Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-07
Olkusz: Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych - Zadania 1-11
Numer ogłoszenia: 136211 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, al. 1000 lecia 13, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. (032) 758 13 05, fax (032) 758 13 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olkusz.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych - Zadania 1-11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych - Zadania 1 - 11 Zadanie 1 - Koncentraty do mycia i konserwacji powierzchni Zadanie 2 - Preparaty do mycia i konserwacji powierzchni Zadanie 3 - Mydło do mycia rąk w płynie Zadanie 4 - Środki czystości i artykuły gospodarcze - różne Zadanie 5 - Odświeżacz do toalet Zadanie 6 - Papier toaletowy, ręczniki papierowe i dozowniki do papieru toaletowego Zadanie 7 - Worki papierowe Zadanie 8 - Worki foliowe na śmieci Zadanie 9 - Rękawiczki gospodarcze Zadanie 10 - Rękawiczki gospodarcze lateksowe Zadanie 11 - Mopy, uchwyty, kije do mopów, pady, wózki do sprzątania Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każde Zadanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 25.16.11.00 - Rękawice gumowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice Oryginalny kod CPV: 36.67.33.00 - Miotły i szczotki do sprzątania w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z treścią art.44 ustawy pzp złożyć wraz z ofertą: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy prawo zam.publ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie wymienione w pkt.1 oraz dokument wymieniony w pkt 2 składa każdy z wykonawców składających wspólną ofertę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentu z pkt.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument/y te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie to powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.dotyczy przedmiotu zamówienia - w celu potwierdzenia, że dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - należy złożyć wraz z ofertą: - oświadczenie wykonawcy, że zaoferowany towar jest dopuszczony do obrotu i używania - dla Zadania 1 i Zadania 2 - dla zaoferowanych koncentratów i preparatów - kartę charakterystyki preparatu chemicznego. Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87 poz.605 ). Ocena nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olkusz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Olkuszu siedziba zamawiającego, budynek ADM II piętro pok 99..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Sekretariat ZOZ w Olkuszu, 32-300 Olkusz, Al.1000-lecia 13, pok.67, w godz. od 7,00-14,35..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Koncentraty do mycia i konserwacji powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Superkoncentraty do mycia powierzchni, przedmiotów w pomieszczeniach sanitarnych - razem około 350 litrów w butelkach 1 l. w rozbiciu na 4 poz. Koncentraty do mycia sanitariatów - 30 litrów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Preparaty do mycia i konserwacji powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do gruntownego mycia powierzchni - 150 litrów Preparat do konserwacji posadzek - 250 litrów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Mydło do mycia rąk w płynie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło z dodatkiem gliceryny lub lanoliny - do dozowników mydła - 440 op a 5 l..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Środki czystości i artykuły gospodarcze - różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości m.in. płyny do mycia, mleczko do czyszczenia, proszek do szorowania, krem do rąk. Artykuły gospodarcze m.in. gąbki, szczotki, ścierki, zmywaki. Ilości podano w tabeli..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Odświeżacz do toalet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odświeżacz - na bazie glikolu propylenowego ze spryskiwaczem 150 op a 0,75 l..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Papier toaletowy, ręczniki papierowe i dozowniki do papieru toaletowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier toaletowy szary (duża rolka - 1200 rolek, mała rolka - 12 000 rolek), dozownik plastikowy do papieru toaletowego - 10 szt., ręcznik składka zielony 3500000 listków, ręcznik rolka - kuchenny - biały 1200 op a 2 rolki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Worki papierowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki papierowe dwuwarstwowe 70x40x20 cm - 2500 szt. Worki papierowe dwuwarstwowe 100-110x40x20 cm - 2500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Worki foliowe na śmieci.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe na śmieci grube super mocne 70x110 cm 120 l. różne kolory razem 1670 op a 25 szt. w rozbiciu na 4 pozycje. Worki foliowe do kosza super mocne 60 x 80 cm 60 l różne kolory razem 2300 op a 50 szt w rozbiciu na 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - Rękawiczki gospodarcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki gospodarcze do prac sanitarnych i dezynfekcyjnych z bawełnianą wyściółką rozm S,M,L - 600 par..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - Rękawiczki gospodarcze lateksowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki gospodarcze lateksowe do prac sanitarnych i dezynfekcyjnych pudrowane rozm. S,M,L, XL 300 op a 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - Mopy, uchwyty, kije do mopów, pady, wózki do sprzątania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mopy do mycia 300 szt, mopy do czyszcenia oraz dezynfekcji 100 szt., uchwyty do mopów 15 szt. i kije 15 szt. Wózki do sprzątania - wg opisu w tabeli. razem 7 szt. Prasa do mopa 5 szt, wkładka kauczukowa do mopa 10 szt, pady do szorowania - różne kolory razem 20 szt. w rozbiciu na 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.33.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Modernizacja nawierzchni sportowej w Hali Sportowo-Widowiskowej - zakup, dostawa i rozłożenie mobilnej wykładziny do Piłki Siatkowej i Ręcznej w Hali Sportowo-Widowiskowej, ul. Wiejska 1a w Olkuszu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy).
- Administrowanie lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych.
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz.
- Remont drogi publicznej gminnej 12031K na odc. I w km od 0+388 do km 0+398, na odcinku II w km od 0+409 do km 0+540,5 na ul. 29 Listopada w miejscowości Olkusz - gmina Olkusz
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.