Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-25
Świeradów-Zdrój: Zakup wozu asenizacyjnego w ramach projektu pn.: Budowa oczyszczalni ścieków dla osiedla Czerniawa w Świeradowie-Zdroju wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
Numer ogłoszenia: 136249 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wozu asenizacyjnego w ramach projektu pn.: Budowa oczyszczalni ścieków dla osiedla Czerniawa w Świeradowie-Zdroju wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje : Dostawa wozu asenizacyjnego - 1 szt., o parametrach technicznych: 1. zbiornik o pojemności 6700 litrów, a. zbiornik oraz dennice zbiornika wykonane z blachy o grubości 5mm, b. zbiornik ocynkowany ogniowo z dodatkową pasywacją. c. podwójny spaw zbiornika z zewnątrz i wewnątrz, d. wzmocnione podpory mocowania zbiornika do ramy, e. tylny właz o średnicy 900mm zamontowany na tylnej dennicy - otwierany mechanicznie, f. rurowy wskaźnik napełnienia wykonany z plexi o średnicy 4cal z wziernikiem ułatwiającym czyszczenie rury, g. górny króciec przelewowy w najwyższym punkcie zbiornika na zawór przelewowy h. króciec spustowy z zaworem 1,1/2 cala w najniższym punkcie zbiornika i. uchwyt na pojemnik oleju na przedniej dennicy j. 5 wzierników na tylnej dennicy, 2. konstrukcja wozu ramowa: a. zbiornik osadzony na ramie wykonanej z kształtownika zamkniętego oraz dodatkowych elementów wzmacniających, b. rama ocynkowana ogniowo, c. zaczep wymienny - obracany, d. sprzęganie z ciągnikiem przy pomocy dolnego zaczepu hitch, wysokość zaczepu oraz napędu wału WOM na wysokości 400 mm, e. mechanicznie regulowana stopka podporowa - obrotowa, f. podstawa pod kompresor, 3. zestaw kołowy jednoosiowy, dwa koła: a. rozmiar opon 600/55x22,5 (1230x600mm) b. błotniki ocynkowane z chlapaczami, c. dwuprzewodowy układ hamulcowy z 3 stopniową regulacją siły hamowania, d. hamulec ręczny postojowy, 4. kompresor: a. czas napełniania max 5 minut, b. ciśnienie 1,5 bar, c. wydajność min. 6000 litr/min - przepływność powietrza d. napęd 540 obr/min e. zabezpieczenie kompresora przed przelaniem za pomocą zaworu dwukulowego na szczycie zbiornika oraz syfon z wziernikiem i zaworem spustowym. f. manowakuometr g. 2 zawory bezpieczeństwa, nadciśnieniowy 0,05 Mpa oraz podciśnieniowy -0,07 Mpa, h. odolejacz - mokry filtr powietrza, tłumik wyciszający pracę kompresora o -15dB, 5. króćce ssawne 4 cal : a. główny króciec spustowy w pokrywie tylnego włazu 6cal wyposażony w zasuwę hydrauliczną 4 cal, otwieraną z kabiny ciągnika, przewód z eurozłączem, b. z przodu z lewej strony - zasuwa ręczna 4 cal, c. z przodu z prawej strony króciec - zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej, d. z tyłu króciec - zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej, 6. instalacja elektryczna 12 V i oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego i homologację, 7. wąż 4 cal (średnica 110): a. uchwyty na wąż ssawny przedłużone żeby weszły 3 węże - min. 5 szt. b. wąż z koszem ssącym - chroniący przed zassaniem dużych elementów, c. długość węża ssawnego 18 mb (dzielona na 3 części), 8. świadectwo homologacji - umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych z prędkością do 40 km/h 9. wałek przekaźnika mocy, olej: 5 litrów, trójkąt 10. okres gwarancji - min. 12-m-cy 11. Miejsce dostawy - Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, koszty transportu ponosi Wykonawca.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.20 - Cysterny do gromadzenia ścieków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca nie jest zobowiązany wnieść wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek nr 1 należy przedłożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca spełnia warunek nr 1 jeżeli przedłoży oświadczenie o którym mowa w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umswieradowzdroj.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój pokój 21a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój sekretariat 1d.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.