Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-31
Wałcz: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno-biurowych oraz kalendarzy dla
JW 4224, GWŁ Wałcz, GWŁ Mosty, ŻW Wałcz
Numer ogłoszenia: 136196 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4224 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2502184, faks 67 2502184, 2502971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1rblog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno-biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224, GWŁ Wałcz, GWŁ Mosty, ŻW Wałcz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno-biurowych oraz kalendarzy do JW 4224 Wałcz. Bloczek samoprzylepny, Blok biurowy, Blok biurowy, Brulion A-4 , Brulion A-5, Brulion B-5, cienkopis fibrowy, Cienkopis kapilarny, Cienkopis (pióro kulowe), Wkład do w/w pióra kulowego, Datownik samotuszujący z tworzywa ABS, Długopis, ze skuwką, Długopis typu zenit , Długopis na sprężynce z wymiennym wkładem, Długopis żelowy, Długopis żelowy, automatyczny, Dziurkacz metalowy, Dziurkacz dwuotworowy,Dziurkacz czterootworowy,Folia laminacyjna antystatyczna A-4, Folia laminacyjna antystatyczna A-5,Foliopis, Grafity do ołówków automatycznych, Gumka do ścierania grafitu z papieru Grzbiety do bindowania 5;Kalka techniczna A4;Kalka ołówkowa A 4, Karteczki klejone w pojemniku, Karteczki samoprzylepne indeksujące;Klej w sztyfcie, Klip biurowy Koperty, Korektory, Koszulki A 4,5 , Kreda szkolna biała;Linijki Maczałka wodna Markery, Nożyczki biurowe, Okładki do bindowania, Ołóweki, Papier kancelaryjny Pinezki, Pióro kulkowe,Poduszka do stempli, Pudełko kartonowe na czasopisma, Przybornik na biurko, Rozszywacz uniwersalny, Segregatory , Skoroszyt plastikowy Spinacze, Szuflada biurowa, Sznurek, Tablica korkowa, Taśma samoprzylepna, Teczka harmonijka ,Teczka z gumką, Temperówki ;Tusz uniwersalny, Zakreślacze Zeszyty Zszywacze,Zszywki Zwilżacz glicerynowy, Skorowidz, Atrament czarny, Komplet piśmienny pióro i długopis, Bindownica, Trymer,Gilotyna, Laminator, Teczka do podpisu, Blok techniczny, Karton ozdobny, Listwa wsuwalna, Papier samoprzylepny, Pudełko archiwizacyjne, Antyrama, Klej w biurowy tubie, Kalendarze, Terminarze Tewo, Kalendarz książkowy, Mandatownik 3- częściowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.21.25 - Pisaki 30.23.74.30 - Markery 30.19.21.32 - Wkłady grafitowe do ołówków 30.19.21.00 - Gumki 30.19.91.00 - Kalka; papier samokopiujący; zestawy powielające oraz papier bez kalki 24.91.00.00 - Kleje 30.19.21.60 - Korektory 30.19.29.30 - Korektory w piórze 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne 30.19.21.22 - Pióra wieczne 22.60.00.00 - Tusz 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 35.33.15.00 - Naboje 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium na przedmiot zamówienia.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Wykonawca winien podać w załączniku nr 6 SIWZ, numer strony z katalogu zaoferowanego produktu równoważnego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: 1) zmiany adresu, nazwy, statusu firmy; 2) w przypadku zmiany osób mających nadzór nad realizacją umowy; 3) zmiany miejsca dostarczania towaru 4) zmniejszenie ilości i wartości dostaw w stosunku do ilości, wartości przyjętych w umowie, 5) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia 6) zmianą świadczenia Wykonawcy (typu, rodzaju, nazwy przedmiotu zamówienia) w sytuacji gdy zmówiony przedmiot zamówienia nie może być dostarczony np. z powodu zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, zmiany wielkości opakowań, z zastrzeżeniem, iż nowe artykuły biurowe będą charakteryzowały się lepszymi parametrami w całości bądź w części (w każdym przypadku nie będą one gorsze niż przedmiot zamówienia) 7) terminu dostarczenia przedmiotu zamówienia - z zastrzeżeniem, że nie może on przekroczyć dnia 31 grudnia 2011 r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4224, ul. Ciasna 7, 78-601 WAŁCZ. Dokumenty odpłatne 0,15 PLN za jedną stronę + koszty przesyłki odbioru innego niż osobisty. Prośbe o SIWZ przesłać na adres JW 4224 lub fax 67/2502184.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii jawnej Zamawiającego - budynek nr 1, pokój nr 4. Otwarcie ofert - sala odpraw, budynek nr 1, w dniu 9.06.2011 r. godz. 10.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Świadczenie opieki serwisowej systemu SIMPLE.ERP ( Producent SIMPLE S.A.) i Planowanie Pracy ( Producent NEXAR) oraz dostęp do nowych wersji
- Rekultywacja wysypiska śmieci w Wałczu - etap IV.
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie trzech agregatów prądotwórczych wraz z podwoziem jezdnym w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- "Zakup i dostawa papieru ksero oraz artykułów biurowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Wisła" - na rzecz placówek oświatowych będących realizatorami projektu.
- Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.