Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-15
Jelenia Góra: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSW w Jeleniej Górze oraz Centrum Usług Medycznych i Profilaktyki Zdrowotnej Przedwiośnie w Kowarach w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 136171 - 2015; data zamieszczenia: 15.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Jeleniej Górze , ul. Cieplicka 69-71, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 6435700, faks 75 6435741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSW w Jeleniej Górze oraz Centrum Usług Medycznych i Profilaktyki Zdrowotnej Przedwiośnie w Kowarach w 2016 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa surowców i produktów spożywczych na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSW w Jeleniej Górze oraz C.U.M.i P.Z. Przedwiośnie w Kowarach w 2016 roku. Szczegółowo przedstawione w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g i 1h do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Dostawy będą realizowane cząstkowo na podstawie składanych telefonicznie przez osoby upoważnione zamówień ilościowo-asortymentowych. 3. Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego produkty spożywcze własnym transportem wraz z rozładunkiem i na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 4. Dostawa towaru do magazynów kuchni Szpitala zlokalizowanych w siedzibie Zamawiającego, tj. w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSW w Jeleniej Górze, przy ul Cieplickiej 69-71 w budynku B - do wskazanego magazynu w godzinach od 7:00 do 13:00 lub do magazynów C.U.M.i P.Z. Przedwiośnie w Kowarach przy ul. Górniczej 22 zlokalizowanych w budynku głównym Centrum w godz. od 7:00 do 15:00. 5. Realizacja zamówienia powinna nastąpić najpóźniej w następnym dniu od złożenia zamówienia. 6. Za datę i miejsce dostawy uważa się wydanie towaru osobie upoważnionej do odbioru towaru. 7. Przyjęcie towaru musi być poprzedzone badaniem ilościowo-jakościowo-asortymentowym, którego dokona uprawniona osoba ze strony Zamawiającego. 8. Towar dostarczony w uzgodnionych opakowaniach, powinien mieć na opakowaniu nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji i datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do ilości przedmiotowego asortymentu oraz cykliczności dostaw. 10. Dostarczone produkty powinny spełniać najwyższe normy jakościowe wagowe wymagane dla danej grupy asortymentu, terminy przydatności do spożycia oraz wymogi sanitarno-epidemiologiczne konieczne do zapewnienia higieny przy dostawach artykułów spożywczych wymagających chłodzenia, nie wymagających chłodzenia. Dostarczone produkty powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny, wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunków przechowywania, terminie przydatności do spożycia. Produkty powinny być bez oznak nadpsucia i nieuszkodzone fizycznie. 11. W przypadku braków asortymentowych wykonawca ma obowiązek informowania o tym na piśmie, umożliwiając zamawiającemu dokonywanie zakupów u innego dostawcy, na podstawie art. 67, ust.1 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 12. Jeżeli nastąpi sytuacja braku przedmiotu zamówienia wymienionego w specyfikacji wykonawca zobowiązuje sie zapewnić zamiennik po uprzednim wyrażeniu zgody przez zamawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na produkty spożywcze - co najmniej identycznych pod względem składu, właściwości odżywczych, parametrów smakowych, terminu przydatności do spożycia itp.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.81.00.00-9, 03.20.00.00-3, 15.33.11.70-9, 15.22.00.00-6, 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.85.12.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26 ust. 2d Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ, 3. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym - załącznik nr 6 do SIWZ, 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 5. Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do n - wypełnione i podpisane przez wykonawcę - załączniki od 1a do 1h do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Wydłużenie terminu płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmsw.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Jeleniej Górze, ul. Cieplicka 69-71, budynek E, I piętro, pokój 108.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Jeleniej Górze, ul. Cieplicka 69-71, budynek E, I piętro, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe, wędliny drobiowe i wieprzowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużenie terminu płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużenie terminu płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warzywa i owoce surowe i suszone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce cytrusowe, owoce inne niż tropikalne, owoce pestkowe, warzywa strączkowe suszone, warzywa liściaste, warzywa kapustne, kapusta kiszona, ogórek kiszony..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużenie terminu płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warzywa i owoce mrożone, ryby..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa mrożone, ryby mrożone, ryby przetworzone i konserwowane..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużenie terminu płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne produkty spożywcze, kakao, wyroby cukiernicze, kawa, herbata, sosy, przyprawy i zioła, zupy i buliony, owoce konserwowane, owoce suszone, soki, napoje i woda mineralna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłuzenie terminu płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nabiał i jego przetwory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko, śmietana, twaróg, sery, jogurty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużenie terminu płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja konsumpcyjne świeże klasy L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużenie terminu płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyroby garmażeryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty z ciasta makaronowego, ciasta makaronowe nadziewane..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.12.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużenie terminu płatności - 5
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Lubachów - wymiana zasuwy sercowej na rurociągu głównym na zawór motylowy DN 1800
- Dostosowanie w pomieszczeniach Zakładu Przyrodoleczniczego instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z odzyskiem ciepła do obowiązujących przepisów prawa.
- Odnowienie oznakowania poziomego na terenie miasta Jelenia Góra
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
- EW Pilchowice II - prace odtworzeniowe po przejściu fali powodziowej - kanał odpływowy, plac manewrowy
- ZAGOSPODAROWANIE PLACU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE 12 W JELENIEJ GÓRZE - "BEZPIECZNA STREFA RELAKSU, WYPOCZYNKU I ZABAW POD CHMURKĄ"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pieczywa i drożdży piekarniczych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 29 w Chorzowie, ul. Lwowska 36 - I/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.