Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-25
Wałbrzych: Dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, pakietów specjalistycznych oraz nici dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu.
Numer ogłoszenia: 136221 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zdrowie.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, pakietów specjalistycznych oraz nici dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba pakietów - 20 Pakiet nr 1 : Pojemnik próbek śluzu Pakiet nr 2 : Zestaw do drenażu klatki piersiowej Pakiet nr 3 : Ustniki Pakiet nr 4 : Nebulizator Pakiet nr 5 : Okularki do fototerapii Pakiet nr 6 : Torebki do transportu narzędzi Pakiet nr 7 : Jednorazowe smoczki do kamienia Pakiet nr 8 : Stapler do niskich resekcji Pakiet nr 9 : Elektroda neutralna silikonowa, kabel szczypiec bipolarnych, szczypce bibolarne Pakiet nr 10 : Folia przylepna do obłożenia pola operacyjnego Pakiet nr 11 : Elektrody ligasure Pakiet nr 12 : Zastawki dootrzewnowe Pakiet nr 13 : Osłony na mikroskop, kieszenie Pakiet nr 14 : System do drenażu komorowego Pakiet nr 15 : Protezy naczyniowe Pakiet nr 16 : Zestawy do drenażu lędźwiowego zewnętrznego i worki do drenażu Pakiet nr 17 : Pakiet specjalistyczny Pakiet nr 18 : Pakiet specjalistyczny Pakiet nr 19 : Nić syntetyczna, pleciona, poliamidowa, niewchłanialna, powlekana silikonem Pakiet nr 20 : Nić syntetyczna, wchłanialna, wykonana z pojedyńczego włókna z poliglikonatu (kopolimeru kwasu glikolowego i węglanu trójmetylenu), wchłaniająca się do około 60 dni po wszczepieniu, całkowite wchłanianie 6 miesięcy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu w PLN : dla pakietu nr 1 : 90,00 zł., dla pakietu nr 2 : 320,00 zł., dla pakietu nr 3 : 52,00 zł., dla pakietu nr 4 : 889,60 zł., dla pakietu nr 5 : 154,20 zł., dla pakietu nr 6 : 48,00 zł., dla pakietu nr 7 : 280,80 zł., dla pakietu nr 8 : 794,00 zł., dla pakietu nr 9 : 98,00 zł., dla pakietu nr 10 : 500,00 zł., dla pakietu nr 11 : 7 200,00 zł., dla pakietu nr 12 : 2 060,00 zł., dla pakietu nr 13 : 780,00 zł., dla pakietu nr 14 : 320,00 zł., dla pakietu nr 15 : 760,00 zł., dla pakietu nr 16 : 640,00 zł., dla pakietu nr 17 : 328,89 zł., dla pakietu nr 18 : 111,37 zł., dla pakietu nr 19 : 21,08 zł., dla pakietu nr 20 : 166,81 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Konto bankowe: Kredyt Bank S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona, jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. Informacje dodatkowe: 1) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego, 2) w przypadku wnoszenia wadium w innej formie, kopię dokumentu należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 3) wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 Pzp, 4) Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5) Wadium wniesione na podstawie art. 45 ust. 6 ustawy pzp w innej formie niż pieniądzu, winno zawierać, niebudzące wątpliwości interpretacyjnych zapisy dotyczące wypłaty i zatrzymania wadium przez Zamawiającego. W szczególności dotyczy to przesłanek zawartych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, poprzez wyszczególnienie w zapisach wszystkich przypadków umożliwiających zatrzymanie Zamawiającemu wadium i jego bezwarunkowej wypłaty, po spełnieniu któregokolwiek z warunków określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadanie aktualnego zaświadczenia własciwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. : 1) posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia dostaw - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych Opis oraz fotografie przedmiotu zamówienia w języku polskim Próbka do pakietu nr 6, 16
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdrowie.walbrzych.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pojemnik próbek śluzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik próbek śluzu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do drenażu klatki piersiowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do drenażu klatki piersiowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw do drenażu klatki piersiowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do drenażu klatki piersiowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nebulizator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nebulizator.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Okularki do fototerapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okularki do fototerapii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Torebki do transportu narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebki do transportu narzędzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Jednorazowe smoczki do kamienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe smoczki do kamienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stapler do niskich resekcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler do niskich resekcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Elektroda neutralna silikonowa, kabel szczypiec bipolarnych, szczypce bibolarne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda neutralna silikonowa, kabel szczypiec bipolarnych, szczypce bibolarne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Folia przylepna do obłożenia pola operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia przylepna do obłożenia pola operacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Elektrody ligasure.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody ligasure.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zastawki dootrzewnowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zastawki dootrzewnowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Osłony na mikroskop, kieszenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłony na mikroskop, kieszenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: System do drenażu komorowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do drenażu komorowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Protezy naczyniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Protezy naczyniowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestawy do drenażu lędźwiowego zewnętrznego i worki do drenażu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do drenażu lędźwiowego zewnętrznego i worki do drenażu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet specjalistyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet specjalistyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet specjalistyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet specjalistyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Nić syntetyczna, pleciona, poliamidowa, niewchłanialna, powlekana silikonem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić syntetyczna, pleciona, poliamidowa, niewchłanialna, powlekana silikonem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Nić syntetyczna, wchłanialna, wykonana z pojedyńczego włókna z poliglikonatu (kopolimeru kwasu glikolowego i węglanu trójmetylenu), wchłaniająca się do około 60 dni po wszczepieniu, całkowite wchłanianie 6 miesięcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić syntetyczna, wchłanialna, wykonana z pojedyńczego włókna z poliglikonatu (kopolimeru kwasu glikolowego i węglanu trójmetylenu), wchłaniająca się do około 60 dni po wszczepieniu, całkowite wchłanianie 6 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
- Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym
- Dostarczenie sadzonek i wykonanie nasadzeń roślin wraz z pielęgnacją
- "Czyszczenie przewodów kominowych"
- Dostawa rękawów foliowych
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- RZP-20/OC/2025 - Sprzęt jednorazowy dla anestezjologii
- DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby SPZZOD w Augustowie
- Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu neonatologicznego
- Dostawa odzieży jednorazowego użycia i obłożeń szpitalnych (II)
- 31/TP/ZP/D/2025 - Dostawy materiałów zużywalnych dla Laboratorium
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.