eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuchówPrzebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Zabłędzy o salę gimnastyczną - budowa sali gimnastycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-14

Tuchów: Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Zabłędzy o salę gimnastyczną - budowa sali gimnastycznej
Numer ogłoszenia: 136121 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73315 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchów, ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Zabłędzy o salę gimnastyczną - budowa sali gimnastycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia były roboty budowlane związane z budową sali gimnastycznej przy istniejącym budynku szkoły w Zabłędzy w zakresie: a. Roboty ogólnobudowlane związane z budową sali gimnastycznej /bez zagospodarowania terenu/ w tym roboty konstrukcyjne i wykończeniowe wewnątrz i na zewnątrz budynku łącznie ze schodami i opaską wokół sali gimnastycznej, b. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, zewnętrznej i wewnętrznej, c. Odwodnienie budynku sali gimnastycznej d. Wyposażenie sali gimnastycznej w niezbędny sprzęt sportowy w tym: - drabinki ścienne podwójne w ilości 5 szt., - kosze do gry w koszykówkę w ilości 2 szt. składane, - bramki do gry w piłkę ręczną w ilości 2 szt. kompletne, - oznakowanie boisk do gry w siatkówkę i piłkę ręczną, - elektroniczną tablice wyników sterowaną pilotem- standard, - słupki wraz z siatką wyposażoną w antenkę do gry w siatkówkę, - piłkochwyty za bramkami z polipropylenu bezwęzłowego oko 45x45 grubość fi 4mm. - siatki zabezpieczające okna sali gimnastycznej polipropylenu bezwęzłowego oko 45x45 grubość fi 4mm., - ławeczki i wieszaki w szatniach dla uczniów, e. Instalacje elektryczne sali gimnastycznej wraz z osprzętem, f. Instalacja c.o. sali gimnastycznej wraz z osprzętem, g. Instalacja gazowa sali gimnastycznej, odcinek zewnętrzny i wewnętrzny wraz z piecem gazowym, h. Instalacja wody sali gimnastycznej wraz z armatura sanitarną, i. Instalacja wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej wraz z osprzętem, j. Instalacja sanitarna sali gimnastycznej wraz urządzeniami sanitarnymi i odcinkiem zewnętrznym, 1. Zakres robót winien być wykonany w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dla tego typu robót, łącznie z robotami towarzyszącymi, oraz na warunkach określonych w projekcie umowy. 2. Wykonawca robót budowlanych przy składaniu i wycenie ofert winien uwzględnić specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty, certyfikaty dopuszczające ich do stosowania oraz gwarancje na wszystkie zamontowane urządzenia. Transport materiałów na plac budowy /miejsce wbudowania/, oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania obciążają wykonawcę robót. 5. Użyte materiały powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, 6. Użyte materiały winne posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów /śmieci, gruzu, itp./ zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, oraz udokumentowania tych czynności na każdorazowe żądanie Zamawiającego. 8. Prace budowlane należy realizować z uwzględnieniem przepisów BHP i szczególnego zabezpieczenia robót. 9. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z wymienionymi warunkami technicznymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 10. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest umieścić tablice informacyjne i ostrzegawcze w miejscu prowadzenia robót - obiekt szkolny. 12. Wykonawca zobowiązany jest właściwie zabezpieczyć i oznakować teren budowy - prowadzonych prac budowlanych. 13. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe i wynikłe na terenie budowy, od daty protokolarnego przejęcia placu budowy przez Wykonawcę, do daty protokolarnego oddania budowy /odbioru końcowego robót/. 14. Wymaga się aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny cały czas na budowie w trakcie wykonywania wszelkich prac budowlanych. 15. Zamawiający zastrzega, że wbudowane materiały i urządzenia muszą odpowiadać wymaganiom zawartym w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. 16. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji obejmującej komplet wszystkich dokumentów wymaganych przepisami prawa i postanowieniami zawartej umowy, a w szczególności: - kosztorys powykonawczy z uwzględnieniem nazw materiałów, - dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie zastosowanych wyrobów i materiałów budowlanych. - atesty i certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną wbudowanych materiałów, - przekazaną dokumentację techniczną 17. Wykonawca przed zgłoszeniem zadania do odbioru końcowego musi na własny koszt dokonać wszystkich odbiorów technicznych wymaganych przepisami Prawa budowlanego. 18. Koszty powyższych odbiorów należy doliczyć do kosztów realizacji zadania, objętych ofertą. 19. Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia. 20. Okresy gwarancji udzielone przez podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez wykonawcę. 21. Okresy gwarancji na wszystkie pozostałe elementy niewchodzące w zakres opisany powyżej, a składające się na odbiór całości zamówienia, odpowiadają co najmniej okresowi gwarancji udzielanemu prze /Wystawców gwarancji/ i wykonawcę. 22. Wszystkie karty i warunki gwarancji, w tym gwarancja na wykonanie przedmiotu zamówienia będą przekazane łącznie z dokumentacją, odbiorową i dołączone do protokołu odbioru końcowego robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Budowlano - Transportowe Stanisław Onak, Barbara Stanaszek Sp.J, ul. Tuchowska 25A, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 794798,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 866704,73

  • Oferta z najniższą ceną: 841647,72 / Oferta z najwyższą ceną: 1290988,63

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.