eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrnetaRemont budynku mieszkalnego jednorodzinnego - leśniczówki Bażyny położonej w miejscowości Chwalęcin nr 11, działka nr 3278/7 ( 2710/3/2008 )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Orneta: Remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego - leśniczówki Bażyny położonej w miejscowości Chwalęcin nr 11, działka nr 3278/7 ( 2710/3/2008 )
Numer ogłoszenia: 136146 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Orneta, ul. 1 Maja 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421149, fax 055 2422902.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl/orneta

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego - leśniczówki Bażyny położonej w miejscowości Chwalęcin nr 11, działka nr 3278/7 ( 2710/3/2008 ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi budowlane polegające na: przebudowie i rozbudowie istniejącego budynku mieszkalnego, jednorodzinnego - leśniczówki z wydzieloną kancelarią.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 100,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1.2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.2. przy wykonywanych pracach zatrudnią pracowników nadzoru posiadających uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji projektowej, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 89 poz. 414 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. z późn. zm.), 1.2.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.2.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.2.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.3. udzielą gwarancji na 3 lata, 1.4. spełnią wymagania dotyczące wadium, 1.5. przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 1.6. dołączą do oferty wszystkie wymagane dokumenty, 1.7. zobowiążą się do zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia w/w warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o załączone do oferty dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych ( wzór wg załącznika nr 2 do siwz ). 5. Wykaz osób oraz personelu kierowniczego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówie-nia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz przeciętna liczba zatrudnionych w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( wzór wg załącznika nr 3 do siwz ). 6. Wykaz podwykonawców - jeżeli wykonawca zamierza wykonać zamówienie z ich udziałem wraz z nazwą i adresem oraz wskazanie w ofercie zakresu robót, których wyko-nanie zamierza powierzyć podwykonawcy; wartość robót, dokumenty potwierdzające upraw-nienia do wykonywania powierzonych prac, oraz oświadczenie podwykonawcy o zobowiązaniu do współpracy (wzór wg załącznika nr 4 i 5 do siwz). 7. Potwierdzenie posiadanych uprawnień - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wy-konywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8. Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat, przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom bu-dowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( wzór wg załącznika nr 6 do siwz ). Należy załączyć dokumenty potwierdzają-ce, że roboty zostały wykonane należycie. 9. Parafowany na każdej stronie oraz podpisany i opieczętowany na ostatniej stronie wzór umo-wy (wg załącznika nr 7 do siwz). 10. Oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków projektu umowy, oraz wskaźniki do wyce-ny robót (wzór wg załącznika nr 8 do siwz). 11. Kosztorys ofertowy szczegółowy opracowany zgodnie z załączonym do specyfikacji przed-miarem robót ( wykaz w załączniku nr 10 do siwz ). Zastosowanie innych ilości robót, skutkuje odrzuceniem oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/orneta

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Orneta 11-130 Orneta ul. 1-go Maja 26 Adres strony internetowej: http://www.olsztyn.lasy.gov.pl/orneta E-mail: orneta@olsztyn.lasy.gov.pl Godziny urzędowania: 7:00 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Orneta 11-130 Orneta ul. 1-go Maja 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 11.08.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.