eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzinRemont nawierzchni na terenie miasta ¦wiebodzin w roku 2016 z podzia³em na 2 grupy

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-07-14

¦wiebodzin: Remont nawierzchni na terenie miasta ¦wiebodzin w roku 2016 z podzia³em na 2 grupy
Numer og³oszenia: 136177 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont nawierzchni na terenie miasta ¦wiebodzin w roku 2016 z podzia³em na 2 grupy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni na terenie miasta ¦wiebodzin w roku 2016 z podzia³em na 2 grupy: 1.1. Grupa 1 obejmuj±ca wykonanie: 1) Zadanie 1: Remont ul. Szkolnej, polegaj±cy m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na ¶redni± grubo¶æ 3 cm o pow. ok. 360 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsj± asfaltow± podbudowy o pow. ok. 2227,5 m2, c) rozbiórce chodników i zjazdów z materia³ów betonowych o pow. ok. 93 m2, d) rozbiórce krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 396 m, e) wykonaniu chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej o pow. ok. 270 m2, f) ustawieniu krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 396 m, g) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ¶cieralnej o pow. ok. 2227,50 m2, h) regulacji pionowej kratek ¶ciekowych ulicznych oraz studzienek telefonicznych, dla w³azów kana³owych i zaworów wodoci±gowych lub gazowych w ilo¶ci ok. 24 szt. 2) Zadanie 3: Remont nawierzchni placu przy Gimnazjum nr 1, polegaj±cy m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na ¶redni± grubo¶æ 3 cm o pow. ok. 55 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsj± asfaltow± podbudowy o pow. ok. 860 m2, c) rozbiórce nawierzchni z betonu o pow. ok. 150 m2, d) rozbiórce krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 60 m, e) ustawieniu krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 60 m, f) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ¶cieralnej o pow. ok. 860 m2, g) regulacji pionowej kratek ¶ciekowych ulicznych oraz studzienek dla w³azów kana³owych w ilo¶ci ok. 11 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê zosta³ wskazany w Kosztorysach ofertowych - za³. nr 1a-1-1, 1a-1-3 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - za³. nr 16 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. lub 1.2. Grupa 2 obejmuj±ca wykonanie: 1) Zadanie 2: Remont ul. Poprzecznej, polegaj±cy m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na ¶redni± grubo¶æ 3 cm o pow. ok. 120 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsj± asfaltow± podbudowy o pow. ok. 750 m2, c) rozbiórce chodników i zjazdów z materia³ów betonowych o pow. ok. 258 m2, d) rozbiórce krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 140 m, e) wykonaniu chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej o pow. ok. 240 m2, f) ustawieniu krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 140 m, g) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ¶cieralnej o pow. ok. 750 m2, h) regulacji pionowej kratek ¶ciekowych ulicznych oraz studzienek telefonicznych, dla w³azów kana³owych i zaworów wodoci±gowych lub gazowych w ilo¶ci ok. 15 szt. 2) Zadanie 4: Remont nawierzchni drogi do budynku nr 4 na Os. Widok, polegaj±cy m.in. na: a) rozbiórce nawierzchni z p³yt kamiennych i p³yt drogowych typu JOMB o pow. ok. 126 m2, b) rozbiórce krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 5 m, c) ustawieniu krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 94 m, d) u³o¿eniu nawierzchni z p³yt a¿urowych typu MEBA / EKO i p³yt z rozbiórki typu JOMB o pow. ok. 153 m2, 3) Zadanie 5: Remont drogi wzd³u¿ bloku nr 5 i 12 na Os. Widok, polegaj±cy m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na ¶redni± grubo¶æ 3 cm o pow. ok. 160 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsj± asfaltow± podbudowy o pow. ok. 660 m2, c) rozbiórce nawierzchni z p³yt drogowych o pow. ok. 8 m2, d) rozbiórce ogrodzeñ o d³ugo¶ci ok. 100 m, e) rozbiórce krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 200 m, f) ustawieniu krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 200 m, g) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ¶cieralnej o pow. ok. 660 m2, h) regulacji pionowej kratek ¶ciekowych ulicznych oraz studzienek dla w³azów kana³owych i zaworów wodoci±gowych lub gazowych w ilo¶ci ok. 10 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê zosta³ wskazany w Kosztorysach ofertowych - za³. nr 1a-2-2, 1a-2-4 i 1a-2-5 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - za³. nr 16 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Wykonawca uwzglêdni w swojej ofercie, odrêbnie dla ka¿dego Zadania, wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia, a w szczególno¶ci koszty: a) wywiezienia materia³ów, gruzu i ¶mieci z terenu robót - je¿eli zajdzie taka potrzeba - w cenie nale¿y uwzglêdniæ transport do podmiotu zajmuj±cego siê odzyskiem odpadów lub transport i sk³adowanie na sk³adowisku odpadów - dot. tej czê¶ci materia³ów, które zgodnie z odrêbnymi przepisami zalicza siê do odpadów, b) zakupu i dostawy materia³ów, c) opracowania planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ), d) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót, e) opracowania, uzgodnienia i wprowadzenia projektu czasowej organizacji ruchu na Zadanie 1 (Grupa 1) i Zadanie 2 (Grupa 2), f) ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na minimaln± warto¶æ 100 000,00 z³ (Grupa 1), 60 000,00 z³ (Grupa 2), g) przeprowadzenia wszystkich prób, badañ, sprawdzeñ, przegl±dów, pomiarów i odbiorów niezbêdnych do przekazania do u¿ytkowania inwestycji, h) uporz±dkowania terenu po wykonaniu robót. 3. Wykonawca zrealizuje roboty z materia³ów w³asnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na w³asny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materia³ów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzglêdni w swojej ofercie.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: Grupa 1: 5 500,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy piêæset z³otych 00/100). Grupa 2: 3 500,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce piêæset z³otych 00/100). 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieni±dzu, - porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z pó¼n. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Gminy ¦wiebodzin Nr 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP). Dokument przelewu nale¿y opisaæ: Grupa 1: Wadium - Remont nawierzchni - Grupa 1, Grupa 2: Wadium - Remont nawierzchni - Grupa 2 Kopiê przelewu wadium nale¿y za³±czyæ do oferty. 4. Wadium w: - porêczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - porêczeniach nale¿y z³o¿yæ w oryginale w siedzibie Urzêdu Miejskiego w ¦wiebodzinie, I piêtro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzêdu. Kopiê dokumentu wadium nale¿y za³±czyæ do oferty. 5. Porêczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmowaæ winny czas zwi±zania Wykonawcy ofert± oraz zawieraæ informacje dotycz±ce zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 6. Termin wniesienia wadium - do dnia 29.07.2016 r. do godz. 12:00. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcê, który nie wniós³ wadium do dnia 29.07.2016 r. do godz. 12:00 wyklucza siê z postêpowania. 8. Wadium wnoszone w pieni±dzu uznane bêdzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wp³yniêcia na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu wyznaczonego na z³o¿enie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: 1. Grupa 1: co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni z masy bitumicznej o powierzchni co najmniej 800,00 m2 ka¿da, 2. Grupa 2: co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni z masy bitumicznej o powierzchni co najmniej 600,00 m2 ka¿da, 3. Gdy oferta sk³adana na Grupê 1 i Grupê 2 - o powierzchni tyle co suma wymagana dla poszczególnych grup, na które sk³adana jest oferta tj. co najmniej 1400,00 m2 ka¿da), wraz z dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego zosta³y wykonane, okre¶laj±cymi czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cymi, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Dowodami s±: a) po¶wiadczenie, b) inne dokumenty, je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa w lit. a). W przypadku, gdy Zamawiaj±cy - Gmina ¦wiebodzin jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w Za³±czniku nr 3 do SIWZ zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów, o których mowa powy¿ej. Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia ze wskazaniem zakresu dostêpnych Wykonawcy zasobów tych podmiotów, sposobu wykorzystania zasobów tych podmiotów, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki bêdzie ³±czy³ Wykonawcê z tymi podmiotami oraz zakresu i okresu udzia³u tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiaj±cy oceni spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu wg kryteriów: spe³nia - nie spe³nia. Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówieñ publicznych - Zamawiaj±cy wyklucza z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcê, który w okresie 3 lat przed wszczêciem postêpowania, w sposób zawiniony powa¿nie naruszy³ obowi±zki zawodowe, w szczególno¶ci, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ zamówienie, co Zamawiaj±cy jest w stanie wykazaæ za pomoc± dowolnych ¶rodków dowodowych, je¿eli Zamawiaj±cy przewidzia³ tak± mo¿liwo¶æ wykluczenia wykonawcy w og³oszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiaj±cy nie wyklucza z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, ¿e podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maj± zapobiec zawinionemu i powa¿nemu naruszaniu obowi±zków zawodowych w przysz³o¶ci oraz naprawi³ szkody powsta³e w wyniku naruszenia obowi±zków zawodowych lub zobowi±za³ siê do ich naprawienia.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazaæ spe³nianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Grupa 1: co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem w kierowaniu robotami po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych. 2. Grupa 2: co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem w kierowaniu robotami po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych. Wykonawca mo¿e polegaæ na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia ze wskazaniem zakresu dostêpnych Wykonawcy zasobów tych podmiotów, sposobu wykorzystania zasobów tych podmiotów, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki bêdzie ³±czy³ Wykonawcê z tymi podmiotami oraz zakresu i okresu udzia³u tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiaj±cy oceni spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu wg kryteriów: spe³nia - nie spe³nia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • okre¶lenie robót budowlanych, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
    wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego zosta³y wykonane, okre¶laj±cymi czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cymi, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone, dla potwierdzenia warunku okre¶lonego w ROZDZIALE X. ust. 1 pkt 2) SIWZ tj. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: 1. Grupa 1: co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni z masy bitumicznej o powierzchni co najmniej 800,00 m2 ka¿da, 2. Grupa 2: co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni z masy bitumicznej o powierzchni co najmniej 600,00 m2 ka¿da, 3. Gdy oferta sk³adana na Grupê 1 i Grupê 2 - o powierzchni tyle co suma wymagana dla poszczególnych grup, na które sk³adana jest oferta tj. co najmniej 1400,00 m2 ka¿da;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Pisemne zobowi±zanie podmiotów, o których mowa w ROZDZIALE X. ust. 1 SIWZ, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych ze wskazaniem: - zakresu dostêpnych Wykonawcy zasobów tych podmiotów, - sposobu wykorzystania zasobów tych podmiotów, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku jaki bêdzie ³±czy³ Wykonawcê z tymi podmiotami, - zakresu i okresu udzia³u tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. W sytuacji, gdy przedmiotem udostêpnienia s± zasoby nierozerwalnie zwi±zane z podmiotem ich udzielaj±cym, niemo¿liwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaanga¿owania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument (zobowi±zanie) musi zawieraæ wyra¼ne nawi±zanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia). Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych, odpowiada solidarnie z Wykonawc± za szkodê Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 3. O¶wiadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania z powodu niespe³nienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 4. Lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z pó¼n. zm.) albo informacja o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej. 5. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów za³±czonych przez Wykonawcê. Pe³nomocnictwo winno byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 6. Formularz/e oferty. 7. Kosztorysy ofertowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 92
  • 2 - Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi - 8

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z okre¶leniem warunków takich zmian zawarta jest we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 12 (Grupa 1 i Grupa 2) do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, pok. nr 17.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, pok. nr 22.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni na terenie miasta ¦wiebodzin w roku 2016 z podzia³em na 2 grupy: Grupa 1 obejmuj±ca wykonanie: 1) Zadanie 1: Remont ul. Szkolnej, polegaj±cy m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na ¶redni± grubo¶æ 3 cm o pow. ok. 360 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsj± asfaltow± podbudowy o pow. ok. 2227,5 m2, c) rozbiórce chodników i zjazdów z materia³ów betonowych o pow. ok. 93 m2, d) rozbiórce krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 396 m, e) wykonaniu chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej o pow. ok. 270 m2, f) ustawieniu krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 396 m, g) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ¶cieralnej o pow. ok. 2227,50 m2, h) regulacji pionowej kratek ¶ciekowych ulicznych oraz studzienek telefonicznych, dla w³azów kana³owych i zaworów wodoci±gowych lub gazowych w ilo¶ci ok. 24 szt. 2) Zadanie 3: Remont nawierzchni placu przy Gimnazjum nr 1, polegaj±cy m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na ¶redni± grubo¶æ 3 cm o pow. ok. 55 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsj± asfaltow± podbudowy o pow. ok. 860 m2, c) rozbiórce nawierzchni z betonu o pow. ok. 150 m2, d) rozbiórce krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 60 m, e) ustawieniu krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 60 m, f) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ¶cieralnej o pow. ok. 860 m2, g) regulacji pionowej kratek ¶ciekowych ulicznych oraz studzienek dla w³azów kana³owych w ilo¶ci ok. 11 szt.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 92
    • 2. Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi - 8

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni na terenie miasta ¦wiebodzin w roku 2016 z podzia³em na 2 grupy: Grupa 2 obejmuj±ca wykonanie: 1) Zadanie 2: Remont ul. Poprzecznej, polegaj±cy m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na ¶redni± grubo¶æ 3 cm o pow. ok. 120 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsj± asfaltow± podbudowy o pow. ok. 750 m2, c) rozbiórce chodników i zjazdów z materia³ów betonowych o pow. ok. 258 m2, d) rozbiórce krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 140 m, e) wykonaniu chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej o pow. ok. 240 m2, f) ustawieniu krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 140 m, g) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ¶cieralnej o pow. ok. 750 m2, h) regulacji pionowej kratek ¶ciekowych ulicznych oraz studzienek telefonicznych, dla w³azów kana³owych i zaworów wodoci±gowych lub gazowych w ilo¶ci ok. 15 szt. 2) Zadanie 4: Remont nawierzchni drogi do budynku nr 4 na Os. Widok, polegaj±cy m.in. na: a) rozbiórce nawierzchni z p³yt kamiennych i p³yt drogowych typu JOMB o pow. ok. 126 m2, b) rozbiórce krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 5 m, c) ustawieniu krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 94 m, d) u³o¿eniu nawierzchni z p³yt a¿urowych typu MEBA / EKO i p³yt z rozbiórki typu JOMB o pow. ok. 153 m2, 3) Zadanie 5: Remont drogi wzd³u¿ bloku nr 5 i 12 na Os. Widok, polegaj±cy m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na ¶redni± grubo¶æ 3 cm o pow. ok. 160 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsj± asfaltow± podbudowy o pow. ok. 660 m2, c) rozbiórce nawierzchni z p³yt drogowych o pow. ok. 8 m2, d) rozbiórce ogrodzeñ o d³ugo¶ci ok. 100 m, e) rozbiórce krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 200 m, f) ustawieniu krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci ok. 200 m, g) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ¶cieralnej o pow. ok. 660 m2, h) regulacji pionowej kratek ¶ciekowych ulicznych oraz studzienek dla w³azów kana³owych i zaworów wodoci±gowych lub gazowych w ilo¶ci ok. 10 szt.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 92
    • 2. Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi - 8

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.