 10
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i sukcesywne dostawy jednorazowych bronchoskopów dla potrzeb oddziałów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup lasera z wyposażeniem na potrzeby Poradni Okulistycznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w ramach realizacji zadania pn. "Inwestycje w ochronie zdrowia"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce" Odcinek 2 i Odcinek 4.
- "Budowa budynku nr 4 oraz drogi dojazdowej zlokalizowanych na działkach nr ewid. 1839/10 i 1839/12 obręb 0009 w Kielcach wraz z niezbędną infrastrukturą"
- Rozbudowa wejścia głównego wraz z dostosowaniem budynku Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a do przepisów przeciwpożarowych
- Usługa holowania i parkowania pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Kazimierzy Wielkiej o masie całkowitej do 3,5 tony
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C
- Dostawy środków dezynfekcyjnych
- Dostawy leków, preparatów do żywienia dojelitowego, surowców farmaceutycznych, kontrastów, płynów infuzyjnych oraz antybakteryjnego płynu do przepłukiwania cewników
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.