Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-27
Jarosław: Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego
typu śmieciarka
Numer ogłoszenia: 136168 - 2016; data zamieszczenia: 27.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o. , ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6212560, faks 016 6215297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.jaroslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Komunalna - 100% udziału Gminy Miejskiej Jarosław.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka na podwoziu samochodu ciężarowego, przeznaczonych do odbioru odpadów komunalnych z pojemników uniwersalnych o pojemności od 120 do 1100 l. Wymagania techniczne pojazdu będącego przedmiotem zamówienia I. PARAMETRY PODWOZIA 1) Podwozie o dmc 26 t przystosowane do zabudowy bezpylnej, 2) Układ napędowy 6x2*4 ( druga oś napędowa, trzecie skrętna 3) Rozstaw osi pojazdu w przedziale 3700 do 3900 mm 4) Zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył 5) Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej, 6) Pojazd wyposażony w hamulce tarczowe, EBS, system kontroli trakcji, systemy bezpieczeństwa biernego zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi, 7) Nośność osi przedniej min. 8000 kg 8) Nośność osi tylnej napędowej min 12000 kg 9) Nośność osi trzeciej min 8000 kg 10) Ogumienie 315/80R22,5 o rzeźbie bieżnika regionalnym, 11) Zderzak przedni plastikowy 12) Silnik o zapłonie samoczynnym i mocy min 320 KM o pojemności powyżej 9 litrów i momencie obrotowym min 1600 Nm 13) Norma emisji spalin Euro 6 14) Wydech spalin dolny 15) Silnik wyposażony w przystawkę odbioru mocy od silnikową napędzającą zabudowę bezpylną 16) zbiorniki paliwa o pojemności min 200 litrów 17) skrzynia biegów manualna z systemem automatycznej zmiany biegów dla skrzyń manualnych lub automatyczna , bez pedału sprzęgła wyposażona w bieg pełzający umożliwiający manewrowanie z małymi prędkościami, 18) system zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach i wspomagający ruszanie pod wzniesienia 19) kabina dzienna 3 osobowa w kolorze RAL 2003. Przestrzeń za fotelami kierowcy i ławki pasażerów umożliwiająca przechowywanie wyposażenia oraz ubrań, 20) siedzenia w układzie 1+2 21) klimatyzacja 22) elektrycznie sterowane szyby 23) elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne 24) reflektory halogenowe H7z LED światłami do jazdy dziennej, 25) światła przeciwmgielne przednie 26) radio z odtwarzaczem MP3 27) immobilizer fabryczny 28) tachograf + kalibracja 29) gniazdo elektryczne 12V 30) pojazd wyposażony w fabryczne osłony boczne antyrowerowe oraz błotniki, 31) wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim, II. PARAMETRY UWZGLĘDNIAJĄCE ZABUDOWĘ ŚMIECIARKI 1) Zabudowa fabrycznie nowa 2) Skrzynia ładunkowa o przekroju owalnym , sztywna konstrukcja stalowa nie podlegająca odkształcaniu, całkowicie spawana, szczelna, 3) Właz konserwacyjny usytuowany po prawej stronie w kierunku jazdy z zabezpieczeniem zgodnym z EN-1501-1, 4) Pojemność skrzyni ładunkowej: min. 20m3 5) Zabudowa montowana na dzielonej ramie pośredniej, połączona elastycznie z podwoziem , 6) Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze RAL 2011 7) Objętość kosza zasypowego min. 1,8 m3 8) Odwłok w całości wykonany spawem ciągłym , zamontowany z tyłu skrzyni ładunkowej otwierany do góry, 9) Szczelne połączenie odwłoka ze skrzynia ładunkową, 10) Składana krawędź załadunku, 11) Unoszenie wrzutnika po włączeniu biegu wstecznego, 12) Podnoszenie odwłoka za pomocą siłowników umieszczonych na zewnątrz zabudowy, 13) Automatyczne blokowanie odwłoka 14) Dno wanny zasypowej wykonane z jednego kawałka blachy trudnościeralnej o grubości min. 8 mm, pozostałe elementy odwłoka wykonane z blachy o podwyższonej odporności na ścieranie o grubości min. 6mm, 15) Podłoga skrzyni ładunkowej wklęsła bez wewnętrznych usztywnień , wykonana z maksymalnie dwóch arkuszy blachy trudnościeralnej o grubości min. 4 mm, 16) Króciec odpływowy z dna skrzyni ładunkowej na bio odcieki, 17) Ściany zabudowy wykonane z jednego arkusza blachy trudnościeralnej , każda o gru-bości min. 4 mm, 18) Mechanizm zgniatania liniowo - płytowy, czyli tzw. szufladkowy, 19) Uszczelka dookoła płyty wypychającej, 20) Prowadnice płyty wypychającej na ścianach bocznych, 21) Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5 w zależności od rodzaju odpadów, 22) Możliwość zmiany ciśnienia ( stopnia zagęszczenia w układzie hydraulicznym ; przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na kilka wariantów, 23) Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 litrów z klapą półokrągłą i płaską ( listwa grzebieniowa dla pojemników 2 i 4 kołowych ( MGB ) od 60 do 1100 l oraz składane ramiona dla pojemników 1100 l ) , przystosowane do montażu dynamicznego systemu wagowego oraz systemu identyfikacji pojemników RFID, 24) Wrzutnik mocowany do odwłoka na śrubach w pełni demontowalny , w całości ocynkowany i lakierowany, 25) Maksymalny czas cyklu opróżniania pojemników : a) 120 litrów - 8 sekund b) 1100 litrów - 11 sekund 26) Cykl opróżniania pojemników ( podnoszenie , opróżnianie , odstawienie odbywa się bez podnoszenia obrotów silnika, 27) Urządzenie do otwierania klap pojemników 1100 litrów , 28) Skrzynka sterownicza umieszczona po prawej stronie wrzutnika musi być zamontowana na odchylanym ramieniu i posiadać min. funkcje: sterowania wrzutnikiem, start prasy , sygnał dźwiękowy, wyłącznik bezpieczeństwa, 29) Sterowanie wrzutnika po obu jego stronach 30) Pompa hydrauliczna do napędu zabudowy zamontowana bezpośrednio na przystawce odbioru mocy, 31) Sterowanie hydrauliczne wrzutnika proporcjonalne, 32) Funkcja otrzepywania pojemników, 33) Siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, 34) Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, 35) Króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, 36) Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy, 37) Min. dwa wyłączniki bezpieczeństwa umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden wyłącznik bezpieczeństwa w kabinie kierowcy, 38) Sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego, 39) Sterowanie ręczne, 40) Sterowanie płytą wypychająca wysuwanie i wsuwanie z pulpitu sterowniczego znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy, 41) Terminal obsługi zabudowy w kabinie kierowcy , 42) Układ zwalniający i zatrzymania awaryjnego zgodny z EN 1501-1, 43) Zamykanie odwłoka od wewnątrz poprzez terminal obsługi zabudowy oraz od zewnątrz obsługa dwuręczna zgodnie z EN 1501-1, 44) Układ centralnego smarowania na smar nieprogresywny z elektronicznym sterowaniem i rejestracją pracy systemu - zmiana częstotliwości smarowania w kabinie kierowcy w min. 3 zakresach ( informacją o min stanie smaru w zasobniku , system alarmowy, brak ciśnienia przerwana linia główna smarowania) 45) Możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy, 46) Oświetlenie według obowiązujących obecnie przepisów - LED i dwie lampy robocze z tyłu 47) Pasy odblaskowe ( ostrzegawcze ) na kabinie i odwłoku, 48) Błotnik kół tylnych z chlapaczami, 49) Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami ( jazda do przodu przy obciążonym stopniu max.30 km/h, jazda do tyły niemożliwa) , 50) Uchwyt do mocowania miotły i łopaty 51) Zbiornik na wodę do umycia rąk 52) Zainstalowany sygnał dźwiękowy przy jeździe pojazdu do tyłu, 53) Zabudowa musi posiadać znak CE, Wykonawca dostarczy znak zgodności, 54) Zabudowa wykonana zgodnie z obecnie obowiązującymi normami , III. WYPOSAŻENIE DODATKOWE POJAZDU 1) podnośnik hydrauliczny dostosowany do pojazdu 2) dwa kliny pod koła 3) apteczka 4) gaśnica zamontowana w kabinie pojazdu 5) trójkąt ostrzegawczy 6) klucz do kół 7) komplet kluczy naprawczych 8) przewód do pompowania kół 9) dywaniki gumowe 10) belka świetlna LED z logo firmy, 11) wyjście GPS 12) radio CB 13) lampa kogut z przodu i z tyłu IV. WYMAGANE DOKUMENTY 1) Instrukcja obsługi podwozia (w języku polskim) 2) Instrukcja obsługi, eksploatacji i konserwacji zabudowy (w języku polskim) 3) Katalog części zamiennych dla podwozia i zabudowy (w języku polskim) 4) Książka gwarancyjna podwozia 5) Książka gwarancyjna zabudowy 6) Świadectwo homologacji dla skompletowanego pojazdu ważne w dniu składania ofert V. WARUNKI DODATKOWE 1. Gwarancja na całe podwozie oraz zabudowę musi być zgodna z gwarancją producenta (minimum 24 miesiące), w tym zabezpieczenie antykorozyjne zabudowy minimum 60 miesięcy. 2. W okresie gwarancji przeglądy w cenie pojazdu 3. Czas fizycznej reakcji serwisu zabudowy (tj. przyjazd na miejsce awarii) do 48 godzin od daty zgłoszenia awarii. 4. Czas naprawy zabudowy (tj. od momentu przyjazdu na miejsce awarii do oddania zdol-nego do użytkowania pojazdu) do 72 godzin. 5. Pojazd musi mieć możliwość zamontowania (bez utraty gwarancji) stosowanego u Za-mawiającego systemu monitorowania pojazdu GPS (lub równoważnego). 6. Wykonawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny oraz dostępność części zamiennych przez okres nie krótszy niż 10 lat. 7. Koszty dostarczenia nowego pojazdu do siedziby Zamawiającego obciążają Wykonawcę. 8. Wykonawca w dniu odbioru musi przeszkolić 6 pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi kompletnego pojazdu oraz wystawić zaświadczenia o ukończeniu przeszkolenia. 9. Wykonawca w trakcie trwania gwarancji w terminie uzgodnionym z Zamawiającym musi przeszkolić 3 pracowników Serwisu Zamawiającego w zakresie diagnostyki i napraw po-gwarancyjnych całego pojazdu (podwozia i zabudowy), dostarczyć potrzebną dokumentację serwisową w zakresie diagnostyki i napraw oraz wystawić zaświadczenia o ukończeniu przeszkolenia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia z art. 22 ust.1 pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępo-waniu o udzielenie zamówienia z art. 22 ust.1 pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia z art. 22 ust.1 pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia z art. 22 ust.1 pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia z art. 22 ust.1 pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zmiana istotnych postanowień (w tym również terminu realizacji zamówienia) zawartej umowy może nastąpić ze względu na: 1) zawieszenie przez Zamawiającego wykonania zamówienia, 2) wystąpienie siły wyższej mającej wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) zmianę sposobu finansowania zadania przez Zamawiającego, 4) konieczność zmiany nazwy zadania, 5) zmianę osób reprezentujących strony umowy, 6) wystąpienie okoliczności mających wpływ na realizację umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe 2. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić na pisemny wniosek jednej ze stron i przy akceptacji drugiej strony. Wniosek winien zawierać uzasadnienie konieczności dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu
Sp. z o.o., ul. Przemyska 15, w pok.208.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o, ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław (sekretariat pok.206).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na cmentarzach komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów w 2025 r.
- Świadczenie usługi sprzątania budynków dydaktycznych PANS w Jarosławiu
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych stanowiących własność Gminy Jarosław i jednostek organizacyjnych
- Zakup ciągnika komunalnego wraz z pługiem do śniegu, rozsiewaczem i łyżką do ładowania - powtórka
- Tworzenie miejsc opieki w Miejskim Żłobku Radosny Zakątek w Jarosławiu. Wykonanie projektu na: "Opracowanie dokumentacji dla Miejski Żłobek Radosny Zakątek w Jarosławiu".
- Oczyszczanie mechaniczne ulic i placów gminnych na terenie miasta Jarosławia wraz z opróżnianiem koszy ulicznych przy tych ulicach.
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa fabrycznie nowego samochodu skrzyniowego z urządzeniem HDS z podwyższonymi burtami, zakup w formie leasing operacyjnego dla Czysty Region Sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa formie leasingu operacyjnego fabryczne nowego pojazdu elektrycznego z homologacją ciężarową N2 wraz z ładowarkami do naładowania baterii pojazdu służący do zbierania odpadów komunalnych
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.