eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUtrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.07.2013r. do 31.12.2013r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-08

Warszawa: Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.07.2013r. do 31.12.2013r.
Numer ogłoszenia: 136225 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217064 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. WArszawy, ul. Szancera 5, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 662 60 32, faks 0-22 867 55 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.07.2013r. do 31.12.2013r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.07.2013r. do 31.12.2013r. OPIS WARUNKÓW WYKONYWANIA PRAC 1.Cięcie pielęgnacyjno-techniczne drzew - cięcie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. 2.Wycinanie drzew i usuwanie wiatrołomów - cięcie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. 3.Koszenie trawników - dwukrotne koszenie w sezonie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. Jednorazowe koszenie trawników na całym terenie nie może trwać dłużej niż dwa tygodnie, tj. 14 dni kalendarzowych. 4.Sadzenie drzew. Prace zostaną wykonane na zlecenie Zamawiającego. 5.Przycinanie żywopłotu - jeden raz w trakcie trwania umowy. Cięcie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. 6.Cięcie pielęgnacyjne krzewów - jeden raz w sezonie. Cięcie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. 7.Sadzenie krzewów żywopłotowych (liguster). Prace zostaną wykonane na zlecenie Zamawiającego. 8.Codzienne sprzątanie zanieczyszczeń z terenów zieleni. 9.Odchwaszczanie rabat, żywopłotów itp. - wg potrzeb lub na wezwanie Zamawiającego. 10.Oczyszczanie krawężników i opasek z chwastów - wg potrzeb lub na wezwanie Zamawiającego. 11.Bieżące grabienie liści wraz z wywozem i utylizacją - wg potrzeb lub na wezwanie Zamawiającego. 12.Jesienne grabienie liści wraz z ich wywozem i utylizacją, na całym terenie wykonywania usługi. 13.Bieżące wywożenie urobku powstałego podczas wykonywania czynności z pkt. 1 - 11 jednak nie później niż następnego dnia po wykonaniu usługi. 14.Codzienne sprzątanie, zamiatanie powierzchni zewnętrznej utwardzonej (chodniki, jezdnie, bramy, prześwity, place) oraz altanek śmietnikowych wraz z chlorowaniem w miarę potrzeb. 15.Czyszczenie ze śniegu, lodu, błota, liści przejść dla pieszych, jezdni, chodników, krawężników, studzienek ściekowych a także wpustów deszczowych, zasuw wodnych i gazowych, usuwanie gołoledzi oraz pryzmowanie śniegu po opadach wg potrzeb ale nie później niż 1,5h po opadach. W trakcie opadów ciągłych Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania pracowników na obsługiwanym terenie do czasu uprzątnięcia śniegu. 16.Wysypywanie piaskiem w okresie zimowym chodników i dróg dojścia do budynków i altanek śmietnikowych wg potrzeb. (np. w czasie gołoledzi, itp.) Wykonawca zapewnia piasek we własnym zakresie. 17.Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynku w miarę potrzeb, nie rzadziej niż: a.zamiatanie klatek schodowych, podestów - codziennie, b.starcie kurzu z parapetów, kaloryferów, skrzynek pocztowych, szafek, gablot, balustrad - raz w tygodniu, c.sprzątanie, zamiatanie pralni, suszarni, korytarzy piwnicznych, strychów 1 raz w miesiącu, d.mycie klatek schodowych, korytarzy, schodów, balustrad, podestów, koszy, gablot, parapetów w miarę potrzeb ale nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, e.mycie okien wraz z parapetami na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnych - wg potrzeb nie rzadziej niż 2 razy w roku (w marcu i w październiku), f.mycie drzwi wejściowych na klatki schodowe i do pomieszczeń ogólnych, lamperii lub glazury - wg potrzeb ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, g.sprzątanie, mycie i dezynfekcja w.c. ogólnego użytku - wg potrzeb ale nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. h.powiadamianie o zaśmiecaniu piwnic, korytarzy oraz strychów odpadami gabarytowymi i sprzątanie ich na zlecenie Zamawiającego. 18.Wywieszanie i zdejmowanie flag, dostarczonych przez Zamawiającego. 19.Wykładanie trutek na gryzonie, dostarczonych przez Zamawiającego. 20.Wymiana przepalonych żarówek z punktów świetlnych znajdujących się w klatkach schodowych i korytarzach piwnicznych. Żarówki będą dostarczane przez Zamawiającego. 21.Czuwanie nad przestrzeganiem przez mieszkańców regulaminu porządku domowego. 22.Informowanie Zamawiającego o uszkodzeniach sprzętu dla dzieci i ławek. 23.Usuwanie ze ścian budynków i klatek schodowych ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków umieszczanych bez zgody Zamawiającego. 24.Zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych uszkodzeń, wadliwie działających instalacji i urządzeń technicznych także prób samowolnego zajmowania lokali..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKROMAK Sp. z o.o., ul. Bakalarska 11a, 02-212 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 160000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 160000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 169000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.