Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-19
Zbuczyn: Remonty dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Zbuczyn
Numer ogłoszenia: 136144 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Zbuczyn , ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie, tel. 025 6416390, faks 025 6416390.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Zbuczyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Zbuczyn Zadanie I - Remont drogi powiatowej Izdebki Kosny - Błażeje - 1300 mb x 5 mb, Zadanie II - Remont drogi powiatowej we wsi Rzążew - 600 mb x 5 mb, Zadanie III - Remont drogi gminnej we wsi Rzążew - 1205 mb x 5 mb, Zadanie IV - Remont drogi gminnej we wsi Grodzisk Kolonia - 750 mb x 5 mb, Zadanie V - Remont drogi gminnej we wsi Modrzew - 2590 mb x 5 mb, Zadanie VI - Remont drogi gminnej do wsi Stary Krzesk - 780 mb x 5 mb, Zadanie VII - Remont drogi gminnej do wsi Sobicze - 1010 mb x 5 mb, Zadanie VIII - Remont drogi gminnej ul. Północna w Zbuczynie - 520 mb x 5 mb.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Remonty dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Zbuczyn
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla zadania Nr 2, 4, 6, 8,w wysokości: po 5.000,00 słownie: pięć tysięcy, dla każdego zadania, dla zadań Nr 1, 3, 7,w wysokości: po 10.000,00 słownie: dziesięć tysięcy dla każdego zadania i dla zadania 5 w wysokości 15.000,00 słownie: piętnaście tysięcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonywali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, -
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony Formularz ofertowy - podpisany przez wykonawcę - według załącznika Nr 1, A.2) Przedmiary robót załącznik Nr 2 lit a-h A.3.) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - według załącznika Nr 3 Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - według załącznik nr 5
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbuczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Remont drogi powiatowej Izdebki Kosny - Błażeje - 1300 mb x 5 mb,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Remont drogi powiatowej Izdebki Kosny - Błażeje - 1300 mb x 5 mb,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Remont drogi powiatowej we wsi Rzążew - 600 mb x 5 mb,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - Remont drogi powiatowej we wsi Rzążew - 600 mb x 5 mb,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Remont drogi gminnej we wsi Rzążew - 1205 mb x 5 mb,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III - Remont drogi gminnej we wsi Rzążew - 1205 mb x 5 mb,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - Remont drogi gminnej we wsi Grodzisk Kolonia - 750 mb x 5 mb,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV - Remont drogi gminnej we wsi Grodzisk Kolonia - 750 mb x 5 mb,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - Remont drogi gminnej we wsi Modrzew - 2590 mb x 5 mb,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie V - Remont drogi gminnej we wsi Modrzew - 2590 mb x 5 mb,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI - Remont drogi gminnej do wsi Stary Krzesk - 780 mb x 5 mb,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VI - Remont drogi gminnej do wsi Stary Krzesk - 780 mb x 5 mb,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie VII - Remont drogi gminnej do wsi Sobicze - 1010 mb x 5 mb,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VII - Remont drogi gminnej do wsi Sobicze - 1010 mb x 5 mb,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie VIII - Remont drogi gminnej ul. Północna w Zbuczynie - 520 mb x 5 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VIII - Remont drogi gminnej ul. Północna w Zbuczynie - 520 mb x 5 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ZBUCZYN
- Budowa studni głębinowych na potrzeby komunalnego ujęcia wód podziemnych w miejscowości Tarcze
- Budowa drogi dla pieszych
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Grodzisk
więcej: przetargi ZBUCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 118456D oraz 118459D - ul. Kąpielowa i ul. Słoneczna w Srebrnej Górze
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1268B Babiki - Szczęsnowicze - Knyszewicze z wyłączeniem robót bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego
- PRZEBUDOWA Z ROZBUDOWĄ DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH DZ. NR 937 W PAWŁOWICZKACH
- Budowa parkingu przy ul. Lipskiej w Starym Sącz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.