To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-22
Łomianki: Budowa boiska wielofunkcyjnego w sołectwie Kiełpin jako forma aktywnej integracji społeczności lokalnej obszarów wiejskich Gminy Łomianki - zad 45/11
Numer ogłoszenia: 136207 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100241 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego w sołectwie Kiełpin jako forma aktywnej integracji społeczności lokalnej obszarów wiejskich Gminy Łomianki - zad 45/11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy boiska wielofunkcyjnego w sołectwie Kiełpin jako forma aktywnej integracji społeczności lokalnej obszarów wiejskich Gminy Łomianki. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie budowlano - wykonawczym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, niesłużący do obliczania ceny oferty. Wytyczne prowadzenia robót. 1. Zamawiający dokona odbioru robót: - zanikających lub ulegających zakryciu nie później niż w ciągu trzech dni roboczych od daty zawiadomienia przez Wykonawcę o terminie ich wykonania, - końcowych w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Roboty muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa Budowlanego (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623, z późn. zm.). Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż i branżowych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w przedmiarach robót pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne ma obowiązek wykazać, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach. Wykonawca poda w ofercie wykaz zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów, jakie dany produkt posiada. 4. Wprowadzenie Wykonawcy na teren budowy nastąpi w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy. 5. W celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Warunki gwarancji. 1. 36 miesięcy od daty protokolarnego końcowego odbioru robót. 2. W przypadku wystąpienia w przedmiocie zamówienia jakichkolwiek wad stwierdzonych w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia o konieczności usunięcia wad przywrócić przedmiot zamówienia do stanu z dnia protokolarnego końcowego odbioru robót. 3. Jeżeli termin usunięcia wad jest niewystarczający, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie, o wyrażenie zgody na przesunięcie terminu usunięcia wad do 30 dni od dnia zawiadomienia o konieczności usunięcia wad, z podaniem uzasadnienia. Termin płatności wynagrodzenia 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wystawionej na podstawie końcowego protokołu odbioru robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Krzysztof Niesłuchowski Firma "TRANSKOPAR"
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Krzysztof Niesłuchowski Firma "TRANSKOPAR"
- FIRMA TRANSKOPAR, Przylesie 6, 05-640 Mogielnica, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 482185,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 222714,12
Oferta z najniższą ceną: 222714,12 / Oferta z najwyższą ceną: 269243,74
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikami (ul. Pomianowskiego, ul. Hoffmanna, ul. Olimpijska)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.