eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinZakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku z podziałem na siedem grup asortymentowych dla SP ZOZ Rypin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-20

Rypin: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku z podziałem na siedem grup asortymentowych dla SP ZOZ Rypin
Numer ogłoszenia: 13625 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28054-53 do 55, faks 054 2805922.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.spzozrypin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku z podziałem na siedem grup asortymentowych dla SP ZOZ Rypin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku z podziałem na siedem grup asortymentowych dla SP ZOZ Rypin . Wartość < progów unijnych ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10 - Strzykawki 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 39.51.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Postępowanie o udzielnie zamówienia prowadzi się w języku polskim. W przypadku załączenia do oferty dokumentów w innym języku niż polski Zamawiający wymaga załączenia do oferty tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część. 5.2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w ds. 22 Pzp , tzn.: A.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia B.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie C.dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia D.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia E.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ds. 24 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B.wypełnione oświadczenie z ds. 22 ustawy Pzp wg Załącznika Nr 2 C.zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert D.zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłacaniu podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert E.wykaz zrealizowanych dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia ,z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty oceniane będą w trybie spełnia - nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki. W przypadku zajścia konieczności, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3Pzp, wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożą pełnomocnictw albo, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania A.Formularz ofertowy- /załącznik Nr 1 / B.Oświadczenie zgodnie z ds. 22 Pzp - /załącznik Nr 2/ C. Zaakceptowany projekt umowy - /załącznik Nr 3,/ D.Upoważnienie do podpisania Oferty w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż wynikająca z KRS lub wypisu ewidencji działalności gospodarczej E. Dla wyrobów medycznych ( w rozumieniu ustawy o Wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r, Dz. U. Nr 893, poz. 896 z póź. zm. ) . zamawiający wymaga łożenia przez Wykonawców dokumentów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów. Zamawiający uzna dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne zgodne z komunikatem Prezesa Urzędu rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie rejestracji wyrobów medycznych .W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na produkty nie będące wyrobami medycznymi, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą deklaracji zgodności CE wraz z oświadczeniem, że zaoferowane produkty nie SA wyrobami medycznymi. Zamawiający w celu zweryfikowania czy produkt spełnia wymagane warunki, może żądać dostarczenia próbek, zaoferowanych produktów w ofercie Wykonawcy , na każdym etapie badania ofert F. Referencje potwierdzające dostawę przynajmniej 2 dostaw, które Wykonawca dostarczył w ciągu ostatnich 36 miesięcy do Zamawiającego, podobnym przedmiocie i wartości zamówienia, na które Wykonawca ubiega się w powyższym postępowaniu przetargowym . G.Podpisany projekt umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrypin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Rypin ul. 3 Maja 2, pokój nr 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 09:00, miejsce: SPZOZ Rypin, ul. 3 Maja 2, sekretariat - pokój nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły, Strzykawki, Cewniki, Rurki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły, Strzykawki, Cewniki, Rurki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sterylizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylizacja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawice lekarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice lekarskie - chirurgiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Fizelina w rolkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fizelina w rolkach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prześcieradła jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradła jednorazowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Maski i czepki chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski i czepki chirurgiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ortopedia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ortopedia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.