eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUtrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-22

Łódź: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych
Numer ogłoszenia: 136147 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi , ul. Solna 14, 91-423 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 235 48 00, faks 42 235 48 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.melioracja.lodzkie.pl; www.bip.melioracja.lodzkie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • z uwagi na przedmiot zamówienia (działalność nie wymagająca posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji) nie zachodzi konieczność konkretyzowania przedmiotowego warunku. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek, jeżeli złoży odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje przedmiotowego warunku. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek, jeżeli złoży odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje przedmiotowego warunku. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek, jeżeli złoży odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje przedmiotowego warunku. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek, jeżeli złoży odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje przedmiotowego warunku. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek, jeżeli złoży odpowiednie oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie). Uwaga: wspólnicy spółki cywilnej nie mają obowiązku ustanawiania pełnomocnika w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż każda czynność prawna zostanie dokonana przez wszystkich wspólników spółki cywilnej. W takim przypadku wszystkie oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej - chyba, że umowa regulująca współpracę wspólników spółki cywilnej stanowi inaczej. Wówczas wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej, 2) formularze stanowiące Załączniki nr 2a, 3, 4, 5 do siwz podpisuje pełnomocnik, 3) formularz stanowiący Załącznik nr 2b do siwz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisuje oddzielnie - powyższy zapis ma zastosowanie także w odniesieniu do wspólników spółki cywilnej, 4) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę - z wyłączeniem Załącznika nr 2b do siwz - w miejscu wykonawca należy wpisać dane dot. konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczy części (obiektów): 4-11: zmiana wynagrodzenia umownego: rozliczenie końcowe robót nastąpi w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym oraz ilości jednostek rzeczowych faktycznie wykonanych i potwierdzonych przez koordynatora.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.melioracja.lodzkie.pl; www.bip.melioracja.lodzkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-423 Łódź, ul. Solna 14, pokój nr 213, tel. (42) 235 48 00, 235 48 27, 235 48 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 07:45, miejsce: 91-423 Łódź, ul. Solna 14 pokój nr 405 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: rz. Ner Jaz Kazimierz, nr obiektu: KZ/331/27/I- Łd/1/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rz. Ner Jaz Kazimierz, lokalizacja: rzeka: rz. Ner, kilometraż: 82+940, gmina: Lutomiersk, powiat: pabianicki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rz. Ner Jaz Charbice Dolne, nr obiektu: KZ/331/27/I- Łd/2/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rz. Ner Jaz Charbice Dolne, lokalizacja: rzeka: rz. Ner, kilometraż: 78+165, gmina: Lutomiersk, powiat: pabianicki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: rz. Ner Jaz Charbice Górne, nr obiektu: KZ/331/27/I- Łd/3/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rz. Ner Jaz Charbice Górne, lokalizacja: rzeka: rz. Ner, kilometraż: 76+690, gmina: Lutomiersk, powiat: pabianicki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: rz. Pałusznica stopień, nr obiektu: KZ/331/27/I-Łd/4/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rz. Pałusznica stopień, lokalizacja: rzeka: rz. Pałusznica, kilometraż: 4+540, gmina: Dobroń, powiat: pabianicki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przelew wałowy do Kanału Moszczenica - Struga, nr obiektu: KZ/331/27/I-Pd/13/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przelew wałowy do Kanału Moszczenica - Struga, lokalizacja: rzeka: rz. Moszczenica, kilometraż: 18+216-18+271, gmina: Piątek, powiat: łęczycki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Naprawa przepustu, nr obiektu: KZ/331/27/I-Rm/1/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa przepustu, lokalizacja: rzeka: rz. Rylka, kilometraż: 26+920, gmina: Biała Rawska, powiat: rawski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Naprawa budowli, nr obiektu: KZ/331/27/I-Pt/6/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa budowli, lokalizacja: rzeka: rz. Bogdanówka, kilometraż: 4+330, 6+645, 6+950, gmina: Rozprza, Wola Krzysztoporska, powiat: piotrkowski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Naprawa kładki, nr obiektu: KZ/331/27/I-Pt/7/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa kładki, lokalizacja: rzeka: rz. Wolbórka, kilometraż: 17+820, gmina: Wolbórz, powiat: piotrkowski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Naprawa przepustów, nr obiektu: KZ/331/27/I-Pt/8/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa przepustów, lokalizacja: rzeka: rz. Brzezia, kilometraż: 2+832, 3+304, 3+560, 3+916, 4+275, 4+532, 4+815, 5+460, gmina: Drużbice, powiat: bełchatowski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Naprawa uszkodzonych wałów przeciwpowodziowych wraz z usunięciem tamy bobrowej na rzece Myi, nr obiektu: KZ/331/27/17/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa uszkodzonych wałów przeciwpowodziowych wraz z usunięciem tamy bobrowej na rzece Myi, lokalizacja: rzeka: rz. Myja, kilometraż: P-3+800-3+900 L- 0+200 tama bobrowa 0+450, gmina: Sieradz, powiat: sieradzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Naprawa uszkodzonych wałów przeciwpowodziowych - obiekt Warta II i obiekt Woźniki - Nobela, nr obiektu: KZ/331/27/18/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa uszkodzonych wałów przeciwpowodziowych - obiekt Warta II i obiekt Woźniki - Nobela, lokalizacja: rzeka: rz. Warta, kilometraż: P - 4+050, 4+650; P - 15+300-15+320 15+600-15+630, gmina: Zapolice, powiat: zduńskowolski, gmina: Warta, powiat: sieradzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.